eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Remont niecki basenowej - brodzika dla dzieci na terenie basenu otwartego w Strzelinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00024392 z dnia 2021-03-29

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont niecki basenowej – brodzika dla dzieci na terenie basenu otwartego w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Strzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021517072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. L. Okulickiego, 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@aquaparkstrzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquaparkstrzelin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont niecki basenowej – brodzika dla dzieci na terenie basenu otwartego w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3680ce8-907d-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: prezes@aquaparkstrzelin.pl5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jestStrzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o., ul. gen. L. Okulickiego 10, 57-100 Strzelin;-Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Strzelińskim Centrum Sportowo – EdukacyjneSp. z o.o., ul. gen. L. Okulickiego 10, 57-100 Strzelin,: e-mail: biuro@aquaparkstrzelin.pl lub pisemniena adres siedziby administratora danych osobowych;- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą napodstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego naadministratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówieńpublicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymaganyprzepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA:dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorięarchiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);- obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;− na podstawie art. 16 RODO prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania odadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCS-E26/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont niecki basenowej – brodzika dla dzieci naterenie basenu otwartego w Strzelinie poprzez:1. Demontaż płyt chodnikowych 50/50cm gr. 6cmwraz z obrzeżami wokół brodzika – złożenie w miejscu wskazanym przez Inwestora,2. Skuciepłytek w brodziku wraz z wywozem i utylizacją,3. Groszkowanie powierzchni po skutychpłytkach,4. Skucie ścianek brodzika na wysokości ok 20cm,5.Wykonanie nowej ściankibetonowej wraz z szalowaniem, zbrojeniem zabetonowaniem,6. Wykonanie czyszczenia nieckimetodą hydrodynamiczną,7. Nałożenie szlamu uszczelniającego na całej powierzchnibrodzika,8. Ułożenie geowłókniny,9. Ułożenie izolacji z folii,10. Ułożenie geowłókniny,11. Montażsiatki zbrojeniowej fi 8 podwójnie,12. Montaż taśmy dylatacyjnej,13. Wykonanie wylewkibetonowej z betonu hydrotechnicznego W8 grubości do 20 cm,14. Montaż taśmy betonitowejprzy połączeniu płyty dennej ze ściana pomiędzy zbrojeniem,15. Wykonanie szalunków iwylewanie ścian beton hydrotechniczny W8 szerokość do 25 cm + oczep zbrojony iobszalowany w koło na grubość do 20 cm i szerokość do 20 cm zdelatowany i uszczelniony,16.Wykonanie wylewki betonowej na wejściu przed schodami do basenu,17. Demontaż staregosyfony i zamontowanie nowego wraz z uszczelnieniem,18. Zagruntowanie całej powierzchniwarstwą szczepną, klej mrozoodporny wysokoelastyczny i układanie później fugiwysokoelastycznej, ułożenie płytek ceramicznych,19. Montaż geowłókniny szerokości 2,5m zwywiniętą zakładką po obwodzie całego brodzika, podbudowa na szerokości 2 m wkoło, 20.Ułożenie kostki betonowej bruk Holland grubości 8cm,21. Ułożenie dojścia do brodzika z kostkibetonowej gr. 6cm (z rozbiórki),22. Wykonanie schodów zejściowych do brodzika z płytekceramicznych wraz z uszczelnieniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierowałnastępującymi kryteriami: Cena oferty (C) 60%, Okres gwarancji i rękojmi (G) 40%. Łączna punktacjaoferty = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (okres gwarancji i rękojmi).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomyzdolności w zakresie doświadczenia, tj. że: W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonalinależycie jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie, przebudowie lub remoncie niecki basenowej lub brodzika o wartości co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca niemoże sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskaniawymaganych wartości porównywalnych.W niniejszej SWZ definicje budowy, przebudowy lubremontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)2) O udzielenie zamówienia mogąubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowanianastępującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:a) Kierownik robót konstrukcyjnobudowlanych - minimalne wymagania: - uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robótkonstrukcyjno-budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, określoneprzepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127,2320, z 2021 r. poz.11) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywaćosoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierówbudownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie zzałącznikiem nr 3 do SWZ.2.Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw dowykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przezZamawiającego podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego ofertazostała najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dniawezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotoweśrodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy zdnia 16lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), zinnym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzieńskładania ofert oświadczenie ospełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzieńskładania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środkidowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środkówdowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środki dowodowe wymagane odwykonawcy obejmują:1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, orazzałączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzeczktórego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5 doSWZ.W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jednowspólne w/w oświadczenie.2) wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanych przez nieczynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składającyofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw wykluczeniu zpostępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcazobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą :a)pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b)pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wpostępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofertskładanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia (jeżelidotyczy);c)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie zzałącznikiem nr 10 do SWZ (jeżeli dotyczy);e)oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnieniewarunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4 doSWZ (jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciaumowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2. Pełnomocnik pozostajew kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców,powinna spełniać następujące wymagania: a)oferta wspólna powinna być sporządzona zgodniez SWZ, b)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-dokumenty, dotyczącewłasnejfirmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy zWykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty wspólne takie jaknp.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnikWykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4. Przedpodpisaniem umowy (wprzypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertęwspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą,co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczegoobejmującego swoim zakresem realizacjęprzedmiotu zamówienia, b)określenie zakresudziałania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może byćkrótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości irękojmi.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniawarunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscyWykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 20.2.4 ppkt 1) SWZ winien spełniaćco najmniej jeden z tych Wykonawców.6. Wodniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegającychsię o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którymmowa w pkt 20.2.4 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wformularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ składają oświadczenie na podstawieart. 117 ust. 4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono wprojektowanychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-13 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnieniaprzez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonującychczynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega nawykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodekspracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495).2. Zamawiający wymaga zatrudnienia napodstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazaneponiżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z: a) wykonaniem pracogólnobudowlanych, b) wykonaniem prac brukarskich.
2021-03-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.