eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaskarzew › Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Łaskarzewie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Łaskarzewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łaskarzew

1.3.) Oddział zamawiającego: Miasto Łaskarzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek Duży im. J. Piłsudskiego 32

1.5.2.) Miejscowość: Łaskarzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-450

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 25) 684-52-50

1.5.8.) Numer faksu: (+48 25) 684-50-97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miastolaskarzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolaskarzew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastolaskarzew.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Domu Kultury w Łaskarzewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faba72d0-539c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00025611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050199/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Łaskarzewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach projektu ”Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Łaskarzewie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII „REACT-EU dla Mazowsza” Działanie 12.1. „REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1597000,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Domu Kultury w Łaskarzewie.
Zamówienie będzie dofinansowane w ramach projektu ”Termomodernizacja budynku Centrum Kultury w Łaskarzewie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII „REACT-EU dla Mazowsza” Działanie 12.1. „REACT-EU dla termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na Mazowszu” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

IV.2. ZAKRES OPRACOWANIA
Projekt obejmuje następujące roboty budowlane:
- instalacje sanitarne c.o.
- ocieplenie elewacji,
- ocieplenie stropodachu,
- wymianę okien,
- wymianę drzwi,
- roboty towarzyszące.

IV.3. STAN ISTNIEJĄCY BUDYNKU

IV. 3.1. Dane ogólne.
Budynek składa się z trzech części – części środkowej użytkowanej przez OSP Łaskarzew, części wschodniej użytkowanej przez Dom Kultury „Bajka” oraz części zachodniej, w której mieści się na parterze Biblioteka, a na piętrze sala wielofunkcyjna.
Wysokość żadnej części budynku nie przekracza 12m.
Powierzchnia zabudowy 720,6 m2
Powierzchnia budynku – kondygnacje nadziemne 1210,61 m2
Powierzchnia piwnicy 68,04 m2

IV.3.2. Część wschodnia - prawa.
Część trzykondygnacyjna, nie podpiwniczona.
Zawiera w poziomie parteru salę wielofunkcyjną z zapleczem socjalnym i zespołem toalet,
przedsionek wejścia głównego do Domu Kultury. Na piętrze pierwszym i drugim zlokalizowane są pokoje biurowe i toalety. Pomieszczenia biurowe na 1 i 2 piętrze posiadają balkon od strony wschodniej. Ściany zewnętrzne murowane grubości 38cm, z cegły kratówki podwójnej, tynkowane od wewnątrz. Od strony wschodniej elewacja ocieplona styropianem grubości 10cm, pozostałe ściany nieocieplone,
otynkowane. Stropy gęsto żebrowe. Budynek posiada stropodach wentylowany pokryty papą termozgrzewalną. Stropodach nie jest ocieplony. Część wschodnia posiada dwa wejścia – główne z poziomu terenu po stronie wschodniej i drugie po
stronie południowej, schodami żelbetowymi, zadaszone daszkiem żelbetowym. Wejście główne do Domu Kultury na parterze posiada zadaszenie w konstrukcji stalowej przykryte poliwęglanem. Balkon 2 piętra zadaszony płytą żelbetową gr.8cm pokrytą papą termozgrzewalną. Witryna wejściowa aluminiowa na parterze, okna i drzwi balkonowe PCV na piętrze 1 i 2 są w dobrym stanie. Stan techniczny tej części budynku jest dobry, z wyjątkiem nietynkowanej elewacji północnej, gdzie
występują ubytki cegły. Na dachu uszkodzona attyka, bez obróbki blacharskiej.
Czapki kominowe w stanie dostatecznym i niektóre w złym stanie.
Remontu wymagają schody zewnętrzne żelbetowe wejścia do Domu Kultury, na których występują ubytki otuliny zbrojenia, nie zabezpieczone przed korozją balustrady i marki do ich mocowania.

IV. 3.3. Część środkowa budynku.
Cześć dwukondygnacyjna podpiwniczona.
W poziomie parteru znajduje się garaż OSP, pomieszczenia biurowe OSP, sala spotkań OSP oraz Hol i komunikacja. Różnica poziomów pomiędzy garażem a częścią biurową wynosi 1,2cm. Wejście do budynku odbywa się po schodach przykrytych zadaszeniem wielospadowym o konstrukcji drewnianej pokrytym blachodachówką. Na piętrze zlokalizowana jest sala świetlicy OSP wraz z zapleczem socjalnym, hol wejściowy wraz z toaletami. Różnica poziomów między sala wielofunkcyjną a holem na piętrze wynosi 0,45m. Sala OSP posiada od południa balkon stanowiący zadaszenie wjazdów do garażu OSP, przykryty daszkiem o konstrukcji stalowej pokrytym blachą trapezową. Po stronie północnej zlokalizowane są schody zewnętrzne o konstrukcji żelbetowej, do wyjścia ze świetlicy na piętrze. Wyjście na poddasze nieużytkowe odbywa się poprzez wyłaz usytuowany w toaletach. Na poddaszu znajduje się wyłaz na dach. Ściany zewnętrzne murowane grubości 38cm, kondygnacje murowane z cegły pełnej, część górna
elewacji, nad oknami piętra, murowana z cegły kratówki podwójnej. Ściany nie ocieplone, tynkowane od wewnątrz. Gzymsy żelbetowe. Konstrukcja dachu nad salą świetlicy jednospadowa oparta na ścianach zewnętrznych. Sufit z płyty gk, na którym ułożono izolację termiczną z wełny mineralnej. Dach, pokryty papa termozgrzewalną na deskowaniu pełnym. Nad pomieszczeniami 110 -114 znajduje się poddasze nieużytkowe. W tej części nad piętrem jest strop Kleina – ceglany na belkach stalowych. Konstrukcja dachu drewniana, krokwie na ramach stolcowych. Dach kryty blachą trapezową ułożoną na blasze płaskiej ocynkowanej i deskowaniu. Stan techniczny tej części budynku jest dostateczny. Na nietynkowanej elewacji północnej występują ubytki cegły. Odpadają tynki ścian bocznych schodów wejścia głównego. Remontu wymagają schody zewnętrzne żelbetowe wyjścia północnego ze świetlicy na piętrze, na których występują ubytki otuliny zbrojenia, nie zabezpieczone przed korozją balustrady i marki do ich mocowania. Zadaszenie i balustrada balkonu sali OSP wymaga wymiany z uwagi na nie-konstrukcyjne przekroje elementów.
Okna garażu drewniane w złym stanie podobnie jak drzwi drewniane wyjścia północnego ze świetlicy. Instalacja klimatyzacji wymaga uporządkowania w zakresie prowadzenia przewodów. Elewacja wymaga oczyszczenia z pozostawionych nieużytkowanych zawiesi przyłącza napowietrznego wystających prętów i innych tego typu elementów. Po stronie północnej rynny i rury spustowe w złym stanie.

