eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Remont młota udarnościowego do badań metodą Charpy'ego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024606 z dnia 2021-03-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Remont młota udarnościowego do badań metodą Charpy’ego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 22 273 16 94, +48 735 394 912

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ncbj.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont młota udarnościowego do badań metodą Charpy’ego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b765c2d2-908d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002558/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Młot udarnościowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ncbj.gov.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej , w tym sposób złożenia oferty określa załącznik Nr 5 do SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Narodowe Centrum Badań Jądrowych (dalej jako Administrator lub NCBJ) z siedzibą w Otwocku, ul. Andrzeja Sołtana, 05-400 Otwock. 2. W razie pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, czy też przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w NCBJ, na adres podany powyżej lub drogą elektroniczną za pomocą adresu iod@ncbj.gov.pl lub pod nr tel. 22 273 22 31.3. Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. w szczególności: 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, w tym w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy2) ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach 4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu: Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego- niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c). Realizacja umów zawartych z kontrahentami - niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Obsługa działań związanych z prowadzonym zamówieniem - niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)w celu wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c). Przetwarzanie danych na podstawie zgody - przesłanką legalizującą przetwarzanie jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne (art. 6 ust. 1 lit a RODO).5. przesłanką legalizującą przetwarzanie jest zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne (art. 6 ust. 1 lit a RODO)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane na podstawie art. 78 pzp, tj. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku zawarcia umowy o zamówienie publiczne, której okres obowiązywania przekracza 4 lata, czas przechowywania będzie zgodny z okresem jej obowiązywania oraz zgodny z realizacją celów określonych w pkt 4 powyżej.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: 1) Art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, 2) Art. 16 RODO - prawo do żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym żądanie to nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą (art. 19 ust. 2 pzp).3) Art. 17 RODO - prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), chyba że usunięcie danych osobowych nie jest możliwe stosownie do art. 17 ust. 3 b), d) lub e) RODO.4) Art. 18 RODO - prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, o ile ograniczenie przetwarzania nie będzie skutkowało ograniczeniem przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania (art. 19 ust. 3 pzp)8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w NCBJ Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych. 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.10. Powyższe prawa należy kierować do NCBJ zgodnie z danymi podanymi na wstępie. Jeżeli NCBJ nie będzie w stanie ustalić treści żądania lub zidentyfikować osoby składającej wniosek w oparciu o dokonane zgłoszenie, NCBJ zwróci się do wnioskodawcy o dodatkowe informacje. Odpowiedzi na zgłoszenie udzielone zostaną niezwłocznie, nie później niż w ciągu miesiąca od jego otrzymania. W razie konieczności przedłużenia tego terminu, NCBJ poinformuje wnioskodawcę o przyczynach takiego przedłużenia. Odpowiedź będzie udzielana na adres e-mail, z którego wysłany był wniosek, a w przypadku wniosków skierowanych listownie, listem poleconym na adres wskazany przez wnioskodawcę, o ile z treści listu nie będzie wynikała chęć otrzymania informacji zwrotnej na adres e-mail (w takim przypadku należy podać adres e-mail).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.270.