Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00547532/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa mięsa i wędlin do DPS Kombatant
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Kombatant
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Kombatant
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000830575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fałata 23 K
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-211
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kombatant@dpsk.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kombatant.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa mięsa i wędlin do DPS Kombatant2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2357517-98ec-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023828
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041519/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy mięsa i wędlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 205000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mięsa do DPS Kombatant4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 112931 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy wędlin4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 91814,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103775 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123825 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103775 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno - Handlowa Piotr Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510562335
7.3.3) Ulica: ul. Tracka 5
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-364
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PIOTR NOWAKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PIOTR NOWAKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103775 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105607,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105607,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105607,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bruno Tassi sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017432769
7.3.3) Ulica: ul. Staniewicka 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105607,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Transport odpadów selektywnie zebranych ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Piszu do ZUOK w Olsztynie
- Publikacja ogłoszeń prasowych i kondolencji w dzienniku/dziennikach o zasięgu regionalnym.
- Odczynniki do barwień immunohistochemicznych (IHC/ISH) i histochemicznych (HC) wraz z dzierżawą linii technologicznej
- CZYSZCZENIE i KONSERWACJA KANAŁÓW i ROWÓW OTWARTYCH, ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH, URZĄDZEŃ TOWARZYSZĄCYCH należących do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Olsztynie
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy 22WOG w Olsztynie oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w m. Przasnysz
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WRAZ Z TRANSPORTEM ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W I I II KWARTALE 2026 ROKU
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 lutego do 14 sierpnia 2026r.
- ,, Dostawa mięsa i produktów mięsnych /wędlin/ dla Domu Pomocy Społecznej w Kalince w okresie od 1.01.2026r. do 31.12.2026r."
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. ppor. Emilii Gierczak w Łącku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





