eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turośń Kościelna › Dostawy paliw płynnych dla Gminy Turośń Kościelna w 2024r.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy paliw płynnych dla Gminy Turośń Kościelna w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turośń Kościelna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659651

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Białostocka

1.5.2.) Miejscowość: Turośń Kościelna

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-106

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857158000

1.5.8.) Numer faksu: 857158001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@turosnkoscielna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turosnkoscielna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9fcfeee9-935d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy paliw płynnych dla Gminy Turośń Kościelna w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fcfeee9-935d-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035109/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532637

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliw płynnych dla Gminy Turośń Kościelna w 2024 r. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami technicznymi wskazanymi w specyfikacji. Paliwo winno spełniać wymagania zawarte w: -Polskie Normy -PN-EN 228:2006 Paliwa do pojazdów samochodowych. Benzyna bezołowiowa. Wymagania i metody badań. -Polskie Normy -PN-EN 590:2006 Paliwa do pojazdów samochodowych. Olej napędowy. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych bezpośrednio do zbiorników pojazdów oraz na potrzeby maszyn i urządzeń Gminy i Ochotniczej Straży Pożarnej z terenu Gminy Turośń Kościelna w wybranej stacji dostawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, wykaz pojazdów oraz upoważnionych do zakupu pracowników zostanie dostarczony Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego w ilości: Benzyny bezołowiowej E95 Pb – 1 500 litrów, Oleju napędowego ON – 15 000 litrów w okresie od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Podana ilość paliwa dotyczy zamówienia podstawowego. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Prawo opcji będzie polegać na możliwości dodatkowego zamówienia paliwa w następujących ilościach: Benzyny bezołowiowej E95 Pb – 1 000 litrów, Oleju napędowego ON – 15 000 litrów. Nie skorzystanie z prawa opcji nie będzie traktowane jako ograniczenie zakresu umowy lub odstąpienie od umowy i nie będzie rodzić roszczeń odszkodowawczych po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi posiadać stację paliw zlokalizowaną w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego, liczone najkrótszą drogą publiczną. Stacja paliw musi być czynna 7 dni w tygodniu, co najmniej 12 godzin dziennie.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HIBIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010500848

7.3.3) Ulica: Burakowska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-066

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.