eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa ładowarki teleskopowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ładowarki teleskopowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp.z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670574883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wincentego Witosa 94

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 380 20 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 380 20 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radkom@radkom.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbf8bc75-98c3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ładowarki teleskopowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbf8bc75-98c3-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00545728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 31/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanej ładowarki teleskopowej typu Merlo.
I. Wymagania dotyczące ładowarki:
1) rok produkcji nie starszy niż 2017r.,
2) silnik marki DEUTZ, moc (kw/HP) 90/122,
3) przebieg nie więcej niż 6500mth
4) masa własna do 6660kg,
5) udźwig 3,5t,
6) nowe opony przemysłowe 24, (nie typ jodełka, nie rolnicze),
7) dodatkowe funkcje hydrauliczne,
8) pełna zamykana i ogrzewana kabina z wycieraczkami i klimatyzacją,
9) pełne oświetlenie,
10) fotel operatora amortyzowany i regulowany,
11) pas bezpieczeństwa,
12) zewnętrzny dodatkowy filtr powietrza,
13) osłony przeciwbłotne kół przód i tył,
14) osłona górna szyby dachu,
15) sygnał cofania,
16) lampa Blue-stop tył, Red-stop przód,
17) kamera cofania, monitoring prawej strony przedniej,
18) system gaśniczy automatyczny komory silnika,
19) czujnik dymu kabiny i operatora,
20) długość wideł 120cm,
21) łyżka szer.wys. głeb, 180/100/100,
22) odłącznik zasilania zewnętrzny,
23) dokumentacja UDT,
24) maszyna po przeglądzie przygotowana do pracy,

II. Pozostałe wymagania:
1) Dopuszczenie maszyny do ruchu -ważne badania UDT.
2) Maszyna musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa „CE”.
3) Instrukcja obsługi w języku polskim.
4) Katalog części zamiennych w wersji papierowej.
5) Warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
6) Zamówienie obejmuje dostawę maszyny wraz z przeprowadzeniem prób technicznych i przeszkoleniem do 6 osób.

III. Szczegółowe warunki dostawy
1. Odbiór maszyny powinien odbyć się w obecności przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego,
2. Odbiór maszyny powinien być potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym,
3. Wykonawca w dniu dostarczenia maszyny jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia z obsługi,

IV. Pozostałe wymagania:
Maszyna musi być wolna od wad fizycznych i prawnych - brak uszkodzeń blacharskich
i mechanicznych. Ładowarka nie powinna posiadać widocznych śladów wycieków olejów
i pozostałych płynów eksploatacyjnych.

V. Warunki serwisu, gwarancji i rękojmi:
1) Wykonawca poda w formularzu ofertowym oferowany okres gwarancji: minimum 12 miesięczną gwarancję lub 1500 mth.
2) Okres gwarancji rozpoczyna się od dnia przejęcia pojazdu protokołem zdawczo – odbiorczym podpisanym przez obie strony. Podpisanie protokołu zdawczo odbiorczego nastąpi po dostawie, przeprowadzeniu próby eksploatacyjnej, szkoleniu pracowników, dostarczeniu niezbędnej dokumentacji do Zamawiającego.
3) Wymiana / naprawa maszyny lub jakiegokolwiek elementu należącego do przedmiotu umowy nastąpi na zasadach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego.
4) Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji zapewnia dostępność serwisu przy czym maksymalny czas reakcji nie przekroczy 24h (poniedziałek-piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty zgłoszenia wady, usterki awarii przez Zamawiającego. Awaria powinna być usunięta nie później niż w ciągu 7 dni kalendarzowych. Miejscem wykonywania serwisu gwarancyjnego jest siedziba Zamawiającego lub warsztat zewnętrzny oddalony max 100 km od siedziby Zamawiającego. Koszt obsług serwisowych w okresie udzielonej gwarancji leży po stronie Zamawiającego.
5) Zamawiający zobowiązany jest do wysłania powiadomienia o zaistniałej usterce lub wadzie pojazdu pisemnie – dopuszcza się zgłoszenie e-mailem.
6) Jeżeli Wykonawca sceduje na inny podmiot obowiązki zapewnienia serwisu gwarancyjnego maszyny, to jest zobowiązany do zawarcia w tym zakresie umowy z Gwarantem lub innym podmiotem.
7) W okresie trwania gwarancji usuwanie wszelkich wad i usterek pojazdu, odbywa się na koszt i we własnym zakresie Gwaranta/Wykonawcy, z wyjątkiem tych wad i usterek, które powstałych z winy Zamawiającego.
8) Gwarant/Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi za wady nie może odmówić usunięcia wad i usterek pojazdu bez względu na wysokość kosztów z tym związanych.
9) Usunięcie wad i usterek pojazdu w okresie gwarancji musi być potwierdzone protokolarnie.

VI. Miejsce dostawy maszyny: siedziba Zamawiającego - PPUH ”RADKOM” Sp. z o.o., ul. W. Witosa 94, 26-600 Radom. Dostawa maszyny na koszt i ryzyko Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144710-8 - Ładowarki jezdne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364572,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364572,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364572,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Marek Tumulec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631606531

7.3.3) Ulica: Kielecka 2B

7.3.4) Miejscowość: Suchedniów

7.3.5) Kod pocztowy: 26-130

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364572,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.