eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łącko › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu
przeładunkowego w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl, www.lacko.pl/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu
przeładunkowego w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc33e697-7c75-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031257/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00499190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu przeładunkowego w miejscowości Czerniec. Szacunkowa ilość odpadów komunalnych przewidziana do odebrania w okresie obowiązywania umowy wynosi:

a) 155 Mg - odpady niesegregowane, zmieszane (20 03 01)
b) 7 Mg - odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w kontenerach, obejmujących:
- szkło (kod 20 01 02, 15 01 07),
- papier i tektura (kod 20 01 01, 15 01 01),
- opakowania z tworzyw sztucznych (kod 20 01 39, 15 01 02),
- metal (kod 15 01 04, 20 01 40),
- opakowania wielomateriałowe (kod 15 01 05), z zastrzeżeniem, że odpady metalu i z tworzyw sztucznych mogą być zbierane łącznie w jednym kontenerze,
c) 1 Mg - popiołów z palenisk (kod 20 01 99),
d) 4 Mg - odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07),
e) 1 Mg - zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kod 20 01 35*, 20 01 36),
f) 1 Mg - zużytych opon (kod 16 01 03),
g) 4 Mg - odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych (kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 03, 17 04 07, 17 09 04, 20 03 99).

2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Wykonawca dostarczy najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia na punkt przeładunkowy kontenery o pojemności co najmniej 7m³ - 8m³ z systemem załadowczym podnoszonym – łańcuchowym (typ KP 7) na poszczególne frakcje odpadów w ilości:
1 szt. na odpady zmieszane (niesegregowane),
1 szt. na plastik i metal,
1 szt. szkło,
1 szt. na papier,
1 szt. na odpady wielkogabarytowe,
1 szt. na remontowo-budowlane
1 szt. na zużyte opony

3. Kontenery będą odbierane przez Wykonawcę z punktu przeładunkowego po zgłoszeniu telefonicznym oraz e-mailem przez Zamawiającego w terminie określonym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Maksymalny termin odbioru wynosi 72 godziny od momentu otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego.
Za transport oraz zagospodarowanie odpadów odebranych z punktu przeładunkowego odpowiada Wykonawca. W ramach zagospodarowania odpadów podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej lub zastępczej regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z uchwałą nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego” na lata 2016-2022 z perspektywą do 2030 r. z załącznikami. W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, z hierarchią postępowania z odpadami, określoną w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. - art. 17, z zastrzeżeniem, że jeżeli przed przekazaniem odebranych selektywnie odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania zostały one skierowane przez podmiot odbierający odpady do przesortowania, to powstałe pozostałości z sortowania - odpad o kodzie 19 12 12, przeznaczone do składowania, muszą zostać przekazane do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych. Odpady winny być załadowane własnym sprzętem Wykonawcy.
4. Wykonawca odbierając odpady komunalne będące przedmiotem zamówienia z punktu przeładunkowego, zobowiązany jest do ważenia pojazdów na legalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się na punkcie przeładunkowym w następujący sposób:
1) przed rozpoczęciem załadunku odpadów - pojazd pusty,
2) po dokonaniu odbioru odpadów - pojazd wypełniony
Wykonawca z każdorazowego ważenia, sporządzi raport wagowy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w sposób zapewniający osiągnięcie wymaganych odpowiednimi przepisami prawa poziomów recyklingu.

5. Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80%. Rozliczenie następować będzie za faktycznie odebrane odpady wg cen określonych w umowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215018,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215018,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215018,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych EMPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492841416

7.3.3) Ulica: Os. Rzeka 133

7.3.4) Miejscowość: Tylmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-451

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215018,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-11 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.