eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 03



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 03

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Oczyszczania Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190007888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 723A

1.5.2.) Miejscowość: Sopot

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-853

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58/551-38-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ecosopot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zom.sopot.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 03

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a56523-4b94-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003360/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 03

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278733/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200328 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości położonych na terenie Gminy Miasta Sopotu o kodzie 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów.
2. Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania następujących frakcji odpadów komunalnych:
Kod 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów w szacunkowej ilości odpadów 600 Mg/rok.
3. Instalacja, w której Wykonawca będzie przetwarzał odpady musi się znajdować na liście funkcjonujących instalacji komunalnych przetwarzania odpadów komunalnych (IKPOK) prowadzonej przez urząd marszałkowski.
4. IKPOK będzie przyjmował odpady sześć dni w tygodniu z wyłączeniem niedziel
i świąt.
5. Przekazywanie/przejmowanie odpadów następować będzie w oparciu o prowadzone w należyty sposób karty przekazania odpadów komunalnych, zgodnie z właściwymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami ustawy o odpadach. Dokumentami stanowiącymi podstawę do wystawienia faktury VAT będą karty przekazania odpadu komunalnego, przekazywane za pośrednictwem Bazy danych o produktach i opakowaniach, obejmujące odpad danego rodzaju.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia od Zamawiającego i zagospodarowania odpadów zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego.
7. Wykonawca będzie zobowiązany przejąć w pełni obowiązki wynikające z przepisów dotyczących odpadów oraz odpowiedzialność za odpady od momentu odbioru odpadów od Zamawiającego; dokonać odzysku odpadów odebranych od Zamawiającego poprzez odpowiednie przetworzenie tych odpadów za pośrednictwem odpowiednich urządzeń.
8. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji, o której mowa w art. 9oa ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U z 2021 r. poz. 888 ze zm.)
9. Przekazanie odpadów Wykonawcy przez Zamawiającego odbywać się będzie na terenie instalacji Wykonawcy, transportem Zamawiającego oraz innych podmiotów wskazanych przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216354,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216354,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216354,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko Dolina Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881834882

7.3.3) Ulica: al. Parku Krajobrazowego 99

7.3.4) Miejscowość: Koleczkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-207

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200328 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.