eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabierzówRemont pomieszczeń Działu Technicznego w budynku PUK Zabierzów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Działu Technicznego w budynku PUK Zabierzów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356275860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Zabierzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-080

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 285-36-72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: puk@zabierzow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/pukszowzabierzowie/Article/id,254842.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka komunalna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Działu Technicznego w budynku PUK Zabierzów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e092f616-58e7-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027149

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00071899/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń Działu Technicznego w budynku PUK Zabierzów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307908/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych, łazienki oraz korytarzy na parterze budynku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Zabierzów Sp. z o.o.; 32-080 Zabierzów, ul. Kolejowa 38 dla potrzeb Działu Technicznego, oznaczonych w dokumentacji projektowej nr:
1) 1/1 (klatka schodowa);
2) 1/2 (hol);
3) 1/3 (poczekalnia);
4) 1/4 (gabinet prezesa);
5) 1/5 (łazienka z WC);
6) 1/6 (pomieszczenie biurowe);
7) 1/7 (pomieszczenie biurowe);
8) 1/8 (pomieszczenie biurowe).
2. Zamówienie nie obejmuje remontu pomieszczenia działu eksploatacji (nr 1/9).
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót (załączniki nr 6-8 do SWZ). Wielkość powierzchni poszczególnych pomieszczeń oraz zakres robót jest wyspecyfikowany w wymienionych powyżej dokumentach.
4. Zakres remontu pomieszczeń obejmuje:
1) rozbiórka i przemurowanie części ścian działowych;
2) tynkowanie i malowanie ścian;
3) montaż sufitów podwieszanych;
4) rozbiórka i montaż nowych posadzek;
5) montaż nowej stolarki drzwiowej;
6) przebudowa instalacji wod.-kan. w łazience (z białym montażem);
7) przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej;
8) montaż klimatyzacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175501,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213425,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175501,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo - Budowlany Maciej Knutel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6761016584

7.3.3) Ulica: Barbary 14/167

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-838

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne
Instalacje teletechniczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175501,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.