Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00641837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOŁYSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12
1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134491729
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@skolyszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.skolyszyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Skołyszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skołyszyn 12
1.5.2.) Miejscowość: Skołyszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzgk@skolyszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.skolyszyn.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Święcanach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Święcany 529
1.5.2.) Miejscowość: Święcany
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-242
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spswiecany@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zssswiecany.szkolnastrona.pl
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy w Przysiekach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6851651203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przysieki 428
1.5.2.) Miejscowość: Przysieki
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-207
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdsprzysieki@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beb0f25c-dedf-4ff1-bb01-939b54e2ae97
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026215
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00073526/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliw płynnych do pojazdów i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GPIR.271.1.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych i urządzeń Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych w roku 2025”.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa do pojazdów służbowych i urządzeń będących w użytkowaniu Gminy Skołyszyn oraz jednostek organizacyjnych.
3. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe Wykonawcy.
4. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowa, cykliczna sprzedaż paliw, do pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy, z użyciem elektronicznych kart paliwowych (zwanych dalej: „kart paliwowych”).
5. Sprzedaż paliw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego poprzez doraźne tankowanie paliw i zakup płynu AdBlue za pomocą kart paliwowych. Dostawa polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy.
6. Zamówienie obejmuje również zakup Płynu ABlue do samochodów z silnikami diesla z technologią selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Produkt powinien spełniać wszystkie wymagania normy ISO, w tym ISO 22241-4. Zakup płynu AdBlue może odbywać się poprzez tankowanie z dystrybutora lub zakup w oryginalnych zamkniętych pojemnikach.
7. Zamawiający wymaga, aby co najmniej jedna stacja paliw Wykonawcy zlokalizowana była w odległości nie większej niż 20 km od siedziby Zamawiającego, tj. 38-242 Skołyszyn 12.
8. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku (nie wcześniej jednak jak od daty zawarcia umowy) - paliwo tankowane bezpośrednio do pojazdów i do kanistrów wynosi ok. 66 610 litrów + płyn AdBlue, w tym:
1) Benzyna bezołowiowa Pb95 – około 5 910 litrów;
2) Benzyna bezołowiowa Pb98 – około 1 000 litrów;
3) Olej napędowy (letni/zimowy) – około 55 700 litrów;
4) Olej napędowy (letni/zimowy) o polepszonych właściwościach fizyko-chemicznych (paliwo premium) – około 4 000 litrów.
5) Płyn AdBlue (z dystrybutora lub w pojemnikach) – około 830 litrów.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 do SWZ (OPZ) oraz projekt umowy (zał. nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
24951200-7 - Dodatki do olejów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415810,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415810,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415810,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: ul. Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415810,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI SKOŁYSZYN
więcej: przetargi SKOŁYSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ DO POJAZDÓW BĘDĄCYCH WŁASNOŚCIĄ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ PRZY URZĘDZIE GMINY CZŁUCHÓW
- 96/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb ZDP Słupsk" z podziałem na 2 zadania"
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych dla WIŁ-PIB
- "Sukcesywny zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz sprzętów ogrodniczych będących w użytkowaniu Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przez okres 24 miesięcy".
- DOSTAWA BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ I OLEJU NAPĘDOWEGO
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.