Og³oszenie z dnia 2024-01-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00073391/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-29
- 2024/BZP 00346451/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00481657/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00242624/01 - Wynik z dnia 2024-03-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Ba³tyckiej w Sarbinowie, gm. Mielno
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Boles³awa Chrobrego 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-032
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@gmina.mielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mielno.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Ba³tyckiej w Sarbinowie, gm. Mielno
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6bb2e26f-af94-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00023806
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00016883/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Przebudowa ul. Ba³tyckiej w Sarbinowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6bb2e26f-af94-11ee-a06e-7a3efa1993973.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owy opis znajduje siê w rozdziale XV SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Mielnie,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@gmina.mielno.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje przebudowê drogi gminnej – ul. Ba³tyckiej w m. Sarbinowo – na odcinku o ³±cznej d³ugo¶ci 0,426 km, z czego odcinek drogi g³ównej wynosi 232 mb, natomiast odcinki dróg bocznych maj± ³±czn± d³ugo¶æ 194 mb.
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane bran¿y drogowej, sanitarnej i elektrycznej. W ramach zamówienia przewidziano:
a) przebudowê nawierzchni drogi,
b) przebudowê zjazdów do posesji,
c) budowê miejsc postojowych,
d) wykonanie zieleni w liniach rozgraniczaj±cych,
e) budowê kanalizacji deszczowej,
f) usuniêcie kolizji energetycznych,
g) budowê o¶wietlenia ulicznego,
h) budowê ma³ego skweru z ³awkami parkowymi,
i) wykonanie oznakowania pionowego.
Roboty realizowane bêd± na podstawie projektu opracowanego przez Zak³ad Us³ug Budowlanych i Drogowych „ZUBiD” Bogdan Misiura pn.: „Przebudowa ulicy Ba³tyckiej w m. Sarbinowo, gm. Mielno”.
Uwagi:
a) zakres bran¿y sanitarnej (budowa kanalizacji deszczowej) - zakoñczyæ na studni betonowej D27;
b) w zakresie bran¿y sanitarnej nie realizowaæ sieci wodoci±gowej i sieci kanalizacji sanitarnej w dz. nr 392/3 i dz. nr 50;
c) zakres bran¿y elektrycznej (budowa o¶wietlenia) zakoñczyæ na s³upie 1.7;
d) w przypadku bran¿y drogowej przyj±æ w miejsce progów listwowych z gotowych elementów - progi z kostki betonowej o szer. 1,0 m.
2. Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja techniczna (za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz pomocniczo przedmiar robót (pomocniczy za³±cznik nr 5). Sposób wykonania robót okre¶la specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (za³±cznik nr 1).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Zamawiaj±cy ustanawia warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
2. W odniesieniu do sytuacji finansowej lub ekonomicznej, o zamówienie mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿
1 000 000 z³.
3. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, o zamówienie mo¿e ubiegaæ siê Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto ka¿da;
b) dysponuje osob± lub osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj±c± w³a¶ciwe uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 z³.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy
w Pomorskim Banku Spó³dzielczym w ¦widwinie Oddzia³ w Bêdzinie nr 89 8581 1014 2005 2000 0253 0015.
