eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarszewy › Świadczenie usług opiekuńczych, w tym: usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiek. oraz specj.usług opiek. dla dzieci z zaburz.psych.w tym dzieci ze spektrum autyzmu klientów GOPS w Skarszewach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych, w tym: usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiek. oraz specj.usług opiek. dla dzieci z zaburz.psych.w tym dzieci ze spektrum autyzmu klientów GOPS w Skarszewach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SKARSZEWACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192007817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9

1.5.2.) Miejscowość: Skarszewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-250

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0585882436

1.5.8.) Numer faksu: 0585882436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gopsskarszewy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsskarszewy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gopsskarszewy.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych, w tym: usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiek. oraz specj.usług opiek. dla dzieci z zaburz.psych.w tym dzieci ze spektrum autyzmu klientów GOPS w Skarszewach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b913364-59a3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024825

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001443/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług opiekuńczych, w tym: usług opiekuńczych, specj. usług opiek. oraz specj. usług opiek. dla dzieci z zaburzeniami psych. w tym dzieci ze spektrum autyzmu, klientów GOPS w Skarszewach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOPS.PS.261.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach na terenie miasta i gminy Skarszewy w okresie od 01 stycznia 2022 do 31 grudnia 2022 roku.

2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, o których mowa w art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej dla klientów GOPS na terenie miasta i Gminy Skarszewy w ilości 13.788 godzin, w okresie od 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.

3. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) 7 dni w tygodniu.

4. Czas wykonywania usług: 1 godzina usługi równa się 1 godzinie zegarowej tj. 60 minut.
Pod pojęciem ilości godzin świadczonych usług należy rozumieć wyłącznie rzeczywisty czas świadczenia usług bez czynności przygotowawczych tzn. bez czasu potrzebnego na dojście lub dojazd.

5. Liczba godzin 13.788 podana w pkt. 2 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 1.149 godzin miesięcznie dla około 27 osób.
Liczba godzin może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin usług opiekuńczych w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny usług opiekuńczych podanej w ofercie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usług opiekuńczych dla osób, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.
7. Wykonawca, z którym Zamawiający zawrze umowę na świadczenie usług opiekuńczych, będzie zobowiązany do wykonywania przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, zapewniając racjonalne wykorzystanie środków technicznych i pracowników oraz dbałość o mienie klientów. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekaralne, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z niniejszym przedmiotem zamówienia, ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.). Ponadto usługi Wykonawca powinien świadczyć zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia usług opiekuńczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.5.) Wartość części: 400000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, klientów GOPS na terenie miasta
i gminy Skarszewy w ilości szacunkowej 1.562 godzin, w okresie od 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022roku.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, dni ustawowo wolne od pracy (sobota, niedziela i święta) 7 dni w tygodniu.
3. Liczba godzin 1.562 podana w pkt 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 260 godzin miesięcznie dla średnio 5 osób przez pierwsze pięć miesięcy, w kolejnych miesiącach ilość godzin może ulec zmianie - w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2022 r. Liczba godzin może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi podanej w ofercie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.

4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t. j. z 2020 r. poz. 1876 ), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. (Dz.U. z 2005 r. , Nr 189, poz. 1598 zez zm.) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną
i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób
z zaburzeniami psychicznymi, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn nie są w stanie zaspokoić codziennych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zleconej przez lekarza pielęgnacji oraz zapewnić kontaktów z otoczeniem a także dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina takiej pomocy nie może zapewnić.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 50000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci z spektrum autyzmu, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Skarszewach na terenie miasta i gminy Skarszewy w ilości 1.341 godzin, w okresie od 1 stycznia 2022 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku.
2. Usługi, o których mowa w ust. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze.
Wykonawca będzie wykonywał usługi na terenie miasta i gminy Skarszewy, w miejscu zamieszkania osoby korzystającej z usług albo innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
3. Liczba godzin 1.341 podana w pkt. 1 jest liczbą szacunkową, wymiar świadczonych usług wynosi szacunkowo 112 godzin miesięcznie dla średnio 9 osób. Liczba godzin świadczonych usług może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości świadczonych godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu w zależności od rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie ceny brutto 1 godziny specjalistycznych usług podanej w ofercie. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za ilość faktycznie świadczonych godzin usług i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń co do realizacji pozostałej, niezleconej przez Zamawiającego części.

4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy zgodnie z art.50 ustawy
z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1876 ze zm.), art. 8 i 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t. j. Dz. U. z 2020 r, poz.685), Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. (Dz. U. z 2005 r. nr 189 poz. 1598 ze. zm.) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych a także zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną i obowiązującymi normami europejskimi zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Wykonawca musi wykazać odpowiednie przygotowanie i kwalifikacje do świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami psychicznymi w tym dzieci ze spektrum autyzmu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.5.5.) Wartość części: 110000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200884240

7.3.3) Ulica: Wronia 45/U2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378480,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200884240

7.3.3) Ulica: Wronia 45/U2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49975,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum diagnostyczno-terapeutyczne Karolina Brzeska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221095529

7.3.3) Ulica: Witosa 5

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.