Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536941/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKÓW 79
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSKM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Francuska
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-027
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: duo@spskm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LEKÓW 792.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bf6b0ed-94d4-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023328
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536941
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-23-207BN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212272,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etamsylatum4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 136360,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Amphotericinum B4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 71442,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Midazolamum4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 962,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 500,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Glucosum4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 3008,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta nie spełnia wymaga SWZ
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta nie spełnia wymaga SWZ
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta nie spełnia wymaga SWZ
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
jedyna złożona oferta nie spełnia wymaga SWZ
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch edycji szkolenia pn. "Cyberbezpieczeństwo w administracji publicznej - jak skutecznie chronić dane i systemy w Urzędzie"
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych dla wybranych lokalizacji BTS systemu cyfrowej łączności radiowej TETRA
- Wykonanie przedsięwzięć niskoemisyjnych w jednorodzinnych budynkach mieszkalnych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu "STOP SMOG w GZM ..."
- Opracowanie wielowariantowej ekspertyzy przyrodniczo-krajobrazowej, związanej z eksploatacją węgla kamiennego i metanu dla połączonych złóż: "Piast-Ziemowit", "Murcki-Staszic" oraz "Wesoła"
- Dostawa komputerów i bibliotek taśmowych
- Przeprowadzenie kursu ,,Prawa jazdy kategorii C,C+E" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leku /Tachosil/ i środka kontrastowego z podziałem na pakiety
- P.40.2025 Zakup i dostawa środków do dezynfekcji skóry oraz preparatów do płukania ran dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa szwów, implantów, narzędzi chirurgicznych i ortopedycznych, płynów infuzyjnych oraz podgrzewacza do płynów - powtórka
- Zakup opakowań do sterylizacji urządzeń i bielizny operacyjnej oraz wapna sodowanego
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie IV
- "Dostawy immunoglobulin, albumin i leków - 2025"
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.