eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15

1.5.2.) Miejscowość: Ślesin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/687368

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0faa68-601d-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023475

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037130/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przewóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431886/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.4.TP.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141554,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I dowóz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Koninie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (35 km): Wierzelin – Ślesin – Licheń Stary – Konin
b) odwóz (35 km): Konin – Wierzelin – Licheń Stary – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 5,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.880 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.

Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.

Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 36450,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II dowóz do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Zygmuntowie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (33 km): Ślesin – Zygmuntowo
b) odwóz (33 km): Zygmuntowo – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.144 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.

Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.

Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 24288 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III dowóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Strzelnie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (35 km): Ślesin – Strzelno
b) odwóz (35 km): Strzelno – Ślesin
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 12.880 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.

Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu
i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.

Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 32200 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV dowóz do Szkoły Twórczej Integracji im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Milinie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (14 km): Licheń Stary – Helenów Drugi – Jabłków – Polic – Osowce - Milin
b) odwóz (14 km): Milin – Osowce – Polic – Jabłków – Helenów Drugi – Licheń Stary
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 5.152 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.

Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.

Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.
5. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 17980,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V dowóz do Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Marianowie
1) przebieg trasy:
a) dowóz (15 km): Pogoń Lubstowska – Marianowo
b) odwóz (15 km): Marianowo – Pogoń Lubstowska
2) Przewidywane ilości:
a) liczba uczniów: 1,
b) szacunkowa ilość kilometrów dowozu w dniach nauki szkolnej: 5.520 km. Podane odległości nie obejmują dojazdu do miejsca rozpoczęcia kursów oraz zjazdów do miejsca garażowania,
c) ilość dni nauki szkolnej w 2023 r.: 184 dni.

Dodatkowe informacje i wymagania Zamawiającego:
1) Przystanki na trasie wyznacza Zamawiający zgodnie z miejscowościami wskazanymi w powyższym wykazie. Przystanki docelowe znajdują się przy placówkach oświatowych. Dokładne adresy odbioru dzieci zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
2) Wskazana wyżej liczba dzieci oraz miejscowości i dokładne adresy zamieszkania mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy.
3) Przewozy będą odbywały się zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r.
o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.).
4) Dowóz nie może rozpoczynać się wcześniej niż od godz. 7:00 i dojazd do szkół musi nastąpić najpóźniej do godz. 7:50, tak aby dzieci rozpoczęły zajęcia o godzinie 8:00.
5) Ustalenia ostatecznego rozkładu jazdy Wykonawca dokona w porozumieniu z Zamawiającym.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby przewożonych uczniów
na poszczególnych liniach.
7) Transport uczniów odbywać będzie się na wyznaczonych przez Zamawiającego trasach. W uzasadnionych sytuacjach – nagłych i niespodziewanych zamknięć ulic bądź utrudnień uniemożliwiających przejazd ulicami, po których odbywają się przewozy zgodnie z ustalonymi trasami, Wykonawca będzie mógł podjąć decyzję o zmianie trasy przejazdu. W takiej sytuacji przewóz uczniów należy wykonać na trasie przebiegającej możliwe najbliżej trasy podstawowej. W przypadku planowanego zamknięcia ulic Wykonawca zobowiązany jest odpowiednio wcześniej przedstawić Zamawiającemu do akceptacji propozycję trasy alternatywnej na czas utrudnień/zamknięć.
8) Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia
11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. 2017 r. poz. 1603 ze zm.).
9) W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym z Zamawiającym.
10) Wykonawca zobowiązany jest bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w dokumentacji postępowania.
11) Wykonawca zobowiązuje się do punktualnego i solidnego zabezpieczenia dowozu.
12) Wykonawca nie może odwołać żadnego kursu. W przypadku awarii środka transportu lub innych przyczyn Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego o zaistniałej sytuacji i zobowiązuje się do zapewnienia zastępczego środka transportu (przystosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych, spełniającego wymagania Zamawiającego), bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów z tym związanych.
13) Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje:
a) zapewnienie odpowiedniej ilości środków transportu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawnych technicznie pojazdów oraz zapewnienie w razie awarii zastępczego środka transportu, spełniających normy związane z przewozem osób niepełnosprawnych,
b) zapewnienie odpowiedniego standardu przewozu uczniów,
c) przestrzeganie przepisów prawa regulujących ruch drogowy,
d) ponoszenie odpowiedzialności za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu umowy,
e) posiadanie przez kierowców autobusów telefonów komórkowych,
f) dysponowanie taborem autobusowym odpowiednim do wykonania usługi, które spełniają wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 roku poz. 2022 ze zm.) oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia do przewozu osób niepełnosprawnych przewidzianego przepisami prawa,
g) dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do transportu drogowego osób, wymagane ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 180 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988 ze zm.).
14) Liczba przewożonych osób nie może być większa od dopuszczalnej liczby określonej w dowodzie rejestracyjnym danego pojazdu.
15) W czasie dowozów przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia miejsc siedzących dla dowożonych uczniów, w tym /jeżeli zajdzie taka potrzeba/ miejsc dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
16) Przewóz uczniów odbywać się będzie według rozkładów jazdy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian.
17) Wykonawca w ramach usługi zapewnia opiekę uczniom. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych, doprowadzenia z samochodu do placówki oświatowej i przyprowadzenia z placówki oświatowej do samochodu każdego dziecka.
18) Wykonawca ubezpiecza pojazdy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i pozostających w związku z przewozem.
19) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez uczniów czy Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
20) Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia przez Wykonawcę innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów niż zaproponowane przez Zamawiającego jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla Zamawiającego. W takim przypadku Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na dokonanie zmiany harmonogramu dowozu i odwozu uczniów.
21) W przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania obejmującego placówki oświatowe wskazane w Rozdziale II Podrozdziale 1. 2 SWZ, dowóz uczniów nie będzie realizowany, z zastrzeżeniem ust. 22.
22) W przypadku wystąpienia sytuacji, w której w trakcie trwania danego miesiąca wprowadzone zostanie zdalne nauczanie - Zamawiający zapłaci za usługę na podstawie wystawionej faktury za faktycznie przejechane kilometry przekazane w ostatnim dniu roboczym w miesiącu poprzedzającym świadczenie usługi. W przypadku wystąpienia sytuacji, w której wprowadzone zdalne nauczanie będzie obejmowało pełen miesiąc kalendarzowy – usługa nie zostanie wykonana, w związku z czym Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu wynagrodzenia za dany miesiąc kalendarzowy.

Warunki płatności:
1) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie rzeczywistej ilości przejechanych kilometrów.
2) Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 5 do SWZ.

Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 12 miesięcy, licząc od 2 stycznia 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (we wszystkie dni nauki szkolnej, określone przez aktualne Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 30636 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106388,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125837,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106388,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106388,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47656,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115147,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47656,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Stark

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091321940

7.3.3) Ulica: Św. Ducha 18

7.3.4) Miejscowość: Strzelno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-320

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47656 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.