Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00581655/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych i serwerowych GIOŚ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/gios
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wsparcia technicznego dla urządzeń sieciowych i serwerowych GIOŚ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209e840a-be0b-4128-9b75-7828beaca648
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00253373/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Zakup wsparcia technicznego producenta dla urządzeń sieciowych i serwerowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00581655
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAF-WZP.26.21.34.2024.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 531666,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odnowienie wsparcia technicznego producenta dla urządzeń sieciowych i serwerowych Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska na kolejny okres.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji, został określony w załączniku nr 6 oraz 6.1 (Formularz asortymentowo-cenowy) do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz ze zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie:
- w zakresie dostawy subskrypcji: do 7 dni od dnia zawarcia umowy;
- w zakresie odnowienia wsparcia technicznego oraz subskrypcji oprogramowania dla urządzeń sieciowych określonych w OPZ, odpowiednio dla pozycji:
1. – przez okres do 15.07.2026 r.,
2. – przez okres do 29.12.2026 r.,
3. – przez okres do 31.03.2027 r.,
4 - 7 – przez okres 36 miesięcy,
- zgodnie z Formularzem asortymentowo-cenowym (załącznik nr 6.1 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72591000-4 - Rozszerzanie umów serwisowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422382,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 794887,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 422382,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Systems and Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272605731
7.3.3) Ulica: Syta 68A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-993
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IT SYSTEMS AND SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 422382,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i dostarczenie sprzętu komputerowego
- remont pomieszczeń biurowych w celu dostosowania do potrzeb Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy przy ul. Bema 70.
- Zawarcie umowy ramowej na wykonanie i dostawę odznaczeń resortowych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: al. Jana Pawła II 36 m 103, część nr 2: Nowomiejska 7 m 3
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych wytwarzanych w Łukasiewicz - IChP w Warszawie, ul. Rydygiera 8 oraz ul. Starościńska 5.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowalnych dla inwestycji realizowanej przez Zarząd Dróg Miejskich pn.: Budowa drogi dla rowerów w al. Jana Pawła II odc. Rondo ONZ-Solidarności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa Platformy e-learningowej wraz z instalacją i konfiguracją oraz obsługą gwarancyjną i asystą
- Bieżąca konserwacja systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia.
- Usługi serwisowe nad systemami AMMS i Infomedica, oraz usługa wsparcia i w zakresie monitoringu infrastruktury informatycznej oraz sieci komputerowej i urządzenia UTM w PZOZ Sp. z o.o.
- Świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego utrzymania serwerowni Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w okresie 2 lat pod adresem 04-247 Warszawa, ul. Chełmżyńska 9
- Dostawa licencji oprogramowania środowiska wirtualnego Vmware albo oprogramowania równoważnego wraz z usługą asysty technicznej dla Sądu Najwyższego.
- Wdrożenie systemu klasy ERP w jednostce Gminy Miasta Gdańska w oparciu o zapewnioną przez Zamawiającego technologię.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.