eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru robót budowlanych wielobranżowych nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa zespołu szkolno - przedszkolnego przy ul. Anny German" w Warszawie - zamówienie podobne



Ogłoszenie z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024865 z dnia 2021-03-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru robót budowlanych wielobranżowych nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa zespołu szkolno – przedszkolnego przy ul. Anny German” w Warszawie – zamówienie podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224438878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoliborz.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru robót budowlanych wielobranżowych nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa zespołu szkolno – przedszkolnego przy ul. Anny German” w Warszawie – zamówienie podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08c074c3-7b2c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001288/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zamówienie podobne do zamówienia na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Anny German w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00013774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego, którego przedmiotem było pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Budowa zespołu szkolno-przedszkolnego przy ul. Anny German w Warszawie” o wartości 603 658,54 zł netto tj. 742 500,00 zł brutto. Wartość zamówienia podobnego wg wyceny inwestorskiej wynosi 52 418,02 zł netto tj. 64 474,17 zł brutto co stanowi 8,68% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne udzielane jest w okresie 3 lat od zawarcia umowy na realizację zamówienia podstawowego i jest zgodnie z jego zakresem tj. polega na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi. Zakres usługi jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, ujętego w opisie przedmiotu zamówienia oraz będzie wykonywany w tym samym obiekcie budowlanym i zostanie udzielone dotychczasowemu wykonawcy. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: UD-XVIII-WZP.271.10.2019

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 682926,83 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52418,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.);2) obsługę Inwestycji w zakresie określonym w niniejszej umowie, łącznie z koordynacją nadzorów branżowych i kontrolowaniem rozliczeń ramach realizacji etapu II inwestycjiz wykonawcą inwestycji, jak również z jego podwykonawcami.Zakres pełnienia funkcji Nadzoru Inwestorskiego1) Niniejsze zamówienie obejmuje nadzór nad inwestycją budowlaną zgodniez przepisami ustawy Prawo budowlane, na który składa się zespół inspektorów o następujących specjalnościach:a) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej (koordynator inspektorów nadzoru),b) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowychi kanalizacyjnych,c) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,d) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,e) inspektor nadzoru inwestorskiego o specjalności inżynieryjno-drogowej,f) inspektor w branży zieleniarskiej.2) Dodatkowo w razie potrzeby Wykonawca będzie dysponował:geodetą – w celu weryfikacji ilości ziemi w czasie wykonywania robót ziemnych przez Wykonawcę robót budowlanych.3) Osoby, które będą pełnić nadzór na budowie, będą do dyspozycji Zamawiającego każdorazowo na jego żądanie, a minimalny czas pobytu tych osób na budowie winien wyglądać następująco:a) zapewnienie przebywania na placu budowy inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej min. 2 razy tygodniowo w wymiarze po 3 godziny. Do czasu przebywania inspektora nadzoru na budowie nie wlicza się czasu narad koordynacyjnych; weryfikacja pobytu inspektora nadzoru odbywać się będzie poprzez wpis do dziennika budowy oraz wpisdo dziennika ewidencji pobytów na terenie budowy;b) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz gdy zajdzie taka konieczność na każde wezwanie Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62500,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 625000,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 625000,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Lulis prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Waldemar Lulis WRM BUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242675951

7.3.3) Ulica: Feliksa Pancera 17 lok. 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-187

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62500,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-30
2021-03-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.