eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonopnicaDostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Konopnica, Rychłocice i Szynkielów.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Konopnica, Rychłocice i Szynkielów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KONOPNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Konopnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konopnica.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK dla oddziałów przedszkolnych w miejscowościach Konopnica, Rychłocice i Szynkielów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdfea19c-6a19-4a96-826f-5de24a214141

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025319

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044458/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa sprzętu multimedialnego oraz sprzętu TIK w ramach projektu pt. „Wsparcie edukacji przedszkolnej w Odziałach Przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rychłocicach"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach umów nr FELD.08.06-IZ.00-0052/23 oraz FELD.08.06.IZ.00-0049/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00601987

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKO.271.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pt. „Wsparcie edukacji przedszkolnej w Oddziale Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty "Radom" w Konopnicy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 2027.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32351200-0 - Ekrany

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

4.5.5.) Wartość części: 86899,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pt. „Wspieramy rozwój dzieci z Oddziału Przedszkolnego w Rychłocicach oraz Oddziału Przedszkolnego w Szynkielowie w Gminie Konopnica” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32351200-0 - Ekrany

32344210-1 - Sprzęt radiowy

30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 32256,60 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Wsparcie edukacji przedszkolnej w Oddziale Wychowania Przedszkolnego w Szkole Podstawowej im. 72 Pułku Piechoty "Radom" w Konopnicy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 2027.”;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pt. „Wspieramy rozwój dzieci z Oddziału Przedszkolnego w Rychłocicach oraz Oddziału Przedszkolnego w Szynkielowie w Gminie Konopnica" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

32342412-3 - Głośniki

4.5.5.) Wartość części: 52098,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56057,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64635,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56057,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56057,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17337,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20339,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17337,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17337,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8712,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19970,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8712,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Optimus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270018155

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8712,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty, które podlegały odrzuceniu z następujących przyczyn: na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. PZP, nie spełniały wymagań określonych w specyfikacji warunków zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.