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest remont wahadłowego młota udarnościowego do prób sposobem Charpiego marki WOLPERT typ PW 30/15 zainstalowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:3.1) deinstalację starej elektroniki sterującej maszyny,3.2) dostarczenie i zainstalowanie nowego kontrolera wraz z jednostkę sterującą (kompatybilne z urządzeniem) oraz dedykowanym oprogramowaniem,3.3) dostawa dodatkowych akcesoriów,3.4) szkolenie z obsługi zainstalowanego systemu sterującego,3.5) zapewnienie wzorcowania wraz z dostarczeniem świadectw wzorcowania.4. Urządzenie po przeprowadzonych przez Dostawcę pracach musi spełniać następujące wymagania:4.1) Możliwość prowadzenia standardowych pomiarów udarności metodą Charpiego zgodnie z aktualną normą ISO 148-1 (tzn. urządzenie spełnia jednocześnie wymagania ISO 148-2) 4.2) Umożliwia prowadzenie pomiarów w temperaturze:o Pokojowej tj. 23±5oCo obniżonej w zakresie -90oC do +10oC (±2oC)o podwyższonej w zakresie +40oC do +200oC (±2oC)o Grzanie oraz chłodzenie próbek do badań musi odbywać się przez dwa osobne, dedykowane do ww. celów urządzenia (tzn. osobne urządzenie do chłodzenia, osobne do grzania). Urządzenia dostarczone z dedykowanym koszykiem na próbki udarnościowe.4.3) Z systemem umożliwiającym łatwe, szybkie i bezpieczne pozycjonowanie próbki w przestrzeni roboczej młota (układ do centrowania próbek względem karbu w przestrzeni roboczej młota) – w szczególności dot. badań w temperaturze innej niż pokojowa. Czas transferu próbki z komory środowiskowej nie może przekraczać 5s (zgodnie z ISO 148 1)4.4) Energia młota 450J z prędkością opadania w zakresie 5,0-5,5m/s (zgodnie z ISO 148-1)4.5) Automatyczne zatrzymanie młota po udarze oraz ustawienie w pozycji startowej 4.6) Standardowy bijak o geometrii 2mm do badań na próbkach standardowych, 4.7) Nowe podpory i kowadła o twardości co najmniej HRC 62 ± 1 dostosowane do pracy z ww. bijakiem 2mm,4.8) Możliwość przyszłej instrumentalizacji w sposób prosty i nieinwazyjny w konstrukcję urządzenia4.9) Urządzenie musi być w odpowiedni sposób zabezpieczone, zapewniając jego stabilność i bezpieczną pracę4.10) Urządzenie musi być wyposażone w systemy bezpieczeństwa, uniemożliwiające wywołanie nieintencjonalne opadania wahadła. System bezpieczeństwa musi spełniać wymogi aktualnej norm EN ISO 13849-1 oraz EN ISO 12100. System musi obejmować klatkę wokół urządzenia, wyposażoną w przednie drzwi z uchwytem i przyciskiem do zwolnienia wahadła,4.11) Urządzenie wyposażone w przenośny komputer/PC z Windows 10 oraz dedykowanym oprogramowaniem analitycznym i statystycznym do obróbki danych pomiarowych – licencja na minimum 3 stanowiska pracy (lub licencja otwarta),4.12) Urządzenie wyposażone w dedykowany elektroniczny kontroler, umożliwiający rejestrację wyników oraz ich archiwizację z możliwością ich przenoszenia do dalszej obróbki,4.13) Możliwości odczytu wyniku badań: o elektroniczny z maksymalną rozdzielczością 0,05J,o analogowy z maksymalną rozdzielczością 0,5J,o wskazania kątowego z maksymalną rozdzielczością 0,05°,4.14) Możliwość wyznaczenia energii tarcia młota. Energia ta nie może być wyższa niż 0.5% wartości nominalnej energii początkowej,4.15) Urządzenie po pracach remontowych musi zostać wywzorcowane przez laboratorium akredytowane na aktualną normę ISO/IEC 17025 lub zgodne z wymaganiami krajowych lub międzynarodowych instytucji metrologicznych (GUM lub ILAC MRA) – warunkiem uznania wzorcowania jest dostarczenie świadectwa wzorcowania wystawione przez odpowiednią ww. jednostkę.5. Dodatkowe wyposażenie nie jest konieczne, jednak umożliwia uzyskanie wyższej oceny oferty poprzez uzyskanie dodatkowych punktów. Dodatkowej punktacji podlegają następujące elementy:5.1) Zapewnienie możliwości badań udarności na próbkach zminiaturyzowanych zgodnie z ISO 14556 (Annex D) z energią początkową młota 25J i prędkością opadania poniżej 4m/s. Wykonawca zobowiązuje się tym samym dostarczenie odpowiednich podpór, kowadeł, bijaka i innych akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia ww. badań zgodnie z aktualną ww. normą ISO 145565.2) Pełna instrumentalizacja w zakresie badań udarności na próbkach zminiaturyzowanych wskazanych w pkt. 2.a w załączniku Nr 1, tj. Wykonawca zapewnia instalację odpowiednio oprzyrządowanego wahadła i bijaka, umożliwiających rejestrację zależności energia/siła-czas z częstotliwością próbkowania co najmniej 4 MHz na kanał, rozdzielczością 16 bit i pamięcią co najmniej 200 000 punktów pomiarowych, podczas prób prowadzonych zgodnie z aktualną normą ISO 14556. Dodatkowo, wymagane jest dostarczenie odpowiedniego oprogramowania umożliwiającego archiwizację zarejestrowanych danych, ich