eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębnica Kaszubska › Dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W DĘBNICY KASZUBSKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220752445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Dębnica Kaszubska

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkdebnicakaszubska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkdebnicakaszubska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03d2a179-624a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00024769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324947/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 04/ZGK/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych:
1) worki foliowe do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru żółtego o wymiarach 900 mm x 1100mm/1200 mm (160 litrów) z taśmą do zawiązywania i zakładkami lub innym zabezpieczeniem chroniącym przed wysypywaniem się odpadu przy załadunku (np. wiązanie typu sinus). Grubość worków winna być niezmienna na całej powierzchni i wynosić minimum 45 µm. Worki muszą być półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości. Worki muszą posiadać następujące napisy w kolorze czarnym: METALE I TWORZYWA SZTUCZNE. Wysokość napisów - 10cm. Nadruk o wymiarach 340 x 300 mm (+- 5mm) musi być czytelny i wyraźny, bez zniekształceń, wg grafiki Zamawiającego (rys. 1). Grafika musi być umiejscowiona na środku worka. Nadruki na workach winny być odporne na działanie warunków atmosferycznych. Szacunkowa ilość worków wynosi: 200 000 szt.
2) worki foliowe do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru zielonego o wymiarach 700 mm x 1100 mm (120 litrów) z taśmą do zawiązywania i zakładkami lub innym zabezpieczeniem chroniącym przed wysypywaniem się odpadu przy załadunku (np. wiązanie typu sinus). Grubość worków winna być niezmienna na całej powierzchni i wynosić minimum 60 µm. Worki muszą być półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości. Worki muszą posiadać następujące napisy w kolorze czarnym: SZKŁO. Wysokość napisów – 10 cm. Nadruk o wymiarach 340 x 300 mm (+- 5mm) musi być czytelny i wyraźny, bez zniekształceń, wg grafiki Zamawiającego (rys. 2). Grafika musi być umiejscowiona na środku worka. Nadruki na workach winny być odporne na działanie warunków atmosferycznych. Szacunkowa ilość worków wynosi: 50 000 szt.
3) worki foliowe do selektywnej zbiórki odpadów wykonane z folii LDPE lub HDPE koloru niebieskiego o wymiarach 700 mm x 1100 mm (120 litrów) z taśmą do zawiązywania i zakładkami lub innym zabezpieczeniem chroniącym przed wysypywaniem się odpadu przy załadunku (np. wiązanie typu sinus). Grubości worków winna być niezmienna na całej powierzchni i wynosić minimum 60 µm. Worki muszą być półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości. Worki muszą posiadać następujące napisy w kolorze czarnym: PAPIER. Wysokość napisów – 10 cm. Nadruk o wymiarach 340 x 300 mm (+- 5mm) musi być czytelny i wyraźny, bez zniekształceń, wg grafiki Zamawiającego (rys. 3). Grafika musi być umiejscowiona na środku worka. Nadruki na workach winny być odporne na działanie warunków atmosferycznych. Szacunkowa ilość worków wynosi: 20 000 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147108,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.