eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepołomiceSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niepołomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 13

1.5.2.) Miejscowość: Niepołomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-005

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 2509413

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czeslaw.nowak@niepolomice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.niepolomice.eu https://e-propublico.pl.

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4183c801-8b60-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00026454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011213/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim. Zabierzów Bocheński 97

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00006165

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów sypkich, tłuszczów i dżemów, produktów wędliniarskich, mięsa, świeżych owoców i owoców cytrusowych, świeżych warzyw, ryb mrożonych i niemrożonych według poniższych warunków:
Dostawa art. sypkich, tłuszczów, dżemów odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński. Towar najwyższej jakości. Produkty - po otwarciu winny mieć świeży zapach, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty sypkie - bez sklejania się, twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji, makaron sporządzony z najwyższej jakości mąki, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
Opakowania produktów powinny spełniać określone normy-być bezpieczne dla zdrowia dzieci, zawierać określone symbole/oznaczenia (PP, HDPE)- świadczące o dopuszczalnej zawartości BISFENOLU w opakowaniach. Jeśli to możliwe to powinny być w op. szklanych
Dostawa wędlin odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński.
Dostarczone wędliny - konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw. Transport wędlin musi odbywać się w temperaturze maksimum 4 st Celsjusza.
Dostawa mięsa odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński.
Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu. Mięso powinno być chude o minimalnej zawartości tkanki tłuszczowej. Transport mięsa musi odbywać się w temperaturze maksimum 4 st Celsjusza. Mięso dostarczane musi posiadać DOKUMENT IDENTYFIKACJI HANDLOWEJ.
Dostawa owoców i owoców cytrusowych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński.
Owoce powinny być niezwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczyste, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam, nieprzemarznięte, niezapleśniałe.
Dostawa warzyw odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński.
Warzywa powinny być niezwiędnięte, skórka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, produkty o intensywnym kolorze, skóra gładka, tłustawa, lśniąca, miąższ o odpowiednim kolorze, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, niepopękane, niesparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, przemarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe. Warzywa liściaste - bez plam, zdrowe, niezwiędnięte, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny.
Dostawa ryb mrożonych i niemrożonych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00- do 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński. Ryby świeże mają być schłodzone do temperatury 4st. Celsjusza przywożone w pojemnikach termoizolacyjnych o barwie i konsystencji świadczącej o świeżości, z odpowiednim terminem ważności.
Ryby mrożone odpowiednio całe, po rozmrożeniu nie rozpadają się, bez glazury SHP.
Opakowania styropianowe, metalowe zabezpieczające produkty nie mogą być uszkodzone lub zgniecione. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1
Wymagania do wszystkich pakietów:
1) Zamawiający wymaga, aby:
a) żywność będąca przedmiotem zamówienia odpowiadała warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi normami, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP/GHP,GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005,
b) wykonawca udzielił zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczanej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach,
c) artykuły rolno-spożywcze były składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej,
d) dostarczana żywność była oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej,
e) wykonawca zobowiązał się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo - jakościowej odbieranej żywności.
2) W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej
Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań.
3) Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko w godzinach 7:00 - 7:30 następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego Przedszkola Samorządowego z Oddziałami Integracyjnymi w Zabierzowie Bocheńskim, Zabierzów Bocheński 97, 32-007 Zabierzów Bocheński.
4) Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
5) Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem, mailem lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji, w dniu zapotrzebowania.
6) Podane w załączniku nr 1 ilości są szacunkowe na potrzeby wyliczenia ceny oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamówionego towaru zgodnie z zapotrzebowaniem oraz możliwość zamówienia produktów nie wskazanych w załączniku nr 1.
7) Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie zamówionych i dostarczonych do Zamawiającego produktów i ich cen jednostkowych obowiązujących u Wykonawcy w dniu dostawy pomniejszone o stały zaoferowany rabat. .
8) Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa żywnościowego.
9) Podane w opisie przedmiotu ilości zamówienia stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić w terminie styczeń - grudzień 2023r., oszacowane na podstawie roku 2022r. Z tytułu niezrealizowania ilości przedmiotu zamówienia Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia wobec Zamawiającego. Zamawiający, może dokonać zmiany ilościowej określonej w przedmiocie zamówienia np. z powodu niskiej frekwencji dzieci oraz nieprzewidzianych zdarzeń losowych (strajk pracowników, pandemia, inne). Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
10) W przypadku niezgodności ilościowej lub złej jakości dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia ilości lub wymiany towaru na towar dobrej jakości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, tak aby możliwe było jego użycie zgodnie z zapotrzebowaniem w dniu przez niego zaplanowanym.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu zamówionego towaru u innego dostawcy w przypadku nie wypełnienia obowiązku określonego w pkt. 10, odmowy dostawy lub nieterminowej dostawy. Zamawiający obciąży Wykonawcę poniesionymi kosztami oraz ewentualnymi kosztami transportu dostawy. Na powyższą okoliczność zostanie sporządzony protokół reklamacji i przekazany wykonawcy.
12) Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawieszenia zakupu artykułów żywnościowych w okresie obowiązywania umowy t.j. wakacji, np. lipiec, sierpień lub w przypadku zamknięcia przedszkola.
14) W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis "lub równoważny".

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

15112000-6 - Drób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie została złożona żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.