Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00475441/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00518451/01 - Wynik z dnia 2022-12-28
- 2022/BZP 00523040/01 - Wynik z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000236725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Trzemiętowo 17 lok.2
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523815024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@capowbyd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://capowbyd.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b5df5bb-7234-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00023449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475441/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CAPOW.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15511210-8 - Mleko UHT
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15551300-8 - Jogurt
15540000-5 - Produkty serowarskie
15542100-0 - Ser twarogowy
15542200-1 - Ser miękki
15512000-0 - Śmietana
15542300-2 - Ser feta
15530000-2 - Masło
4.5.5.) Wartość części: 51375,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 6755,16 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15612100-2 - Mąka pszenna
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15831200-4 - Cukier biały
15851100-9 - Makaron niegotowany
24911000-3 - Żelatyny
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15871230-5 - Ketchup
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871100-5 - Ocet i substytuty octu
15871273-8 - Majonez
15871250-1 - Musztarda
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15833100-7 - Desery
15412200-1 - Tłuszcze roślinne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15841000-5 - Kakao
03222331-2 - Morele
15331132-1 - Groch przetworzony
15331000-7 - Warzywa przetworzone
15332290-3 - Dżemy
03142100-9 - Miód naturalny
15332419-4 - Sułtanki
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15331480-5 - Warzywa tymczasowo zakonserwowane
15811300-9 - Pieczywo francuskie
15898000-9 - Drożdże
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
15612000-1 - Mąka zbożowa lub roślinna i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 49846,43 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 03221410-3 - Kapusta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221420-6 - Kalafior
03221430-9 - Brokuły
03221120-3 - Warzywa bulwiaste
03221240-0 - Pomidory
03221270-9 - Ogórki
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221113-1 - Cebula
03221260-6 - Grzyby
03221110-0 - Warzywa korzeniowe
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
03221250-3 - Cukinia
15331132-1 - Groch przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 8589,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332100-5 - Przetworzone owoce
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 3762,68 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15241200-1 - Śledź przetworzony lub konserwowany
4.5.5.) Wartość części: 3158,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331142-4 - Kapusta przetworzona
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 973,54 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 03222111-4 - Banany
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy
03222210-8 - Cytryny
03222332-9 - Brzoskwinie
03222240-7 - Mandarynki
03222000-3 - Owoce i orzechy
03222313-0 - Truskawki
4.5.5.) Wartość części: 12526,04 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 4875,52 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15981400-2 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych
4.5.5.) Wartość części: 4336,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 63,02 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 12645,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 468,10 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811400-0 - Bułeczki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 17776,64 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
4.5.5.) Wartość części: 1067,80 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15555100-4 - Lody
4.5.5.) Wartość części: 267,59 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych oraz mięsa i wędlin. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem kodów CPV i ilości asortymentu zawierają formularze cenowe/przedmiot zamówienia stanowiące załączniki nr od 1-1 do 1-17 SWZ. Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia z podziałem na 17 części.4.5.3.) Główny kod CPV: 15112130-6 - Kurczęta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131135-0 - Wędliny drobiowe
15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.5.) Wartość części: 32574,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3696,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3696,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.4) Miejscowość: MIESIĄCZKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3696,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3209,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3209,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.4) Miejscowość: MIESIĄCZKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3209,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.4) Miejscowość: MIESIĄCZKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16473,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16473,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16473,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ "TOSTA"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540313099
7.3.3) Ulica: KS.J. SCHULZA
7.3.4) Miejscowość: BYDGOSZCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 85-315
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16473,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIFREEZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8740003979
7.3.4) Miejscowość: MIESIĄCZKOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 87-320
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa świeżych warzyw i owoców oraz jaj do 5 placówek oświatowych w okresie od VII do XII 2025 r. na terenie miasta Nidzica
- Dostawa warzyw, ziemniaków oraz jabłek
- Dostawy różnych produktów spożywczych do Warsztatów Zespołu Szkół Gastronomiczno - Hotelarskich w Toruniu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Kowarach 2025
- Dostawa warzyw i owoców dla SPZOZ Sanok.
- "Dostawy produktów żywnościowych (2025)"
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.