Og³oszenie z dnia 2021-03-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00053433/01 - Wynik z dnia 2021-05-13
| Og³oszenie nr 2021/BZP 00025997 z dnia 2021-03-31 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomp insulinowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: UNIWERSYTECKI DZIECIÊCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001406394
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: J. Waszyngtona 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-274
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@udsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.udsk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomp insulinowych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-59a7284d-9209-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00025997
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000434/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
2.2.7 POMPY INSULINOWE
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://udsk.pl/zp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.3. Na Platformie postêpowanie prowadzone jest pod nazw±: ” Dostawa pomp insulinowych do Uniwersyteckiego Dzieciêcego Szpitala Klinicznego” – znak sprawy: PN-7/21/104. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.6. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.7. Ilekroæ w niniejszej SWZ jest mowa o:a) podpisie zaufanym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t.j Dz.U.2020 poz. 346);b) podpisie osobistym – nale¿y przez to rozumieæ podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j Dz.U.2020 poz. 332).8. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;b) dokumenty sporz±dzone i przesy³ane w formacie innym ni¿ .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca siê podpisywaæ kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;c) do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca siê stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wy¿szego).9. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:a) sta³y dostêp do sieci Internet;b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, d) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera), e) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.10. Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 20 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.11. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.12. W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy (karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.13. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://e-propublico.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Zamawiaj±cy informuje, ¿e:1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Uniwersytecki Dzieciêcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, Jerzego Waszyngtona 17 , 15-274 Bia³ystok.Tel.: 85 7450595, e-mail: zp@udsk.pl2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, którym jest Ewa Dêbkowska, za po¶rednictwem telefonu 85 74 50 760 lub adresu e-mail: iodo@udsk.pl;3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. dostawa pomp insulinowych dla dzieci Uniwersyteckiego Dzieciêcego Szpitala Klinicznego w Bia³ymstoku– znak sprawy: PN-7/21/10 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania; 4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy.Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±:1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego; 2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PN-7/21/10
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa pomp insulinowych do Uniwersyteckiego Dzieciêcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Bia³ymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, zwanego dalej Zamawiaj±cym.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 4 3. Nazwa i kod okre¶lony we Wspólnym S³owniku Zamówieñ 33194100-7 Urz±dzenia i przyrz±dy do infuzji
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33194100-7 - Urz±dzenia i przyrz±dy do infuzji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert bêdzie dokonana wed³ug kryteriów:• cena – 60%• parametry techniczne – 30%• okres gwarancji – 10%2. Ocena ofert w kryterium cena zostanie dokonana wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana cena Ocena oferty X = -------------------------------------------------- x 100 x 60% Cena oferty X3. Ocena w kryterium parametry techniczne zostanie dokonana na podstawie wype³nionego przez Wykonawcê Za³±cznika nr 4 do SWZ- Poszczególni cz³onkowie Komisji Przetargowej bêd± dokonywali indywidualnej oceny ofert, przyznaj±c punkty zgodnie z zasadami okre¶lonymi w Za³±czniku nr 4 do swz.- Otrzymana suma punktów zostanie podstawiona do nastêpuj±cego wzoru: Px Ocena oferty X = ---------------------- x 100 x 30% Pmaxgdzie:Px – ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê XPmax – maksymalna mo¿liwa do uzyskania ilo¶æ punktów4. Ocena ofert w kryterium okres gwarancji zostanie dokonana na podstawie informacji przedstawionej przez Wykonawcê w pkt I Formularza oferty wed³ug poni¿szych zasad:4.1. Wykonawca winien wskazaæ okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.4.2. Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiêcy.• Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje 24-miesiêczny okres gwarancji otrzyma 0 pkt w kryterium okres gwarancji.