obróbkę, analizę, prezentację, przenoszenie, etc. UWAGA: w przypadku gdy Oferent deklaruje dostawę dodatkowego wyposażenia, to elementy te muszą spełniać również wymagania wskazane w sekcji „Przedmiot zamówienia”– dotyczy to przede wszystkim ochrony użytkownika przed uderzeniem przez próbkę udarową, zabezpieczenie przed nieintencjonalnym zwolnieniem wahadła, zapewnienie stabilności aparatury podczas pracy, zapewnienia układu centrowania próbki względem karbu w przestrzeni roboczej próbki, możliwości prowadzenia badań w temperaturze innej niż pokojowa, jak również wzorcowanie aparatury w tym zakresie energii – szczegóły poszczególnych punktów wskazane w pkt. I opisu przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1W zakresie energii 25J dopuszcza się zwolnienie z:• wymagania automatycznego podnoszenie młota do pozycji wyjściowej, w związku z czym zwolnieniu również ulegają wymagania związane z wymaganiami normy EN ISO 13849-1 (regulacje wynikające z EN ISO 12100 pozostają w mocy),• analogowego odczytu wyniku pomiaru – jedynie przy zapewnieniu pełnej instrumentalizacji badań na próbkach zminiaturyzowanych,• maksymalnej rozdzielczości kątowej 0,05o. Dopuszcza się maksymalną rozdzielczość kątową 0,1o .Zmiany te dopuszcza się jedynie w zakresie pracy do 25J.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50412000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone. 3. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1% = 1 pkt). Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę Wykonawcy, która uzyska najwyższą liczbę (ilość) punktów w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 5,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe wyposażenie

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca:- wykaże się wykonaniem lub wykonywaniem w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na wykonaniu remontu młota udarnościowego do badań udarności metoda Charpiego lub dwóch dostaw wraz z instalacją młota udarnościowego do badań udarności metodą Charpiego o wartości minimum 300 000,00 PLN brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga podmiotowych środków dowodowych

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda następujących dokumentów:- Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy od dnia w którym upływa termin składania ofert; – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w 6 000,00 zł wysokości (słownie złotych: sześć tysięcy złotych, 00/100).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 210, 836 i 1572).3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:PKO BP XII O/W-wa 58 1020 1127 0000 1902 0007 3015z informacją „Wadium nr sprawy IZP.270.8.2021”.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.5. Oryginał w postaci elektronicznej dokumentu wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie.W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (NCBJ) dodatkowych warunków (np. żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu NCBJ) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu NCBJ z żądaniem zapłaty).6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.7. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 Ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:1) W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy lub świadczenia Stron.2) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w następujących przypadkach:- przestojów i opóźnień nie zawinionych przez Wykonawcę, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Umowy; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres przestojów i opóźnień;- innych przerw w realizacji Umowy, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; zmiana polega na przedłużeniu terminu o okres zaistniałych przerw;3) W przypadku zaistnienia, przypadku siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne którego Strony nie mogły przewidzieć, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a które wpływa na wyłączenie lub ograniczenie możliwości wykonania Umowy. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę Umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia.Powyższe postanowienia pkt. 2 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowiąc jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zamawiający składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty dostępnego na profilu Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/ncbj w zakładce dedykowanej do niniejszego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-06

2021-03-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.