eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jedlińsk › "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2023"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JEDLIŃSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Jedlińsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jedlinsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlinsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jedlinsk.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76e1ed2d-6fcd-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028136/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2023".

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455147,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2023”.
Część I obejmuje południową część obszaru gminy
Przedmiotem zamówienia dla części I jest realizacja usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych, placów, parkingów oraz ścieżki pieszo rowerowej na terenie Gminy Jedlińsk.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. odśnieżanie dróg gminnych, placów i parkingów, ścieżki pieszo - rowerowej, posypywanie mieszanką piaskowo - solną dróg i ulic / ścieżki pieszo - rowerowej w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie gminy Jedlińsk.
2. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCI) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku z solą.
3. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zima
4. Po zakończeniu okresu zimowego utrzymania dróg- minimum jednorazowe mechaniczne lub ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich dróg, parkingów, placów i ścieżki pieszo-rowerowej według standardów ich zimowego utrzymania. - STANDARDY PODANE W TABELI PONIŻEJ
6. Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w razie potrzeby reakcja ,,na telefon’’ wykonany przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
7. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:
- konieczność posiadania niezbędnego sprzętu zgodnie z dalszymi zapisami SWZ,
- zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację zadań.
DROGI I INNE OBIEKTY OBJĘTE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZOSTAŁY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PODZIELONE NA TRZY KATEGORIE: A, B, C, gdzie A oznacza najwyższą- NAJPILNIEJSZE DO WYKONANIA, zaś C najniższą- OSTATNIE W KOLEJNOŚCI WYKONANIA

KATEGORIA A - DLA CZĘŚCI I i II
zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
(Odśnieżanie dróg i posypywanie mieszanką piaskowo – solną w 1 kolejności)
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżaniu dróg gminnych (trasa autobusowa, komunikacja publiczna, dowóz dzieci do szkół, linia A.

KATEGORIA B - DLA CZĘŚCI I i II
zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
(Odśnieżanie dróg i posypywanie mieszanką piaskowo – solną w 2 kolejności)

KATEGORIA C - DLA CZĘŚCI I i II
zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
DROGI O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ
(Odśnieżanie dróg w 3 kolejności)

Szczegółowy opis w SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 158294,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk w sezonie zimowym 2023”.
Część II obejmuje północną część obszaru gminy
Przedmiotem zamówienia dla części II jest realizacja usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg gminnych, placów, parkingów oraz ścieżki pieszo rowerowej na terenie Gminy Jedlińsk.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. odśnieżanie dróg gminnych, placów i parkingów, ścieżki pieszo - rowerowej, posypywanie mieszanką piaskowo - solną dróg i ulic / ścieżki pieszo - rowerowej w czasie występowania śliskości pośniegowej i gołoledzi na terenie gminy Jedlińsk.
2. Zwalczanie gołoledzi i śliskości zimowej z użyciem środków chemicznych (NaCI) oraz materiału uszorstniającego w postaci piasku z solą.
3. Zapewnienie odpowiedniej ilości piasku i soli (materiał, transport, składowanie i przechowywanie) niezbędnej do prowadzenia akcji zima
4. Po zakończeniu okresu zimowego utrzymania dróg- minimum jednorazowe mechaniczne lub ręczne uprzątnięcie piasku z ulic i jednorazowe czyszczenie wpustów kanalizacji deszczowej, wraz z zapewnieniem wywiezienia powstałych odpadów celem
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich dróg, parkingów, placów i ścieżki pieszo-rowerowej według standardów ich zimowego utrzymania. - STANDARDY PODANE W TABELI
6. Utrzymanie pełnej gotowości do świadczenia usług, tj.: 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, w razie potrzeby reakcja ,,na telefon’’ wykonany przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego.
7. Wykonanie zamówienia obejmuje dodatkowo:
- konieczność posiadania niezbędnego sprzętu zgodnie z dalszymi zapisami SWZ,
- zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości mających wpływ na realizację zadań.
DROGI I INNE OBIEKTY OBJĘTE PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZOSTAŁY PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PODZIELONE NA TRZY KATEGORIE: A, B, C, gdzie A oznacza najwyższą- NAJPILNIEJSZE DO WYKONANIA, zaś C najniższą- OSTATNIE W KOLEJNOŚCI WYKONANIA

KATEGORIA A - DLA CZĘŚCI I i II
zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
(Odśnieżanie dróg i posypywanie mieszanką piaskowo – solną w 1 kolejności)
Zwalczanie śliskości zimowej i odśnieżaniu dróg gminnych (trasa autobusowa, komunikacja publiczna, dowóz dzieci do szkół, linia A.

KATEGORIA B - DLA CZĘŚCI I i II
zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
(Odśnieżanie dróg i posypywanie mieszanką piaskowo – solną w 2 kolejności)

KATEGORIA C - DLA CZĘŚCI I i II
zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Jedlińsk
DROGI O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ
(Odśnieżanie dróg w 3 kolejności)

Szczegółowy opis w SWZ i załącznikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 296852,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168168,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168168,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168168,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jad-Trans

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961884452

7.3.3) Ulica: Jankowice 39

7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168168,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 315235,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315235,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 315235,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jad-Trans

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7961884452

7.3.3) Ulica: Jankowice 39

7.3.4) Miejscowość: Jedlińsk

7.3.5) Kod pocztowy: 26-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315235,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.