Og³oszenie z dnia 2024-01-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00106489/01 - Wynik z dnia 2024-02-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej, ul. ¦wierkowa w Milejowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Zakrzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zakrzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486105122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zakrzew.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej, ul. ¦wierkowa w Milejowicach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e18951b8-aec4-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00024221
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00575836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.13 Remont drogi ul. ¦wierkowa w m. Milejowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8669443.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/866944
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Szczegó³owe instrukcje korzystania z
platformy zakupowej znajduj± siê na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, zawiadomieñ, oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania, z wy³±czeniem sk³adania ofert.
3. Komunikacja za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@zakrzew.pl, jest dopuszczalna w wyj±tkowej sytuacji, np. w przypadku awarii platformy zakupowej (nie dotyczy sk³adania ofert).
4. Maksymalny rozmiar pliku przesy³anego za po¶rednictwem platformy zakupowej (nie dotyczy z³o¿enia oferty) wynosi 500 MB (maksymalnie 10 plików w jednej wiadomo¶ci).
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
5.Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram;
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie zakupowej odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (sporz±dzona w postaci elektronicznej, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej) lub w postaci elektronicznej, opatrzona podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem
osobistym osoby uprawnionej.
8.Szczegó³owy opis wymagañ zawarty w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuje, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Zakrzew reprezentowana przez Wójta, Zakrzew 51, 26-652 Zakrzew,
2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, Pana Bart³omieja Kida z którym mog± siê Pañstwo skontaktowaæ pod adresem e-mail:
• bodo.radom@gmail.com
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
• Prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych osobowych stanowi± przepisy:
• art. 6 ust.1 lit c) rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (tj. przetwarzanie danych osobowych jest niezbêdne dla wype³nienia prawnego obowi±zku ci±¿±cego na administratorze),
• obowi±zek prawny wynikaj±cy z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych(t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.) i aktów wykonawczych do ustawy
• obowi±zek prawny wynikaj±cy z kodeksu postêpowania administracyjnego (Dz.U. z 2022r., poz. 2000 z pó¼n. zm.)
• obowi±zek prawny wynikaj±cy z art. 56 ustawy z 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2020 r., poz. 164), w tym Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych – obowi±zek zarchiwizowania sprawy.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wy³±cznie podmioty uprawnione do pozyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci:
• urzêdy administracji rz±dowej i samorz±dowej,
• s±dy Powszechne,
• wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdy¿ co do zasady postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne,
• o ile bêdzie to konieczne dla realizacji celu, o którym mowa w pkt. 2, wy³±cznie osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, pracownicy Administratora oraz podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowê powierzenia przetwarzania danych osobowych, o której mowa w art. 28 ust. 3 RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
7. Posiada Pani/Pan nastêpuj±ce prawa zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych:
• prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych,
• prawo ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych,
• prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
• prawo do przenoszenia swoich danych osobowych.
8. W przypadku gdy uzna Pani/Pan i¿ przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. proszê o kontakt z Inspektorem danych Osobowych w celu uzyskania wyja¶nieñ oraz ma Pan/Pani prawo do powiadomienia o naruszeniu przepisów Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie przez Pana/Pani± danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie uniemo¿liwienie Administratorowi wykonania na³o¿onego ustawami obowi±zku okre¶lonego w pkt. 3.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remont drogi gminnej, ul. ¦wierkowa w Milejowicach, obejmuj±cy miêdzy innymi ni¿ej wymienione roboty budowlane:
- roboty pomiarowe, w tym inwentaryzacja powykonawcza,
- karczowanie krzaków,
- roboty ziemne – korytowanie pod konstrukcjê drogi i zjazdów,
- profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne,
- wzmocnienie pod³o¿a z gruntu stabilizowanego cementem,
- wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy wi±¿±cej z betonu asfaltowego,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego,
- wykonanie nawierzchni poboczy i zjazdów indywidualnych z kruszywa,
- regulacja urz±dzeñ podziemnych,
- ustawienie oznakowania pionowego
Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia okre¶lony zosta³ w przedmiarze robót oraz projektowanych postanowieniach umowy specyfikacjach technicznych (SST) stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegaæ siê mog± Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1) w zakresie do¶wiadczenia wykonawcy:
Zamawiaj±cy ¿±da, by Wykonawca, wykaza³ ¿e w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zamówienie zwi±zane z budow± / przebudow± / rozbudow± / remontem drogi o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 200,00m, w zakres którego wchodzi³o wykonanie miêdzy innymi robót polegaj±cych na wykonaniu podbudowy oraz u³o¿eniu nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych lub betonu asfaltowego lub SMA, przy czym Zamawiaj±cy przez jedno zamówienie rozumie zadanie wykonane w ramach jednej umowy/zlecenia;
2) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia
• wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osob± do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.
Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88, 1557, 1768, 1783, 1846, 2206, 2687, z 2023 r. poz. 553) oraz w Rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji I Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowi±zuj±cych na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, uznanych przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. 2023 r. poz.334.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do niniejszej SWZ).
