Ogłoszenie z dnia 2025-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00606579/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00606587/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa posiłków profilaktycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100124868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Sady 19
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 94-102
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 42 27-23-450
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 42 27-23-451
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaklad@lzuk.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8c1e6cd-6a11-412d-b824-3501468b832c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa posiłków profilaktycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c1e6cd-6a11-412d-b824-3501468b832c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00024558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606579
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1.2.18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447480,0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy posiłków profilaktycznych w następującym asortymencie, masie i ilościach:
a) Rodzaj i ilość asortymentu :
flaki wołowe 500 g - do ilości: 12.000 szt.
gołąbki w sosie pomidorowym 500 g - do ilości: 12.000 szt.
gulasz wieprzowy 500 g - do ilości: 12.000 szt.
fasola po bretońsku z kiełbasą 500 g - do ilości: 12.000 szt.
klopsiki w sosie pomidorowym 500 g - do ilości: 12.000 szt.
UWAGA. Podane masy wsadu oznaczają minimalną objętość produktu w opakowaniu
b) Wymagania jakościowe powyższego asortymentu:
50-55% węglowodanów
30-35% tłuszczu
min. 15% białka
wartość kaloryczna: ok. 1000 kcal (ale nie mniej niż 950 Kcal)
c) Przedmiot dostawy winien być dobrej jakości i zgodny z wymaganiami ujętymi w obowiązujących przepisach w zakresie
produkcji i obrotu żywności, w szczególności:
ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023r. poz.1448) wraz z aktami
wykonawczymi do niej;
ustawie z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (tj. Dz. U. z 2023r. poz.1980);
wartości jakościowe zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów ws. profilaktycznych posiłków i napojów z dnia 28 maja
1996 (Dz. U. z 1996r. Nr 60 poz. 279, ze zmianą: Dz. U. z 2019r. poz. 1160).
2. Każdy produkt winien być wyprodukowany i wprowadzony do obrotu zgodnie z normami systemu HACCP.
3. Data przydatności do spożycia określona na opakowaniu winna przypadać nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem
faktycznej dostawy do Zamawiającego.
4. Rodzaj opakowania: słoiki szklane - oryginalne, fabrycznie zamknięte, bez fizycznych oznak i śladów uszkodzeń, oznakowane etykietą zawierającą dane szczegółowe przewidziane w obowiązujących przepisach, w szczególności w
Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie
przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE)
nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy
Komisji 1999/1O/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE
oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004 (Dz. Urz. UE L 304 z 21.11.2011, z późn.zm.), obowiązującym w całej Unii
Europejskiej.
5. Przedmiot dostawy winien posiadać wymagane atesty sanitarno-epidemiologiczne oraz spełniać wszystkie wymogi
dopuszczające je do obrotu w handlu artykułami spożywczymi lub kartę charakterystyki produktu.
6. Wielkość zamówienia uwarunkowana jest obecną i prognozowaną wielkością zatrudnienia w ŁZUK oraz rodzajem
wykonywanej pracy. W związku z powyższym ilość posiłków stanowiących przedmiot zamówienia jest wyłącznie
określeniem ilości, do której prawdopodobnie będzie zrealizowane zamówienie, co nie oznacza, że we wszystkich pozycjach
ilości te zostaną wyczerpane. W przypadku niewyczerpania przez Zamawiającego limitów zakupów Wykonawcy nie będą
przysługiwały z tego tytułu roszczenia.
7. Minimalny poziom zamówienia zostaje określony na 50% wartości zamówienia. W przypadku niewyczerpania przez
Zamawiającego określonych powyżej limitów, przy jednoczesnym zachowaniu przez Zamawiającego minimalnego poziomu
wartości zamówienia, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu roszczenia o zapłatę wynagrodzenia lub odszkodowania, a
także zgłaszania innych roszczeń.
8. WARUNKI DOSTAWY
1) dostawa przedmiotu zamówienia powinna być dokonywana w opakowaniach zbiorczych. Na zewnątrz powinno
znajdować się czytelne oznaczenie. Opakowanie zbiorcze powinno zabezpieczać dostarczany przedmiot zamówienia przed
uszkodzeniem w czasie transportu.
2) dostawa partiami pod potrzeby Zamawiającego na podstawie telefonicznego lub otrzymanego pismem (faxem, mailem)
zapotrzebowania wystawianego z uzgodnionym wyprzedzeniem zawierającego rodzaj i ilość danego asortymentu.
Wykonawca potwierdzi otrzymanie każdego zgłoszenia.
3) Dostawa transportem Wykonawcy w terminie....... dni* roboczych od otrzymania zgłoszenia w godz. 7:00 – 12:00.
(*zgodnie z deklaracją Wykonawcy na formularzu ofertowym)
4) Posiłki muszą być dostarczane odpowiednim środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów
żywnościowych objętych niniejszym zamówieniem.
5) Przewidywana wartość jednorazowego zamówienia: około 12.500,00 zł. brutto
6) Zamawiający ma prawo do składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczonego towaru za pomocą listu, faksu,
poczty elektronicznej i innych środków komunikacji, zaś Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia ilości oraz wymiany
towaru na właściwy w określonym przez Zamawiającego terminie.
7) Samochód Wykonawcy powinien być wyposażony w windę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15894200-3 - Posiłki gotowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325458 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325458 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325458 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAMAPOL SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730365765
7.3.3) Ulica: ul. Wieluńska 2
7.3.4) Miejscowość: Rusiec
7.3.5) Kod pocztowy: 97-438
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325458 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja poszycia dachowego i obróbek blacharskich - Dotyczy budynku przy ul. Rojnej 33
- Usługa udostępnienia EC1 Łódź przedpłaconych kont reklamowych Meta Ads i Google Ad
- 26/2025 "Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń/instalacji w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Wykonanie robót wynikających z audytów BRD na drodze krajowej nr 91 w m. Łęczyca"
- Dostawa sprzętu medycznego kompatybilnego z napędem laryngologicznym Karl Storz
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.