eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia SI



Ogłoszenie z dnia 2024-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia SI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 20 w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524900703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Agatowa 41

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-798

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp20@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp20krk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b4ae7142-9289-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia SI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ae7142-9289-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00023058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00523301/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia SI

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00530913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP20.322.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem gwarancji.
2. Szczegółowy wykaz mebli wchodzących w skład przedmiotu zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ) , który będzie wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego na daną część zamówienia.
3. Dostawa i montaż odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, montażem i ułożeniem zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ( w tym wypoziomowanie mebli – jeżeli dotyczy) a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych produktach.
Szczegółowy OPZ znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 226944,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia SI do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem gwarancji.
2. Szczegółowy wykaz wyposażenia SI wchodzących w skład przedmiotu Zamówienia określa Załączniki nr 2 do SWZ (OPZ) , który będzie wprowadzony jako załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego na daną część zamówienia.
3. Dostawa i montaż odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy, z uwzględnieniem wszystkich kosztów i opłat związanych z taką dostawą i montażem, w szczególności z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu, odpowiednim zapakowaniem, wniesieniem do wyznaczonego pomieszczenia, montażem i ułożeniem zgodnie z wytycznymi Zamawiającego ( w tym wypoziomowanie – jeżeli dotyczy) a także zachowania należytego porządku w wyposażanych pomieszczeniach w tym do zabrania pustych opakowań i elementów opakowań po dostarczonych produktach.
Szczegółowy OPZ znajduje się w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 235722,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
W ramach części I Zamówienia Zamawiający unieważnia postępowanie, gdyż w postępowaniu na przedmiotową część zamówienia zostało złożonych 5 ofert:
1) TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, cena ofertowa: 246 050,72 zł
2) SALTAR Group Sp. z o.o., 25-150 Kielce, ul. Barwinek 5/26, cena ofertowa: 53 399,87 zł
3) Meble na wymiar HORYZONT Joanna Nowak, Adres: 32-543 Myślachowice, Trzebińska 43a, Województwo: małopolskie, NIP: 6281911959, cena ofertowa: 200 029,28 zł
4) KAL-SPORT PAWEŁ KALITA, Adres: Ul. Trembeckiego 11a, 35-234 Rzeszów, Województwo: podkarpackie, NIP: 8131004652, cena ofertowa: 53 300,00 zł
5) DRZEWIARZ BIS SP. Z O.O., Adres: UL. K. WYSZYŃSKIEGO 46A, 87-600 LIPNO, Województwo: kujawsko-pomorskie, NIP: 4660270038, cena ofertowa: 66 495,03 zł
(powyższe ceny zostały podane z uwzględnieniem przeprowadzonej przez Zamawiającego weryfikacji poprawności kalkulacji ceny ofertowe dokonanej przez Wykonawców)
Zamawiający przed otwarciem ofert podał, iż na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 27 000,00 zł a oferta wykonawcy z najniższą cena wynosi 53 300.00 zł. W związku z faktem, iż oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty z uwagi na brak wystarczających środków finansowych w budżecie, postępowanie w części I Zamówienia podlega unieważnieniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Zamawiający odrzuca ofertę złożona przez Wykonawcę Teresa Bajor Firma Handlowa „Piątka”, ul. Pułaskiego 2a, 39-300 Mielec na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy, gdyż Wykonawca nie złożył wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny. W dniu 15.12.2023 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny ofertowej, w celu ustalenia, czy zaoferowana cena nie jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia. Wykonawca nie odpowiedział na wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym w wezwaniu, w związku z czym Zamawiający uznał, iż cena wskazana w ofercie jest rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i tym samym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu.
Mając na uwadze odrzucenie oferty Wykonawcy Teresa Bajor Firma Handlowa „Piątka”, Zamawiający unieważnia postępowanie na przedmiotową część z uwagi, iż zostało złożonych 6 ofert:
1) TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, cena ofertowa: 139 021,65 zł
2) SALTAR Group Sp. z o.o., 25-150 Kielce, ul. Barwinek 5/26, cena ofertowa: 42 925,17 zł
3) ALTARE sp. z o.o., ul. Warszawska 151, 25-547 Kielce, cena ofertowa: 42 448,49 zł
4) Meble na wymiar HORYZONT Joanna Nowak, Adres: 32-543 Myślachowice, Trzebińska 43a, cena ofertowa: 199 982,66 zł
5) Firma Handlowa „Piątka” Teresa Bajor, Adres: Ul. Pułaskiego 2a, 39-300 Mielec, cena ofertowa: 29 409,00 zł
6) Bitwork Mariusz Stankiewicz, Adres: 05-091 Ząbki, ul. Chabrowa 17, cena ofertowa: 32 811,60 zł
(powyższe ceny zostały podane z uwzględnieniem przeprowadzonej przez Zamawiającego weryfikacji poprawności kalkulacji ceny ofertowe dokonanej przez Wykonawców)
Odrzucona oferta zawierała najniższą cenę, tj. 29 409,00 zł, natomiast w odniesieniu do wszystkich pozostałych ofert, Zamawiający odstąpił od badania i oceny ofert ( za wyjątkiem weryfikacji poprawności ich kalkulacji), gdyż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania związane z faktem, że wszystkie te oferty zawierają cenę która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 30 000 zł a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny żadnej z tych ofert, z uwagi na brak wystarczających środków finansowych w budżecie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.