eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-01


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026598 z dnia 2021-04-01

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 58 6745436

1.5.8.) Numer faksu: 58 6745436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wladyslawowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4335450f-7c04-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003442/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa Funkcjonalnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w trybie zaprojektuj - wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012750/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.02.RIiGK.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4750000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres Przedsięwzięcia obejmuje:Etap I - sporządzenie dokumentacji projektowej Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, w zakresie niezbędnym dla uzyskania decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę oraz wykonania robót budowlanych.Etap II - wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową dla PSZOK (Etap I). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami. W skład PSZOK wchodzą niżej wymienione obiekty i urządzenia techniczne:1. Plac magazynowy z ciągami komunikacyjnymi (piesze i jezdne) oraz miejscami postojowymi.2. Droga dojazdowa do PSZOK.3. Kontener socjalno-biurowy.4. Budynki magazynowe (wiaty).5. Rampa.6. Przyłącza, w tym:- kanalizacja sanitarna,- kanalizacja deszczowa odprowadzona do zbiornika wód opadowych,- przyłącze wodociągowe,- przyłącze energetycznego do zaplecza socjalno-biurowego oraz pozostałych budynków ,- instalacja hydrantowa ppoż.,- instalacja fotowoltaiczna.7. Instalacji oświetlenia z niezbędnym wyposażeniem.8. Instalacji monitoringu z niezbędnym wyposażeniem.9. Ogrodzenia terenu inwestycji wraz z niezbędnymi bramami i furtkami.10. Dostawa pozostałych elementów wyposażenia w tym m.in. pojemników/kontenerów.11. Urządzenie terenów zielonych.12. Punkt mycia kontenerów wraz ze zbiornikiem na ścieki przemysłowe.13. Miejskie Stacje Recyklingowe. 14. Dostawa i montaż wagi magazynowej, samochodowej. Parametry obiektu:- powierzchnia utwardzona terenu inwestycji - 13 000 m2,- powierzchnia rampy bez najazdów - 410 m2,- powierzchnia drogi dojazdowej - 220 m2,- powierzchnia zieleni - 2790 m2,- powierzchnia terenu ścieżki edukacyjnej - 920 m2,- powierzchnia kontenera administracyjno-biurowego - 14,8 m2,- kubatura kontenera socjalno-biurowego - 41,4 m3,- powierzchnia wiat magazynowych - 300 m2,- kubatura wiat magazynowych - 1500 m3,- powierzchnia punktu napraw - 50 m2,- kubatura punktu napraw - 250 m3,- ilość słupów oświetleniowych - 31 szt.- łączna długość wodociągu - 628 m,- łączna długość kanalizacji deszczowej - 255 m,- ilość bram wjazdowych (brama przesuwna 6m) - 1 szt.,- długość ogrodzenia - 520 m,- ilość kontenerów PSZOK - 28 szt.,- ilość kontenerów typu magazyn na odpady niebezpieczne - EKOSKŁAD - 2 szt.,- waga samochodowa najazdowa 8x3m/20t - 1 szt.,- instalacja nn na terenie inwestycji - 1100 m,- zbiornik retencyjny na wody opadowe wraz z separatorem zintegrowanym z osadnikiem - 1 szt.,- przydomowa oczyszczalnia ścieków - 1 szt.,- długość przyłącza kanalizacji sanitarnej do kontenera socjalno - biurowego - 40 m,- zbiornik bezodpływowy na ścieki przemysłowe (z mycia kontenerów i pojemników) - 1 szt.1. Zakres prac projektowych obejmuje:1.1. Opracowanie projektu budowlanego na budowę Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych we Władysławowie, Projektów Organizacji Ruchu (na czas wykonywania robót i stałej organizacji ruchu na terenie objętym inwestycją), Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, kosztorysów.1.2 Opracowanie wszystkich niezbędnych materiałów koniecznych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. 1.3 Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i innych dokumentów, których obowiązek dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę wynika z przepisów odrębnych ustaw, niezbędnych do zaprojektowania i zrealizowania inwestycji, w tym decyzji administracyjnej o pozwoleniu na budowę.1.4. Opracowanie dokumentacji, o której mowa w ppkt 1.1. zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129).b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389).c) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609),d) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012r. poz. 463).e) Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. 2019 poz. 1839).f) Ustawa Prawo Ochrony Środowiska z 27 kwietnia 2001 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 poz. 1219 z późn. zm.).g) Ustawa Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. 2019 poz. 1843 z poźn. zm.).h) Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 1439).i) Ustawa o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2020 poz. 797).j) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 sierpnia 2019 roku ws. wizyjnego systemu kontroli miejsc magazynowania i składowania odpadów (Dz.U.2019 poz.1755).k) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 lutego 2020 r. w sprawie wymagań w zakresie ochrony przeciwpożarowej, jakie mają spełniać obiekty budowlane lub ich części oraz inne miejsca przeznaczone do zbierania, magazynowania lub przetwarzania odpadów (Dz.U. 2020 poz. 296).1.5. W projekcie należy uwzględnić uwagi i sugestie Zamawiającego przekazane Wykonawcy na etapie opracowania projektu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do monitorowania wykonywania umowy na prace projektowe. W tym celu Zamawiający wyznaczy maksymalnie 3 spotkania w swojej siedzibie pozostałe spotkania w trybie zdalnym, na których zostaną przedstawione między innymi informacje o zaawansowaniu prac projektowych objętych umową oraz proponowane rozwiązania projektowe. 1.6. Zamawiający oświadcza, że udostępnił wykonawcom całą posiadaną dokumentację, niezbędną do przygotowania oferty. Zamawiający posiada aktualną mapę do celów projektowych. Zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz Programie Funkcjonalno-Użytkowym.2. Zakres prac wykonawczych obejmuje:2.1. Budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zgodnie z projektem budowlanym.2.2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej. Przed zgłoszeniem wykonanych robót budowlanych do odbioru należy wykonać i przekazać Zamawiającemu dokumentację budowy i powykonawczą, w tym materiały wymienione w art. 60 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 1333). 2.3. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z załącznikami, stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 3 i 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222100-0 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5842500

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10121424

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5842500

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HARD BRUK INWESTYCJE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882403799

7.3.3) Ulica: Warzywnicza 1

7.3.4) Miejscowość: Reda

7.3.5) Kod pocztowy: 84-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5842500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 560 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-01 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.