6. Je¿eli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Zasady zwrotu wadium oraz zatrzymania wadium okre¶lon± s± w art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest ka¿da zmiana umowy na podstawie przes³anek wskazanych w art. 454 i 455 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy dopuszcza tak¿e zmianê umowy w postaci:
1) wyd³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymania terminu zakoñczenia robót, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki geologiczne, terenowe i wodne nie ujawnione w dokumentacji projektowej, które utrudniaj± terminowe wykonanie umowy oraz powoduj± przestoje spowodowane konieczno¶ci± prowadzenia np. prac archeologicznych,
b) wyst±pienia zjawisk zwi±zanych z dzia³aniem si³y wy¿szej (klêska ¿ywio³owa, niepokoje spo³eczne, dzia³ania militarne),
c) z powodów, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, a w szczególno¶ci bêd±ce nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci dokonania zmian dokumentacji projektowej, w zakresie, w jakim okoliczno¶ci te mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu zakoñczenia robót,
d) gdy wyst±pi opó¼nienie w wyniku decyzji administracyjnych, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp. do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¶li opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
e) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy
f) je¶li wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
2) zmiany zakresu robót, wprowadzonego zgodnie z art. 36a Prawa budowlanego
w zwi±zku z konieczno¶ci± lub zasadno¶ci± odstêpstwa od projektu, oraz zwi±zana
z tym odpowiednia zmiana terminu zakoñczenia robót oraz wynagrodzenia - za roboty zaniechane, zamienne lub dodatkowe; przy czym zmienione wynagrodzenia nie mo¿e byæ ni¿sze ni¿ 80% wynagrodzenia pierwotnego;
3) zmiany Wynagrodzenia brutto Wykonawcy, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego - zmiana wysoko¶ci Wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów wprowadzaj±cych t± zmianê;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê;
4) konieczne zmiany postanowieñ Umowy, wynikaj±ce z potrzeby dostosowania jej do wymogów Programu, lub zmiany dopuszczalne z punktu widzenia wymogów Programu, a korzystne dla którejkolwiek ze Stron i uzgodnione z drug± ze Stron;
5) uzgodnione przez Strony zmiany sposobu Waloryzacji Wynagrodzenia na podstawie § 9 umowy, w szczególno¶ci polegaj±ce na zmianie czêstotliwo¶ci Waloryzacji i nieprowadz±ce do zwiêkszenia ogólnej kwoty Waloryzacji, chyba ¿e takie zmiany bêd± konieczne ze wzglêdu na si³ê wy¿sz± lub ra¿±c± nieadekwatno¶æ istniej±cych zapisów Umowy.
6) zmiany innych postanowieñ Umowy wynikaj±cych z regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie podpisania Umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany Umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-31 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê sk³ada siê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia z uwzglêdnieniem zasad opisanych w rozdziale XIX SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-31 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-29
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakoñczeniu negocjacji zamawiaj±cy zaprosi wykonawców do sk³adania ofert dodatkowych (art. 275 pkt 2 ustawy).2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji. Zaproszonych zostanie nie wiêcej ni¿ trzech wykonawców, których oferty uzyskaj± najwy¿sz± punktacjê przy zastosowaniu wszystkich kryteriów i sposobu oceny ofert wskazanych w SWZ.
3. Negocjacje tre¶ci ofert:
1) nie mog± prowadziæ do zmiany tre¶ci SWZ;
2) dotycz± wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
4. Do ewentualnych negocjacji tre¶ci ofert zastosowanie bêd± mia³y przepisy art. 287-291, 293-294 i 296 ustawy, odpowiednio do przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy (negocjacje fakultatywne).
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiot zamówienia stanowi inwestycjê objêt± dofinansowaniem z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024INNE PRZETARGI MIELNO
wiêcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie ¿³obka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wsparcie aktywno¶ci mieszkañców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
- Budowa schodów zewnêtrznych z platform± dla osób niepe³nosprawnych do budynku niemieszkalnego wraz z przebudow± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce przy ul. Dojlidy Górne.
- "NIE-zwyk³a Transformacja - wykonanie parków kieszonkowych" - ZADANIE nr 2 park kieszonkowy pomiêdzy ul. Bestwiñsk± a ul. Falist± w Czechowicach-Dziedzicach
- Budowa dzia³u badawczo-do¶wiadczalnego z laboratorium i nowoczesn± infrastruktur± w ZDOO w Bia³ogardzie wraz z systemem zasilania z OZE
- PRZEBUDOWA STACJI TRANSFORMATOROWYCH ST 7544, ST 8201, ST 6789, ST 8202, ST 7549 - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.