Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane będących w zarządzaniu Gminy dróg, ulic, obiektów inżynieryjnych, budowlanych oraz bieżącego utrzymania obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na 2025 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane będących w zarządzaniu Gminy dróg, ulic, obiektów inżynieryjnych, budowlanych oraz bieżącego utrzymania obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na 2025 rok2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3af388f0-6ed1-46f0-84fe-41f55ec37a10
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00025181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043056/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty budowlane dla gminnych obiektów oraz bieżące utrzymanie obiektów i urządzeń użyteczności publicznej. Realizacja w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest przez zamawiającego art. 4 pkt. 1-4, osobie prawnej, zgodnie z art. 214 ust 1 pkt 11. Gmina uzyskała szczególne uprawnienia udzielania określonym podmiotom zamówienia publicznego z wolnej ręki. KGK Sp. z o.o. w Kozienicach spełnia warunki określone w art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy Pzp. Organem założycielskim Spółki jest Gmina Kozienice. Spółka została utworzona na postawie Uchwały XVIII/235/2008 Rady Miejskiej w Kozienicach z dnia 20 marca 2008 r. w sprawie utworzenia jednoosobowej spółki prawa handlowego, ze 100 % udziałem Gminy Kozienice, Gospodarka Komunalna Spółka z o.o. Spółka powstała w celu realizacji zadań własnych Gminy Kozienice. W związku z powyższym wymóg wykonywania zadań na rzecz Zamawiającego, który sprawuje nad nim kontrole, w wysokości ponad 90% działalności został spełniony.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.73.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla gminnych oraz będących w zarządzaniu Gminy dróg, ulic, obiektów inżynieryjnych, obiektów budowlanych, budynków, placów, organizacji ruchu oraz bieżącego utrzymania obiektów i urządzeń użyteczności publicznej w zakresie: zadań inwestycyjnych, remontowych oraz związanych z bieżącym utrzymaniem i obejmuje:
A. Budowa, przebudowa, remont infrastruktury drogowej w zakresie:
a) budowa dróg i chodników, ciągów pieszo rowerowych w szczególności w zakresie:
• budowa chodników z kostki brukowej według wskazań i potrzeb
• budowa dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki brukowej
• budowa ciągów pieszo rowerowych
• budowa parkingów i miejsc utwardzonych z kostki brukowej.
• dostawa i montaż elementów wyposażenia pasa drogowego typu stojaki na rowery, ławki, kosze, słupy ogłoszeniowe.
b) przebudowa dróg i chodników, ciągów pieszo rowerowych w szczególności w zakresie:
• przebudowa chodników z kostki brukowej według wskazań i potrzeb,
• przebudowa dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki brukowej,
• przebudowa ciągów pieszo rowerowych,
• przebudowa parkingów i miejsc utwardzonych z kostki brukowej.
c) remont dróg i chodników, ciągów pieszo rowerowych, obiektów inżynieryjnych w szczególności w zakresie:
• remont chodników z kostki brukowej według wskazań i potrzeb,
• remont dróg o nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki brukowej,
• remont ciągów pieszo rowerowych,
• remont parkingów i miejsc utwardzonych z kostki brukowej,
d) budowa i przebudowa infrastruktury oświetleniowej oraz jej rozbudowa w szczególności w zakresie:
• przebudowa linii oświetlenia ulicznego w tym wymiana opraw słupów i kabli,
• przebudowa sterowania oświetleniem,
• budowa nowego świetlenia ulicznego zgodnie z projektami,
e) budowa i przebudowa infrastruktury w zakresie odwodnienia dróg w szczególności w zakresie:
• budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej wraz z elementami,
• budowa i przebudowa kanalizacji deszczowej do odprowadzenia i odwodnienia dróg,
• przebudowa studni, wpustów.
• budowa i przebudowa odwodnień liniowych i powierzchniowych.
