Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00347972/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/PN/20/2022 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.dpin.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/PN/20/2022 Sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e23613a-3423-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347972/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/PN/20/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239129,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 48553,6 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 38112,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.5.) Wartość części: 65183,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 14260 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach – 5 zadań:– zadanie nr 1 – chemii kuchennej dla części gastronomicznej,
– zadanie nr 2 – profesjonalnych środków czystości,
– zadanie nr 3 – wózki do sprzątania,
– zadanie nr 4 – worki jednorazowe, rękawiczki,
– zadanie nr 5 – jednorazowe kubki, pokrywki, sztućce oraz opakowania do zgrzewu.
2. Kod CPV:
39830000-9 Środki czyszczące,
18930000-7 Worki i torby,
39222120-1 Kubki jednorazowe,
39222110-8 Sztućce i talerze jednorazowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 3.1-3.5 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 73020 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa sprzętu oraz środków utrzymania czystości (postępowanie z podziałem na 5 części)
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla jednostek obsługiwanych przez Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
- Dostawa środków czystości oraz produktów chemicznych do utrzymania czystości (zamówienie z podziałem na 2 części)
- Sukcesywne dostawy środków do dezynfekcji, środków czystości, artykułów jednorazowych, środków do pralni do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.