Ogłoszenie z dnia 2021-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00005459/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04
- 2021/BZP 00005459/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00005459/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-04 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006738/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-11
- 2021/BZP 00008408/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00023986 z dnia 2021-03-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Świdnickie Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020775910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bystrzyca Dolna 55A
1.5.2.) Miejscowość: Bystrzyca Dolna
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748515980
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgpk@sgpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgpk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.sgpk.pl/przetargi.htm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup ciągnika wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9efb4ed-6618-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/ZAP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223450 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup ciągnika wraz z osprzętem".2. Szczegółowy opis parametrów technicznych ciągnika, pługu odśnieżnego, kosiarki bijakowej tylno-bocznej, posypywarki samozaładowczej (zwanych dalej urządzeniami) wymaganych przez Zamawiającego zawiera pkt 1 Opisu przedmiotu zamówienia (zwany dalej także „OPZ”), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga kompatybilności zaoferowanych urządzeń, tj. zaoferowany pług odśnieżny, kosiarka bijakowa tylno-boczna oraz posypywarka samozaładowcza muszą być przystosowane do pracy z zaoferowanym ciągnikiem.3. Na dostarczony przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenie minimum 24 miesięcy gwarancji, której minimalny zakres określa pkt 2 OPZ.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16310000-1 - Kosiarki
34144440-4 - Piaskarki
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłoszeniem o zmianie ogłoszenia nr 2021/BZP 00008408/01 dokonał w dniu 18.02.2021 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych (https://ezamowienia.gov.pl/pl/) zmiany ogłoszenia o zamówieniu nr 2021/BZP 00005459/01, tj. zmieniony został termin składania ofert z dnia 19.02.2021 r. godz. 10:00 na dzień 12.03.2021 r. godz. 10:00. Informację o dokonanej zmianie terminu składania ofert Zamawiający opublikował w dniu 18.02.2021 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. http://www.sgpk.pl/.Jednocześnie w związku z dokonaną zmianą Zamawiający nie dokonał zmiany terminu składania ofert na platformie miniPortal dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, za pośrednictwem której Wykonawcy winni składać oferty w przedmiotowym postępowaniu. W związku z tym, iż na miniPortalu upłynął termin składania ofert ustalony pierwotnie przez Zamawiającego na dzień 19.02.2021 r. godz. 10:00, Zamawiający nie ma aktualnie technicznych możliwości zmiany terminu na dzień 12.03.2021 r. godz. 10:00, ponieważ miniPortal zablokował w dniu 19.02.2021 r.o godz. 10:00 możliwość do edycji (zmiany) terminu składania ofert. Powyższe powoduje brak faktycznej i technicznej możliwości złożenia ofert przez Wykonawców w niniejszy postępowaniu. Zaistniała sytuacja sprawia, iż niniejsze postępowanie obarczone jest wadą niemożliwą do usunięcia przez Zamawiającego, ponieważ brak jest aktualnie możliwości złożenia ofert przez Wykonawców, a tym samym brak jest możliwości wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy.W przedmiotowej sytuacji zawarcie umowy z Wykonawcą nastąpiłoby z pominięciem stosowania ustawy Pzp, a co za tym idzie umowa taka podlegałaby unieważnieniu. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-03-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z kosiarką na wysięgniku na potrzeby Gminy Radziłów
- Zakup sprzętu typu piły, kosy, podkrzesywarki itp. na potrzeby Obwodów Drogowych
- Zakup ciągnika dla ZUK Gryfice
- Dostawa ciągnika rolniczego w formie leasingu operacyjnego ma potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o.
- Zakup piaskarki i pługa dla Zarządu Dróg Powiatowych- Zadanie 1: Zakup rozsypywarki środków chemicznych i piasku (piaskarki) - 1szt. Zadanie 2: Zakup pługa odśnieżnego typu średniego - 1szt
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego"
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.