eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoZakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00025258 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Kępno

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627827345

1.5.8.) Numer faksu: 627827401

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.kepno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kepno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.kepno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju napędowego do pojazdów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-800a78e5-8270-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016502/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ-ZP/4D/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego oleju napędowego, poprzez tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego bezpośrednio na stacjach paliw Wykonawcy, z zapewnieniem bezgotówkowego rozliczania transakcji za pomocą elektronicznych kart paliwowych zabezpieczonych kodem PIN, i odroczonym terminem płatności zgodnym z SWZ. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy, spełniał wymagania określone w normie PN-EN 590+A1:2017-062. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkowe dostawy w okresie 24 miesięcy: - oleju napędowego – w ilości 110 000 litrów.3. Ilości zamawianego paliwa zostały określone szacunkowo i mogą ulec zmianie ± 20% ze względu na brak lub wzrost zapotrzebowania na paliwa. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tego tytułu.4. Zamawiający wymaga, aby zakupy paliwa mogły być realizowane we wszystkich stacjach firmowych Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym co najmniej dwóch stacjach stałego tankowania zlokalizowanych nie dalej niż w odległości 5 km od miejsca stacjonowania pojazdów Zamawiającego w Kępnie przy ul. Szpitalnej 7, z dostępnością 24h/dobę (7 dni w tygodniu oraz święta i dni wolne).5. Zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie za pomocą kart flotowych magnetycznych wystawionych na numery rejestracyjne samochodów oraz dwóch kart na okaziciela Zamawiającego. Karty mają być zabezpieczone kodem PIN. Karty nowe mają być wydane Zamawiającemu bezpłatnie, a w przypadku ich utraty Wykonawca ma wydać karty dodatkowe lub zamienne. Wykonawca wyda karty flotowe Zamawiającemu w terminie nie później niż 15 dni kalendarzowych od daty wpływu prawidłowo wypełnionego wniosku.6. Na karcie flotowej mają być zakodowane minimum następujące dane Zamawiającego: - nazwa użytkownika jako jednostki służby zdrowia, - numer rejestracyjny pojazdu, - rodzaj paliwa7. Rabat w % zakupywanego paliwa, który został zaoferowany przez Wykonawcę wybranego przez Zamawiającego w przetargu prowadzonego w trybie podstawowym na okres ważności umowy – będzie uwzględniony przy wystawianiu faktur przez Wykonawcę.8. Rozliczanie zawartych transakcji fakturami VAT następować będzie nie częściej niż dwa razy w miesiącu przy terminie płatności 60 dni od daty sprzedaży. Rozliczenia będą objęte pełnym monitoringiem, tj. każdy zakup ma objąć co najmniej informacje: data, miejsce, rodzaj paliwa, ilość, cena litra paliwa, wartość zakupu paliwa bez podatku VAT i cenę z podatkiem VAT po uwzględnieniu zaoferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu oraz przebiegiem pojazdu w momencie tankowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550407,17

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 550407,17

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550407,17

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polski Koncenr Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna

7.3.3) Ulica: Chemików 7

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-411

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550407,17

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.