Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00026478 z dnia 2021-04-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 - zamówienie w trybie z wolnej ręki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Bieruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-150
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bierun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bierun1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 - zamówienie w trybie z wolnej ręki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5587f01c-8bac-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000677/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.18 Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników w Gminie Bieruń w sezonie 2020/2021 - zamowienie z wolnej ręki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawa zamówień publicznych:w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości; Dalsze uzasadnienie opisane w pkt. INFORMACJE DODATKOWE.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5587f01c-8bac-11eb-86b1-a64936a8669f
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195160 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników, przystanków, kładeki parkingów w gminie Bieruń :Rejon Bierunia Starego: zakres obejmuje wykonanie prac w obrębie pasa drogowego, (57,32 kmb dróg - 282 800 m2), ciągów pieszych i ścieżek rowerowych (19 018mb, 3 825 m2), kładek i parkingów (16 128 m2) wraz z dostarczeniem i obsługą koksiaków.Rejon Bierunia Nowego: zakres prac obejmuje wykonanie prac w obrębie pasa drogowego, (50,48 kmb dróg – 208 392,40 m2), ciągów pieszych i ścieżek rowerowych (15 610 mb), kładek i parkingów (12 795 m2) wraz z dostarczeniem i obsługą koksiaków.Drogi powiatowe na terenie gminy Bieruń: zakres prac obejmuje wykonanie prac w obrębie pasa drogowego (20,89 kmb dróg) oraz ciągów pieszych (18 360 mb).Wykonując zamówienie Wykonawca zobowiązany jest m.in. do:a. Podjęcia akcji czynnej tj. odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach oraz innych prac związanych z akcją zima, wprowadzając do akcji sprzęt pozwalający utrzymać należytą przejezdność dróg.b. Natychmiastowego zgłoszenia godziny rozpoczęcia prac, ilości i typu zaangażowanego sprzętu oraz zgłoszenia godziny zakończenia prac do dyżurnego Straży Miejskiej (tel. 986, 32 216 37 27)c. Przygotowania min. 21 koksiaków (9 koksiaków w Bieruniu Starym, 12 koksiaków w Bieruniu Nowym), ich obsługę oraz zabezpieczenie koksu w ilości niezbędnej do zapewnienia ciągłości ich działania w okresie co najmniej 10 dób w sezonie (w sezonie 2017/2018 koksiaki rozpalane były w okresie 8 dób, w sezonach 2018/2019 oraz 2019/2020 koksiaki nie były rozpalane).d. Zapewnienia łączności telefonicznej (bezprzewodowej) z każdym operatorem sprzętu aktualnie używanego w akcji zima.e. Zabezpieczenia materiału uszorstniającego tj. mieszanki solno – piaskowej, soli, zgodnego z obowiązującymi przepisami i normami.f. Realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem w ilości nie mniejszej niż: ciągnik z pługiem – 8 szt., piaskarko solarki – 8 szt., pług do chodników (ciężar do 1 000 kg, szerokość odśnieżania od 1 do 1,2 m) – 3 szt. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu pracy w sposób określony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). Szczegóły określa wzór umowy.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych w ramach przedmiotowego zamówienia, z uwagi na zachowanie tożsamych standardów realizacji zamówienia na terenie gminy. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.6. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.7. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.9. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej.10. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.13. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.14. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.15. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.16. Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie przedmiotowych środków dowodowych.17. Kod CPV dotyczący przedmiotu zmówienia:Kod główny: 90620000-9 Usługi odśnieżaniaKod pomocniczy: 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205632
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205632
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205632
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot - lider konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ARALIA Kamil Janota, Lędziny - partner konsorcjum, Firma Usługowa DAWIDZKI Dawid Ryszka, Bieruń - partner konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492249149
7.3.3) Ulica: Wł. Jagiełły 48
7.3.4) Miejscowość: Bieruń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-155
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa KOP-MAT Mateusz Momot
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205632,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa agregatów pompowych do spoiw mineralno-cementowych dla PGG S.A. Oddział KWK Piast - Ziemowit
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Pokoju w Lędzinach"
- Przewóz osób niepełnosprawnych do ośrodków edukacji specjalnej.
- Trybuna z zadaszeniem na stadionie Piast Gol
- Trybuna z zadaszeniem na stadionie Piast Gol
- Dostawa 2 sztuk kompletnych pomp do cementacji służących do przetaczania zaczynów cementowych w czasie wierceń otworów wiertniczych dla PGG S.A. Oddziału Zakład Górniczych Robót Inwestycyjnych
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku biurowym przy ul. Kościuszki 131 we Wrocławiu wraz z dostawą materiałów higienicznych i sprzątania terenu wokół siedziby SP we W-wiu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.