Ogłoszenie z dnia 2021-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016370/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025528 z dnia 2021-03-31 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja kompleksu budynków SPZZOZ w Żurominie (3)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000301279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 56
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23/657-22-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-zuromin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zuromin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.szpital-zuromin.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
SPZZOZ
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja kompleksu budynków SPZZOZ w Żurominie (3)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a833aa7-8259-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025528
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005419/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja kompleksu budynków SPZZOZ w Żurominie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZZOZ-ZP/5/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, w tym:a) Ocieplenie przegród zewnętrznych. W ramach tego zadania przewiduje się ocieplenie ścian zewnętrznych budynków Szpitala.b) Wymiana okien.c) Wymiana drzwi zewnętrznych.d) Modernizacja instalacji c.o. – modernizacja węzła cieplnego grupowego znajdującego się w odrębnym budynku dawnej kotłowni w zakresie c.o. i c.w.u. Wymiana grzejników z zastosowaniem zaworów termostatycznych.e) Instalacja kolektorów słonecznych f) Wymiana oświetlenia na LED – wymiana oświetlenia tradycyjnego ze świetlówek i opraw żarowych na energooszczędne oświetlenie LED. g) Panele fotowoltaiczne – Instalacja paneli fotowoltaicznych. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 6 do niniejszej specyfikacji obejmujący: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, projekt z branży ogólnobudowlanej i sanitarnej oraz elektrycznej , przedmiary oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.2. Przedmiot zamówienia - obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:a) Zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz pomieszczeń, w których prowadzone będą roboty (teren budowy).b) Uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty, w tym sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót oraz pomieszczeń, w których prowadzone były roboty, w tym sąsiednich pomieszczeń zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.c) Przeprowadzenie prób, rozruchu technologicznego oraz wymaganych badań, a także przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania obiektu powstałego w wyniku przeprowadzonych robót budowlanych.d) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcjami obsługi wszystkich zamontowanych w budynku urządzeń i wyposażenia.e) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości.f) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zgodnie z ustawą PZP z 11 września 2019r. (Dz.U. 2019r., poz. 2019) na podstawie art. 226 poz. 5 Zamawiający odrzuca ofertę firmy Przedsiębiorstwo Budowlane „DOMEX” Sp. z o.o., Ul. Targowa 21, 09-300 Żuromin. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7055796,46
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7055796,46
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji: "Przebudowa i modernizacja poddasza i części II piętra na potrzeby działu farmacji oraz punktu przyjęcia i dystrybucji posiłków Szpitala w Pilchowicach
- Remont z przystosowaniem pomieszczeń w budynku przy ulicy Kopernika 2 w Jeleniej Górze dla potrzeb Strefy Płatnego Parkowania
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.