• wykonanie sączków odwadniających,
B. Remont, budowa infrastruktury sportowo rekreacyjnej w szczególności w zakresie:
a) budowa, przebudowa placów zabaw, siłowni wraz z wyposażeniem, nawierzchniami bezpiecznymi
i ogrodzeniem,
b) remont infrastruktury rekreacyjno sportowej w tym place zabaw /remont nawierzchni, remont ogrodzeń, remont zabawek, wymiana zabawek, dostawa nowych zabawek i urządzeń/,
C. Remont, budowa i/lub przebudowa związane z zagospodarowaniem terenów zielonych w szczególności w zakresie:
a) zakupu i montażu elementów małej architektury: ławek, koszy na odpady, tablic informacyjnych
i pamiątkowych, stojaków na rowery, poidełek,
b) naprawy drobnych form architektonicznych: ławek, koszy na odpady, tablic informacyjnych
i pamiątkowych, stojaków na rowery, poidełek, itp.
c) remontu i konserwacji architektury parkowej: mostków, pomostów, altan, pergoli, murków oporowych, ogrodzenia, barierek, słupków;
d) konserwacji pomników i rzeźb;
e) remontu nawierzchni alejek parkowych z kostki betonowej lub kamiennej.
D. Remonty w Ochotniczych Strażach Pożarnych w szczególności w zakresie:
a) roboty rozbiórkowe w zakresie konstrukcji betonowych i żelbetowych,
b) remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych,
c) remont dachów wraz z termomodernizacją,
d) wymiana drzwi, okien,
e) termomodernizacja,
f) malowanie ścian i sufitów,
g) usuniecie spękań ścian,
h) skuwanie tynków,
i) odtworzenie tynków,
j) rozbiórka sufitów lekkich i ich odtworzenie,
k) roboty murowe,
l) roboty zabezpieczające,
m) uszczelnianie powierzchni np. żywicami,
n) czyszczenie i impregnowanie powierzchni,
o) dostawa wyposażenia,
p) wymiana podłóg,
q) wymiana instalacji oświetleniowej, elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjnej i teletechnicznej centralnego ogrzewania wraz z osprzętem.
r) wymiana wyposażenia, dostawa mebli,
s) remonty nawierzchni z kostki,
E. Roboty remontowe obiektów budowlanych będących własnością lub w zarządzie Gminy w szczególności w budynku Urzędu Miejskiego w Kozienicach wraz z przyległymi obiektami na terenie zespołu Pałacowo Parkowego, obiektów jednostek organizacyjnych w zakresie:
a) roboty rozbiórkowe w zakresie konstrukcji betonowych i żelbetowych,
b) remont schodów wewnętrznych i zewnętrznych,
c) remont dachów wraz z termomodernizacją,
d) wymiana drzwi, okien,
e) termomodernizacja,
f) malowanie ścian i sufitów,
g) usuniecie spękań ścian,
h) skuwanie tynków,
i) odtworzenie tynków,
j) rozbiórka sufitów lekkich i ich odtworzenie,
k) roboty murowe,
l) roboty zabezpieczające,
m) uszczelnianie powierzchni np. żywicami,
n) czyszczenie i impregnowanie powierzchni,
o) dostawa wyposażenia,
p) wymiana podłóg,
q) wymiana instalacji oświetleniowej, elektryczne, wodociągowe, kanalizacyjnej i teletechnicznej centralnego ogrzewania wraz z osprzętem.
r) wymiana wyposażenia, dostawa mebli,
s) remont tablic ogłoszeniowych oraz gablot.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
31321100-3 - Napowietrzne linie energetyczne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kozienicka Gospodarka Komunlana Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8121878705
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 15
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOZIENICKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
KOZIENICKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939172,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Mozolice Duże i Małe, gmina Sieciechów.
- "Program kompleksowej ochrony ubezpieczeniowej dla Gminy Kozienice i jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2028"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1715W Brzóza - Radom w m. Brzóza, ul. Piaski
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Zapady, gm. Godzianów.
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynku szkoły.
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.