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do niniejszej SWZ).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) FORMULARZ OFERTY – sporz±dzony zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.2) KOSZTORYS OFERTOWY w formie uproszczonej zgodny z za³±czonym przedmiarem robót;
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± O¦WIADCZENIA, O KTÓRYM MOWA W ART. 125 UST. 1 USTAWY PZP - w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego, którego wzór stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, (wzór stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej SWZ).
4) W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy ODPISU LUB INFORMACJI Z:
a) KRAJOWEGO REJESTRU S¡DOWEGO lub
b) CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORMACJI O DZIA£ALNO¦CI GOSPODARCZEJ lub
c) INNEGO W£A¦CIWEGO REJESTRU.
5) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 4), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6) Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust 4 zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy PE£NOMOCNICTWA LUB INNEGO DOKUMENTU POTWIERDZAJ¡CEGO UMOCOWANIE DO REPREZENTOWANIA WYKONAWCY.
7) Przepis ust 6) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
8) Przepisy pkt 4)-6) stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy.
9) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± ZOBOWI¡ZANIE PODMIOTU UDOSTÊPNIAJ¡CEGO ZASOBY do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (wzór stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SWZ).
10) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¦WIADCZENIE SK£ADANE NA PODSTAWIE ART. 117 UST. 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej, (wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.2) W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ
w szczególno¶ci wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, nazwy oraz adresy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz nazwê i adres ustanowionego pe³nomocnika i zakres jego
umocowania.
3) W przypadku, o którym mowa powy¿ej, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mo¿liwa jest w zakresie i na warunkach wskazanych poni¿ej, tj.:1) Zmiany terminu realizacji Umowy
a) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi lub terenowymi w szczególno¶ci:
- klêski ¿ywio³owe,
- wyst±pienie warunków atmosferycznych, które sprawi±, ¿e realizacja robót bêdzie niemo¿liwa, bêdzie zagra¿aæ trwa³o¶ci tych robót lub bêdzie niezgodna z technologi± wykonania prac – w takiej sytuacji Wykonawca zobowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu uzasadnienie faktyczne w zakresie wykazania poprzez w³asne badania lub poprzez dane z oficjalnych ¼róde³ (np. IMGW, itp.) co do wyst±pienia takich stanów atmosferycznych (np. d³ugotrwa³e i intensywne opady deszczu i/lub ¶niegu, silny wiatr, temperatura powietrza), okresu ich wystêpowania, ³±cznie z uzasadnieniem faktycznym co do braku mo¿liwo¶ci prowadzenia prac lub ryzyka trwa³o¶ci takich prac,
- odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu), czy warunki terenowe (istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji czy obiektów infrastrukturalnych),
2) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci:
a) wstrzymanie, zawieszenie robót przez Zamawiaj±cego,
b) konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,
c) nieterminowe przekazanie terenu budowy lub dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa,
d) opó¼nienia w zakresie dokonywania odbiorów,
e) jakiekolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±ce siê przypisaæ Zamawiaj±cemu,
f) z powodu wstrzymania wykonywania robót budowlanych – na umotywowany wniosek U¿ytkownika obiektu, podyktowany uci±¿liwo¶ci± prowadzonych robót budowlanych – a w szczególno¶ci np. nadmierny ha³as, itp.
3) Zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, a w szczególno¶ci:
a) przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy decyzji, zezwoleñ,
b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ bêd±cych wynikiem b³êdów w dokumentacji projektowej,
c) konieczno¶ci modyfikacji umowy w zwi±zku ze zmian± wytycznych dotycz±cych realizacji projektu, w ramach którego finansowana jest umowa,
d) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczno¶æ dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nast±pi³y w trakcie realizacji zamówienia,
4) Zmiany w dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci:
a) wyst±pienia istotnych i nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej, których zaistnienie zosta³o spowodowane sytuacj± niemo¿liw± do przewidzenia na etapie sporz±dzania dokumentacji projektowej przez Projektanta, a jednocze¶nie potrzeba ich wykonania powoduje wstrzymanie realizacji przez Wykonawcê, co poci±ga za sob± przesuniêcie terminu zakoñczenia realizacji zamówienia,
b) wady dokumentacji projektowej – zmiany te s± konieczne (kontynuacja wykonania umowy grozi³aby powstaniem obiektu budowlanego obarczonego wad±) i niezale¿ne od woli Stron.
Wszystkie zmiany umowy zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy - za³±cznik 8 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na Platformie Zakupowej, adres strony https://platformazakupowa.pl/transakcja/866944
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-25 11:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy, stosownie do tre¶ci art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê:1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych dostosowanie pomieszczeñ do potrzeb biurowych oraz zmianê funkcji wybranych pomieszczeñ w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem sta³ym odkrytym na terenie dzia³ki o nr ewidencyjnym 630/6 obrêb Krzy¿owa Góra
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazw±: "Remont i modernizacja ci±gów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym S±czu".
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dzieciêcym "Calineczka" D±brówka 110, 23-423 Potok Górny
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzy¿owaniem w km 1+531,55 w miejscowo¶ci D±browa Tarnowska
- Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy ³±cznika ulicy Toruñskiej z ulic± Che³miñsk± w Lisewie
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





