Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00363933/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim. Postępowanie piąte
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krośnieński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastów 10b
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatkrosnienski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatkrosnienski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim. Postępowanie piąte2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72dd0c89-3d84-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00027166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048389/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020 (RPO L2020)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00363933/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.00017.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na termomodernizacji budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 3.
2. Prace budowlane będą wykonywane w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynku szpitala w Krośnie Odrzańskim”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020 (RPO L2020).
3. Umowny termin zakończenia robót planowany jest na 31.05.2023 r.
4. Zakres prac budowlanych obejmuje m.in.: obejmuje m.in. roboty izolacyjne, ocieplenie ścian, stropów, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, montaż gruntowych pomp ciepła dla CO i CWU, modernizację instalacji CO. i CWU, montaż instalacji fotowoltanicznej, montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, wymiana oświetlenia, wymiana pokrycia dachowego, wdrożenie systemu zarządzania energią. Szczegółowy zakres prac został zawarty w dokumentacji projektowej, a także w audycie energetycznym.
5. Wykonawca zobowiązany jest także do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia dla pracowników obsługi technicznej szpitala w zakresie bieżącej obsługi, konserwacji i eksploatacji wszystkich zamontowanych urządzeń i instalacji oraz systemów.
6. Odbiór końcowy prac należy uzgodnić i przekazać w terminach zapewniających ciągłość funkcjonowania we wszystkich jednostkach organizacyjnych szpitala.
7. Zamawiający przewiduje dwie płatności częściowe i jedną płatność końcową po protokolarnym odbiorze robót bez zastrzeżeń.
8. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram realizacji zamówienia najpóźniej 3 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram powinien zawierać: zakres prac, jednostkę miary, ilość, planowane rozpoczęcie i zakończenia prac, planowany koszt, termin testów i rozruchów (jeśli dotyczy).
9. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie w czynnych obiektach, które stanowią integralną część infrastruktury Szpitala. Z uwagi na to koniecznym jest, aby wykonywanie robót budowlanych (w szczególności robót instalacyjnych) nie kolidowało z bieżącym funkcjonowaniem Szpitala i z istniejącą infrastrukturą. W uzgodnieniu z Zamawiającym, Wykonawca własnym staraniem i na swój koszt, w przypadku konieczności, wykona rozwiązania tymczasowe niezbędne dla funkcjonowania Szpitala oraz zastępcze w przypadku wyłączenia urządzeń lub instalacji.
10. Należy przewidzieć montaż rolet, siatek przeciw owadom i oklejenie szyb folią mleczną we wszystkich wymienianych oknach, które aktualnie je posiadają.
11. Należy przewidzieć na własny koszt naprawę szkód powstałych w trakcie robót budowlanych m.in. odnowienie powłok malarskich, uzupełnienie płytek ceramicznych itp.
12. Złom z rozbiórki Wykonawca przekaże protokolarnie i złoży w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Elementy nadające się do ponownego użytku Wykonawca przekaże protokolarnie, po wcześniejszym uzgodnieniu Zamawiającemu.
13. Wykonawca wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem wszystkie odpady powstałe podczas realizacji przedmiotu zamówienia.
14. Powtórny montaż wszystkich istniejących elementów, urządzeń i instalacji znajdujących się na elewacjach budynków Szpitala należy uwzględnić w prowadzonych pracach termomodernizacyjnych.
15. Niezależnie od wytycznych ujętych w dokumentacji projektowej Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do uwzględnienia następujących wytycznych branżowych:
a) branża sanitarna:
1) Elementy armatury grzewczej tj grzejniki, zawory i głowice termostatyczne, rozdzielacze, które zostaną wymienione - przekazać Zamawiającemu;
2) Zapewnić dostawę ciepła z istniejącej kotłowi gazowej w przypadku awarii nowoprojektowanych urządzeń grzewczych.
b) Branża elektryczna:
1) Wykonawca po wcześniejszym uzgodnieniu przekaże protokolarnie Zamawiającemu sprawne oprawy oświetleniowe i źródła światła, natomiast pozostałe wywiezie i zutylizuje na własny koszt i własnym staraniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3989289,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4251999,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3989289,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MEGANT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992964783
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-541
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAŁGORZATA ŁUBIAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MEGANT"
jakie przetargi wygrała firma
MAŁGORZATA ŁUBIAN PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MEGANT"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3989289,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o. w Krośnie Odrzańskim
- "Świadczenie usług zdrowotnych wykonywanych przez lekarza na rzecz osób przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim"
- "Zakup pojazdu służbowego dla Straży Miejskiej w Krośnie Odrzańskim"(2)
- Sporządzenie dokumentacji projektowo - technicznej dla zadań: 1.Przebudowa drogi powiatowej nr 3102F - ul. Piastów w Krośnie Odrzańskim; 2.Remont drogi powiatowej nr 2603F - ul. Cmentarna w Gubinie
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- "Remont elewacji budynku nr. 3 w m. Krosno Odrzańskie"
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Wymiana uszkodzonych płyt betonowych oraz remont odwodnienia liniowego i uszczelnienia płyt betonowych na DPG w Hrebennem.
- Remont murów i konserwacja murów obronnych wraz z elementami zagospodarowania terenu w Kamieniu Pomorskim przy ul. Lipowej, Klasztornej i Obrońców Warszawy
- Budowa dróg w miejscowościach: Mielżyn, Odrowąż i Gorzykowo
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 626 od km 14+190,18 do km 14+735,01 w m. Gąsewo Poduchowne, Rzechowo Wielkie, Zalesie Wielkie, gm. Sypniewo, powiat makowski". - nr postępowania 112/24
- Budowa przedszkola wraz ze żłobkiem w Woli Uhruskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.