eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórne › usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem RATUSZ w 2024r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem RATUSZ w 2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 115

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618959235

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem RATUSZ w 2024r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30f98985-9354-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010792/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 usługa serwisu i nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem pakietu Ratusz w 2024r. (obejmująca asystę techniczną oraz dodatkowe godziny szkoleniowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532027

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Firma REKORD SI, jako autor oprogramowania i jedyny właściciel praw autorskich majątkowych do systemu "Ratusz", może świadczyć usługi serwisowe swojego produktu i nie udziela innym podmiotom prawa do obsługi swoich systemów. Ponadto zakres zlecanych usług obejmuje także modyfikację kodu źródłowego, do którego prawa wyłączne posiada Wykonawca. Utrzymywanie asysty technicznej jest konieczne w celu zachowania ciągłości pracy urzędu. Ponadto żaden inny podmiot nie jest w stanie świadczyć zamawianych usług ze względu na prawa autorskie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.52.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 354756,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania RATUSZ® – zintegrowanego systemu zarządzania Gminą, obejmującą asystę techniczną oraz dodatkowe godziny szkoleniowe.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1. W zakresie nadzoru autorskiego nad oprogramowaniem z Załącznika nr 1 do umowy wchodzi:
1) informowanie o zmianach w programach objętych umową;
2) udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu;
3) udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego w § 1 umowy poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia.
2. W zakresie serwisu oprogramowania z Załącznika nr 1:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00;
2) udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek i awarii;
3) usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy:
• czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych,
• czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych,
• czas reakcji na zgłoszoną usterkę/ błąd – do 24 godzin roboczych,
przy czym awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację systemu, natomiast usterka/ błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. Podane terminy mogą ulec zmianie, każdorazowo w wyniku ustaleń pomiędzy stronami, jak i w przypadku, kiedy usuwanie powyższych problemów jest niemożliwe z powodów, na które Wykonawca nie miał bezpośredniego wpływu.
Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
4) wykonanie pierwszej instalacji serwera PostgreSQL celem zapewnienia zgodności infrastruktury Zamawiającego z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi w zakresie pakietu RATUSZ® opublikowanymi na stronie Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia. Prace instalacyjne wykonywane są zdalnie, na podstawienie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy eZgłoszenia;
5) usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy;
6) przeprowadzanie dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową.
3. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird/ PostgreSQL/ Linux:
1) udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00;
2) informowanie o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL;
3) zdalne podniesienie wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie klienta;
4) diagnostyka, reinstalacja i rekonfiguracja oprogramowania serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL;
5) diagnostyka i rekonfiguracja serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/ Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu);
6) 20% zniżka na przygotowanie nowego fizycznego/ wirtualnego serwera do pracy z systemem RATUSZ®.
4. W zakresie pakietu szkoleniowego:
1) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji;
2) udział 1 przedstawiciela Zamawiającego w konferencji Forum Użytkowników pakietu RATUSZ®;
3) udział 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów;
4) udział 5 przedstawicieli w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych oraz nieograniczony dostęp do transmisji on-line;
5) udział w webinariach metodycznych i akcyjnych;
6) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych;
7) 30% zniżka na indywidualne warsztaty realizowane każdorazowo na zlecenie Zamawiającego.
5. W zakresie dodatkowej współpracy:
1) zorganizowanie raz w roku spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®;
2) stosowanie systemu zniżek na następujące usługi wykonywane na zamówienie/ zgłoszenie Zamawiającego:
• 10% na zakup nowego oprogramowania,
• 30% na szkolenia pracowników Zamawiającego organizowanych na terenie Centrum Badawczo Rozwojowego Rekord;
3) zapewnienie możliwości skorzystania z 12 godzin prac szkoleniowo-wdrożeniowych realizowanych w siedzibie Wykonawcy w ciągu każdego 6-miesięcznego okresu trwania umowy lub alternatywnie przeprowadzenie jednej wizyty szkoleniowo-wdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego przez jednego konsultanta firmy Rekord. Powyższe prace będą realizowane na wniosek Zamawiającego w okresie od lutego do listopada.
6. Abonamentowe prawo dostępu:
1) prawo dostępu do systemu TERYT On-line, umożliwiające automatyczną aktualizację słownika TERYT w zakresie mającym zastosowanie w oprogramowaniu autorstwa firmy REKORD.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

79632000-3 - Szkolenie pracowników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280,00 PLN

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rekord SI Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470171440

7.3.3) Ulica: Kasprowicza 5

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Całkowita wartość umowy:
1. Wykonawca za realizację §3 ust. 1, ust. 2 pkt 1-4, ust. 3 pkt 1-3, ust. 4, ust. 5, ust. 6 umowy otrzyma miesięczne wynagrodzenie w wysokości: 28 000,00zł. netto + podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2. Wynagrodzenie wyszczególnione w ust. 1 obejmuje:
1) opłatę z tytułu nadzoru autorskiego – w wysokości 17 267,00 zł netto;
2) opłatę z tytułu serwisu oprogramowania – w wysokości 6 907,00 zł netto;
3) opłatę z tytułu asysty technicznej – w wysokości 1 243,00 zł netto;
4) opłatę z tytułu dodatkowych prac (24h) – w wysokości 290,00 zł netto;
5) opłatę z tytułu pakietu szkoleniowego – w wysokości 2 123,00 zł netto;
6) opłatę z tytułu abonamentowego prawa dostępu – w wysokości 170,00 zł netto.
3. Za prace, o których mowa w §3 ust. 2 pkt 5-6 oraz ust. 3 pkt 4-5 wynagrodzenie będzie rozliczane na podstawie ilości godzin potwierdzonych protokołem zdawczo-odbiorczym wg stawki wynoszącej:
200,00zł netto/godzinę – prace wdrożeniowe realizowane zdalnie,
230,00 zł netto/godzinę – prace wdrożeniowe w siedzibie Zamawiającego.
Do prac zostanie naliczony podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku wykonania ww. prac w siedzibie Zamawiającego do wynagrodzenia doliczony zostanie koszt dojazdu wg stawki 1,15 zł/km + podatek VAT naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Liczba powyższych prac w okresie trwania umowy szacowana jest na 80 godzin, co stanowi wartość 18 854,30zł netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.