IV. 3.4. Część zachodnia - lewa.
Na parterze zawiera Bibliotekę w pomieszczeniu jednoprzestrzennym. Nad podcieniem od strony południowej zlokalizowana jest w bibliotece antresola. Wejście usytuowane od strony wschodniej obok wejścia do OSP. Na piętrze zlokalizowana jest sala wielofunkcyjna wraz z zapleczem oraz pomieszczenia biurowe. Komunikacja odbywa się poprzez schody w części środkowej budynku i hol
na piętrze. Konstrukcja budynku tradycyjna. Ściany zewnętrzne murowane z bloczków gazobetonowych, obustronnie tynkowane grubości 43 cm. Ściany nie są ocieplone. Strop nad biblioteką oparty na słupach żelbetowych i podciągach. Dodatkowo wstawiono w środku rozpiętości podciąg stalowy oparty na słupach drewnianych. Dach w konstrukcji drewnianej. Występują dwie oddzielne połacie
jednospadowe pokryte blachą trapezową. W części wyższej, północnej, poddasze nieużytkowe dostępne jest poprzez właz usytuowany w sali wielofunkcyjnej. Podbitka drewniana, malowana. Ocieplenie z wełny ułożone na podbitce. W części niższej, południowej, podbitka drewniana, uszkodzona z powodu zawilgocenia, miejscowo odpada wraz z polepą. Izolacja termiczna z wełny ułożona na podbitce, zawilgocona. Przestrzeń stropodachu bez włazu. W części lewej zostało wymienione pokrycie dachowe na blachę trapezową z obróbkami kominów i nowym orynnowaniem.
Okna w tej części PCV. Stan techniczny budynku jest dostateczny. Słup podcienia od strony południowej, skrajny lewy, z racji uszkodzenia otuliny zbrojenia wymaga naprawy. Miejscowo popękane są tynki. W części południowej, z uwagi na zawilgocenie i uszkodzenie, wymaga rozbiórki sufit drewniany wraz z polepą i izolacją termiczną.

IV.3.5. Instalacje sanitarne

Instalacji centralnego ogrzewania i źródła ciepła (gazowa absorpcyjna pompa ciepła z kotłem kondensacyjnym) oraz instalacji gazowej w zakresie doprowadzenia gazu od istniejącej skrzynki gazowej do zestawu nowoprojektowanych urządzeń. Zaprojektowany zestaw pompy ciepła i kotła gazowego będzie pracował na cele c.o. Ciepłą wodę użytkową należy przygotowywać w podgrzewaczach elektrycznych pod/nad umywalkowych. Rozwiązanie taki e umożliwi miejscowe przygotowanie ciepłej wody od razu w punktach poboru, bez rozległej instalacji ciepłej wody i cyrkulacji powodującej straty ciepła i konieczność wprowadzenia wygrzewu termicznego.

UWAGA: W tabeli kosztowej – zał. nr 1A do SWZ należy uwzględnić koszty wszystkich robót i inne koszty niezbędne do wykonania poszczególnych zadań.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w w/w dokumentacji projektowej budowlano – wykonawczej i STW i OR stanowiącej wraz z zał. Nr 8a -8f do SWZ, która jest podstawą do wyceny oferty.
UWAGA: Załączone „Przedmiary robót” są elementem pomocniczym, nie mogą być podstawą wyceny robót.

Uwaga: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

IV. 3.5. Wytyczne dot. wykonania robót

1) Zamienne materiały zaproponowane przez Wykonawcę powinny być uzgodnione z Inwestorem i Projektantem.
2) Producent zastosowanego systemu musi posiadać atest PZH oraz certyfikaty na swoje produkty.
3) Na wszystkie materiały zastosowane na budowie wykonawca powinien przedstawić deklarację zgodności z polskimi normami lub aprobatą techniczną wydaną przez ITB.
4) Ze względu na konieczność prowadzenia robót podczas normalnej pracy Urzędu Wykonawca zobowiązany jest do uzgadnianie z Zarządcą obiektu godziny pracy na czynnym obiekcie oraz uzgadnianie poszczególnych etapów wykonywania robót.
5) Zamawiający wymaga, aby przed zamówieniem materiałów Wykonawca przedstawił je do akceptacji.
6) Zagospodarowanie materiałów z rozbiórek leży po stronie Wykonawcy. Materiały z rozbiórki należy wywieźć na składowisko dostępne dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1815240,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2948468,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1815240,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URB BUDEX inż. Kamil Malinowski ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162594950

7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 9

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1815240,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.