Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00006951/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 13 lutego 2023 r. do 9 lutego 2024 r. ”
(ROK SZKOLNY 2022/2023- II SEMESTR, ROK SZKOLNY 2023/2024 – I SEMESTR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec Wielkopolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Janowiec Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-430
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 523023034
1.5.8.) Numer faksu: brak
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um-janowiecwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-janowiec-wielkopolski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https//platformazakupowa.pl/pn/janowiecwlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przewóz uczniów do Placówek Oświatowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 13 lutego 2023 r. do 9 lutego 2024 r. ”(ROK SZKOLNY 2022/2023- II SEMESTR, ROK SZKOLNY 2023/2024 – I SEMESTR)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f438ea34-810a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013512/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 „Przewóz uczniów do Szkół Podstawowych z terenu Gminy Janowiec Wielkopolski od 13 lutego 2023 r. do 9 lutego 2024 r. ” (ROK SZKOLNY 2022/2023- II SEMESTR, ROK SZKOLNY 2023/2024 – I SEMESTR)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517473
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 502652,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie usługi w zakresie przewozu uczniów do Placówek Oświatowych w Janowcu Wielkopolskim, Żernikach, Sarbinowie Drugim i Świątkowie w terminie od 13 lutego 2023 r. do 9 lutego 2024 r. (ROK SZKOLNY 2022/2023- II SEMESTR, ROK SZKOLNY 2023/2024 – I SEMESTR)
2.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod Główny CPV : 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne1) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty tj.:
-Oferta nr 1:
Warsztat Samochodowy
Usługi Transportowo-Handlowe
Leszek Filipiak
ul. Łąkowa 36
88-430 Janowiec Wielkopolski
na kwotę:
Cena autobusu:7,67 zł/km
Cena busa:6,00 zł/km
Łączna cena:721.997,56 zł/km
- Oferta nr 2:
Wiktoria Paweł Waleriańczyk
Piotrkowice 22B
62-561 Ślesin
na kwotę:
Cena autobusu:6,50 zł/km
Cena busa:6,00 zł/km
Łączna cena: 614.512,00
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę za 1 km przewozu :
- Cena autobusu : 5,79 zł/km, Cena busa: 4,99 zł/km.
Wobec powyższego Zamawiający unieważnia w/w postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 614512,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 721997,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.