eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług cateringowych w 2023 dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych w 2023 dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW MIEJSKICH" W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363295480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 54

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-430

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zespolzlobkow.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zespolzlobkow.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/7335e1e0-d792-48ef-86d0-ae7935fc9f65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych w 2023 dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7e5c182-6fcd-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024808

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024162/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych w żłobkach i klubach dziecięcych w 2023 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464751/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZŻM/41/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 375736,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37573,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie części I zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w pięciu poniższych placówkach, tj.:
1) Klubie Dziecięcym nr 1 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 14/2 w Szczecinie,
2) Klubie Dziecięcym nr 2 przy ul. Władysława Łokietka 33/1 w Szczecinie,
3) Klubie Dziecięcym nr 3 przy ul. Mazurskiej 31/5 w Szczecinie,
4) Klubie Dziecięcym nr 4 przy al. Wojska Polskiego 46/U5-U7 w Szczecinie,
5) Klubie Dziecięcym nr 5 przy al. Edmunda Bałuki 17 w Szczecinie.
2. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 9975 jednodniowych zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy). Szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5a do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 138541,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie części II zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku nr 4 przy ul. Bronisława Sobola 2a w Szczecinie. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 7182 jednodniowych zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy).
2. Szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5b do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 99750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie części III zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku nr 9 Oddział przy ul. Łącznej 22 w Szczecinie. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 2873 jednodniowych zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy).
2. Szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5c do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 39902,78 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W zakresie części IV zamówienia leży świadczenie usług cateringowych dla dzieci w wieku od 1 do 3 roku życia w Żłobku nr 10 przy ul. Janusza Kusocińskiego 2 w Szczecinie. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy dostarczy maksymalnie 7023 jednodniowych zestawów wyżywienia (maksymalna ilość jednodniowych zestawów wyżywienia w okresie obowiązywania umowy).
2. Szczegółowy opis tej części zamówienia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5d do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 97541,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na brak możliwości uzupełnienia w formularzu ogłoszenia o wyniku postępowaniu niezbędnych informacji z sekcji V (zakończenie postępowania) oraz z sekcji VI (oferty) i braku wyświetlenia komunikatu o konieczności uzupełnienia powyższych informacji (problem techniczny), Zamawiający niniejszym wskazuje te informacje poniżej:

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA:

5.1.) Postępowanie zakończyło się unieważnieniem postępowania

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania:

w części I zamówienia:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W części I zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (daną część zamówienia), jeżeli (w danej części zamówienia) nie złożono żadnej oferty.

w części II zamówienia:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W części II zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (daną część zamówienia), jeżeli (w danej części zamówienia) nie złożono żadnej oferty.

w części III zamówienia:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W części III zamówienia cena jedynej złożonej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W części III zamówienia ofertę złożył Wykonawca Grzegorz Sołoducha prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą: „P.H.U. PRESTO GRZEGORZ SOŁODUCHA” z ceną oferty 50 018,93 zł brutto. Zamawiający w tej części zamówienia na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 43 095 zł brutto.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (daną część zamówienia), jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

w części IV zamówienia:

UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W części IV zamówienia nie wpłynęła żadna oferta.

UZASADNIENIE PRAWNE:
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia (daną część zamówienia), jeżeli (w danej części zamówienia) nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1 (w zakresie części III zamówienia)
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo
zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:
0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50 018,93 zł brutto (w zakresie części III zamówienia)
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50 018,93 zł brutto (w zakresie części III zamówienia)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.