• W przypadku niewskazania przez Wykonawcê deklarowanego okresu gwarancji, do oceny zostanie przyjêty termin minimalny (24 miesiêcy), a oferta otrzyma 0 pkt. w kryterium okres gwarancji.• Zaoferowanie terminu krótszego ni¿ 24 miesiêcy spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.• Wykonawca, który zaoferowa³ najd³u¿szy okres gwarancji (warto¶æ najkorzystniejsz±), otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów (40 pkt). W przypadku, gdy wszyscy Wykonawcy zaproponowali jednakow± warto¶æ, wszyscy otrzymuj± maksymaln± liczbê punktów.4.3. Pozostali Wykonawcy, którzy zaoferowali warto¶ci po¶rednie (pomiêdzy warto¶ci± najkorzystniejsz± a najmniej korzystn±), otrzymaj± liczbê punktów obliczon± wg nastêpuj±cego wzoru: Tx Ocena oferty X = ------------------ x 100 x 10% Tmax gdzie:Tx – okres gwarancji w ofercie XTmax – najd³u¿szy okres gwarancji – 60 miesiêcy 5. Ocena koñcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez dan± ofertê w zakresie powy¿szych kryteriów. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta z najwy¿sz± liczb± punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: 1.1. o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do swz 1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; 1.3. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy,h) art. 109 ust. 1 pkt 3 ustawy, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,i) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 ustawy. - za³±cznik nr 1 do swz. 1.4. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2. swz, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy wraz z ofert± w celu potwierdzenia zgodno¶ci zaoferowanych dostaw z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia:1. Opisy oferowanych pomp: instrukcja obs³ugi, potwierdzaj±ca spe³nianie parametrów okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 4 do SIWZ W razie w±tpliwo¶ci, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do prezentacji oferowanych pomp. W trakcie prezentacji komisja powo³ana do przeprowadzenia postêpowania oceni zgodno¶æ zamieszczonych w ofercie informacji oraz funkcjonalno¶æ sprzêtu. Stwierdzenie jakiejkolwiek niezgodno¶ci z deklaracj± w ofercie w zakresie weryfikacji wybranych wymagañ, skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty. 2. Dokumenty potwierdzaj±ce dopuszczenie oferowanego sprzêtu do obrotu zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211), tj.:2.1.1. Deklaracja zgodno¶ci wytwórcy;2.1.2. Certyfikat jednostki notyfikowanej (dotyczy klas wyrobu medycznego okre¶lonych w art. 29 ust. 5 ustawy o wyrobach medycznych).5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Sporz±dzony przez wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w Za³±czniku nr 2 do SWZ Formularz Oferty. 2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu – za³±cznik nr 1 do swz3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentacji Wykonawcy - je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.4. Przepis pkt. 3. stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.5. Przepisy pkt. 3 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. 2. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:a) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;b) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;c) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zostaæ podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne. 5. Podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. 2. Zamawiaj±cy mo¿e rozwi±zaæ umowê, ze skutkiem natychmiastowym, bez odszkodowania na rzecz Wykonawcy, je¿eli zachodzi co najmniej jedna z nastêpuj±cych okoliczno¶ci: 2.1. zmiana umowy zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455, 2.2. wykonawca w chwili zawarcia umowy podlega³ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108, 2.3. Trybuna³ Sprawiedliwo¶ci Unii Europejskiej stwierdzi³, w ramach procedury przewidzianej w art. 258 Traktatu o Funkcjonowaniu Unii Europejskiej, ¿e pañstwo polskie uchybi³o zobowi±zaniom, które ci±¿± na nim na mocy Traktatów, dyrektywy 2014/24/UE i dyrektywy 2014/25/UE, z uwagi na to, ¿e zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia z naruszeniem przepisów prawa Unii Europejskiej. 3. W przypadku, o którym mowa pkt 2, wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci zamówienia.4. W przypadku wyst±pienia ra¿±cych uchybieñ ze strony Wykonawcy w zakresie realizacji umowy, stronom przys³uguje prawo rozwi±zania umowy w trybie natychmiastowym z zastosowaniem kar umownych zawartych w § 10 pkt 1a niniejszej umowy, po uprzednim pisemnym upomnieniu.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-04-09 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma Pro-Publico
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
| 2021-03-31 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa 7 mobilnych stacji uzdatniania wody
- Roboty instalacyjne sanitarne w zakresie instalacji wodoci±gowych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych wraz z towarzysz±cymi robotami budowlanymi maj±ce na celu usuniêcie awarii.
- Us³uga monitoringu i ochrony fizycznej Epi-Centrum Nauki
- "Dostawa produktów farmaceutycznych"
- Zakup urz±dzenia do terapii CRET
- "Dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Muzeum Podlaskiego w Bia³ymstoku"
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





