eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej
Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000736994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łąkowa 61

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-769

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.edu.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp4.edu.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9326cdd2-89df-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej
Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9326cdd2-89df-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00026537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530886

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023/SP4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku
5. Zamawiający planuje, że:
a) dziennie należy dostarczyć pełne wyżywienie dla 130 dzieci (w okresie I-VI 2024) i 140 dzieci (w okresie IX-XII 2024r.)
b) w roku 2024 (pomiędzy dniem zawarcia umowy planowanym na 1 stycznia 2024r.
a 31 grudnia 2024r.) należy dostarczyć szacowane 23. 520 posiłków dla dzieci,
o których mowa w pkt. 5 a (180 dni żywieniowych; na każdy osobodzień żywieniowy składać się będzie: obiad (w tym: zupa, drugie danie, kompot).
c) w przypadku gdy łączna liczba zamawianych posiłków będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego 23.520 sztuk posiłków (w ramach 180 dni żywieniowych), Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu –
z zastrzeżeniem ilości gwarantowanym określonych w SWZ).
6. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków danego dnia według zamówień ze strony Szkoły. Ewentualne zmiany ilości zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy najpóźniej do godziny 8:30 w dniu dostawy.
7. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024r., w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem okresu przerwy wakacyjnej, dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wskazanych przez Dyrektora szkoły jako wolnych od zajęć szkolnych.
8. Obiady będą dostarczane do Szkoły codziennie w godzinach 9.20 - 9.50 (szczegółowe miejsce dostawy zostanie wskazane przez pracownika szkoły).

4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226074,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226074,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUDEKO SPÓŁKA AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010252178

7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 4

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-549

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226074,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.