eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wyburzenie Trybuny Zachodniej wraz z dawnym budynkiem administracyjnym w obiekcie Stadionu - Arena Zabrze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wyburzenie Trybuny Zachodniej wraz z dawnym budynkiem administracyjnym
w obiekcie Stadionu – Arena Zabrze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stadion w Zabrzu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240839828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41-800

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324386300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@arena-zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arena-zabrze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ze 100% udziałem gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyburzenie Trybuny Zachodniej wraz z dawnym budynkiem administracyjnym
w obiekcie Stadionu – Arena Zabrze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-781598d4-91b6-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-781598d4-91b6-11ed-b4ea-f64d350121d2

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.arena-zabrze.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w pkt 14 SWZ), odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w spr. ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informujemy, że:
Stadion w Zabrzu Sp. z o.o. z siedzibą w Zabrzu przy ul. Roosevelta 81 (dalej Stadion w Zabrzu) jest administratorem Pani/-a danych osobowych.
1. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iodo@arena-zabrze.pl
2. Podanie danych jest obowiązkowe, co wynika z ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr SZ/ZP/1/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
a. art. 6 ust. 1 pkt c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne w celu realizacji obowiązków prawnych wynikających z ustawy wymienionej w pkt. 3;
b. art. 6 ust. 1 pkt f) RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne w usprawiedliwionym celu administratora danych obejmującym zapewnienie bezpieczeństwa na terenie Stadion w Zabrzu poprzez monitoring wizyjny.
4. Pani/-a dane osobowe będą przetwarzane, zgodnie az art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lt od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przetwarzania obejmuje cały czas trwania umowy oraz okres związany z przedawnieniem roszczeń z umowy.
5. W odniesieniu do Pani/-a danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZ/ZP/1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyburzenie Trybuny Zachodniej wraz z dawnym budynkiem administracyjnym w obiekcie Stadionu – Arena Zabrze. Wykonawca ma obowiązek zdemontować na swój koszt krzesełka znajdujące się na Trybunie Zachodniej i przekazać je Zamawiającemu we wskazane miejsce na terenie Stadionu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Roboty o charakterze podobnym do robót występujących w przedmiotowym zamówieniu.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:
3.1. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że: - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartość minimum 800.000,00 zł netto każda polegające na rozbiórce obiektu lub obiektów budowlanych; zgodnie z definicją obiektu budowlanego zawartą w pzp
3.2.będzie dysponował osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, która musi posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, ust. 1, pkt.2 Ustawy Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
4. warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie, wykonawcy mogą wykazać się łącznie wymaganym ubezpieczeniem

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający ustala wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych
możliwości i warunków dokonania takiej zmiany:
a) Inwestor przewiduje możliwość zmiany strony umowy w sytuacji wystąpienia
sukcesji generalnej z mocy prawa,
b) Inwestor przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na:
i. siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których
Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć
lub przewidzieć w tym dotyczące niesprzyjających warunków
atmosferycznych, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w
wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie,
ii. siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Inwestora, w tym takie
których Inwestor przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć;
iii. wykonanie nieprzewidzianych robót dodatkowych,
iv. konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
v. konieczność uzyskanie dodatkowych opinii lub uzgodnień,
vi. jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez
lub dające się przypisać Inwestorowi, personelowi Inwestora lub innemu
Wykonawcy wprowadzonemu przez Inwestora,
vii. zmianę personelu Wykonawcy lub Inwestora.
c) Inwestor przewiduje możliwość zmian w zakresie jakości lub innych parametrów
technicznych charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu umowy lub
zmianę technologii uzasadnionych postępem technologicznym lub zmianą
obowiązujących przepisów, jeżeli zmiany te są korzystne dla Inwestora,
d) Inwestor przewiduje możliwość dokonania zmiany w szczegółowym
harmonogramie realizacji przedmiotu Umowy bez zmiany terminu wykonania
przedmiotu Umowy w przypadku zmiany warunków finansowania lub zaistnienia
innych niezależnych od niego czynników, jednak nie częściej niż raz na miesiąc.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy:
a) Inwestor przedłoży pisemne propozycje zmian spełniających przynajmniej jedną z
okoliczności wymienionych w ust.1,
b) Wykonawca na piśmie zaproponuje zmiany przez złożenie propozycji, które
spełniają okoliczności wymienione w ust.1,
c) każda ze stron wraz z propozycją zmian przedłoży ich opis, harmonogram i
konsekwencje ich realizacji dla terminu końcowego i wynagrodzenia Wykonawcy,
3. Jakiekolwiek zmiany niniejszej Umowy wymagają, pod rygorem nieważności,
zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, chyba że w treści umowy wyraźnie
wskazano, iż dana czynność nie wymaga formy aneksu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.