Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00515927/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
- 2024/BZP 00529752/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00531675/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Dom Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291322
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołnierzy Wyklętych 26
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-461
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsnr1.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnr1.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9868751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-882ea6be-058a-49e3-b904-c792f644e152
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00515494/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515927
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-SAZ.4440.43.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1478586,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla 100 osób do siedziby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu.
Przedmiot zamówienia obejmuje także przygotowywania przez Wykonawcę posiłków dietetycznych dla rodzaju diety innej niż podstawowa i łatwostrawna np. dieta bogatoresztkowa, dieta bezglutenowa, dieta indywidualna z wyłączeniem czynników alergizujących np. bezjajeczna, bezryżowa, cukrzykowej , bezmlecznej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunki realizacji zamówienia zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
Na opis przedmiotu zamówienia składa się:
- załącznik nr 2 do umowy- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością porcji
- załącznik nr 3A, 3B, 3C do umowy- jadłospisy tygodniowe
- załącznik nr 3D do umowy – jadłospis świąteczny wigilijny
- załącznik nr 4 do umowy – tabela zamienników sezonowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1138800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1138800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1138800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELOWAY Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972381205
7.3.3) Ulica: Ludwika Zamenhofa
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1138800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Upgrade do najnowszej wersji oraz rozszerzenie oprogramowania Axence nVision
- Roczna obsługa serwisowa systemów Rittal zainstalowanych w serwerowni WCO
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- AD/ZP/166/25 Analiza działalności naukowej Politechniki Poznańskiej
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz uczniów Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2026 roku.
- Świadczenie usług gastronomicznych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w Krośnie
- Wyzywenie pacjentów Szpitala
- Usługa cateringu dla pacjentów Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Tomaszowie Lubelskim.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych podczas organizacji różnego rodzaju uroczystości, konferencji, działań projektowych oraz spotkań innego typu na potrzeby Gminy Walce w roku 2026
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla osób przebywających w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym w Radomsku w 2026 roku
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





