Ogłoszenie z dnia 2024-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00482866/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2024/BZP 00250189/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-221c73da-7e1f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku i dostawy 12 pozycji w 4 częściach z dopuszczeniem ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221c73da-7e1f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00482866
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 117300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IPozycja nr 1
Format: 175 (szer.) x 250 (wys.) mm
Objętość: 168 stron
Środek: druk 1+1, oprócz stron kolorowych: 89-121, 136-149, 155-163, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print White 90g (1.5)
Okładka: druk 4+0, karton 275 g, folia soft touch 1 str., lakier UV wybiórczo
Oprawa: klejona
Publikacja posiada ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 2
Format: 175 (szer.) x 250 (wys.) mm
Objętość: 144 strony
Środek: druk 1+1, oprócz stron kolorowych: 103-112, 116, 125, 129, 131-138, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print White 90g (1.5)
Okładka: druk 4+0, karton 275 g, folia soft touch 1 str., lakier UV wybiórczo
Oprawa: klejona
Publikacja posiada ISBN
Nakład: 800 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 22000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIPozycja nr 3
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 250 stron
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90g (1.5)
Oprawa: druk 4 + 0, karton 275 g, jednostronnie powlekany, folia mat. jednostronnie, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 4
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1 + 1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90g (1.5)
Oprawa: druk 4 + 0, karton 275 g, jednostronnie powlekany, folia mat. jednostronnie, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 5
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 194 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 6
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 236 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 22200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIIPozycja nr 7
Format: A4
Objętość: 110 stron + 4 strony okładki
Środek: druk cmyk 4 + 4, kreda matowa 150 g
Okładka: druk: 1+0, kreda matowa 300 g, folia matowa jednostronnie + lakier UV wybiórczo,
Oprawa: miękka klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 11500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IVPozycja nr 8
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 220 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 800 egz.
Pozycja nr 9
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
Pozycja nr 10
Format: 120 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 64 strony
Środek: druk 4 + 4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.08, przykładowo Magno Volume 115 g (1.08)
Oprawa: ze skrzydełkami, format 120 x 210 mm + szerokość skrzydełek – 110 mm, druk 4 + 4 karton 255 g, folia błysk 1 str., grzbiet 5 mm, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 10 000 egz.
Pozycja nr 11
Format: 215 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 99 stron
Środek: druk 4+4, papier o nast. param.: gramatura 150g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat 150g (1.25)
Oprawa: twarda całopapierowa tektura 2,5 mm, oklejka 150g kreda, 4+0, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka gramatura 150g niezadrukowana, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat 150 g (1.25), kapitałka biała, grzbiet zaokrąglony, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 12
Format: 175 (szer.) x 250 (wys.) mm
Objętość: 250 stron
Środek: kreda mat, 150 g, 4+4, do spadu
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 135 g zadrukowana 4+0, folia matowa, lakier UV wybiórczo, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, grzbiet prosty
Książka szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 61600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16627,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16672,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skrajnowski Józef Zakład Poligraficzno-Usługowo-Handlowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390503705
7.3.4) Miejscowość: Biskupiec
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKRAJNOWSKI JÓZEF ZAKŁAD POLIGRAFICZNO USŁUGOWO HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
SKRAJNOWSKI JÓZEF ZAKŁAD POLIGRAFICZNO USŁUGOWO HANDLOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16672,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14688,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22155 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14688,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT PROFIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971902985
7.3.3) Ulica: KOŹMIN 27
7.3.4) Miejscowość: KOŹMIN
7.3.5) Kod pocztowy: 59-900
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14688,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11434,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21735 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11434,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skrajnowski Józef Zakład Poligraficzno Usługowo Handlowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390503705
7.3.4) Miejscowość: Biskupiec
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKRAJNOWSKI JÓZEF ZAKŁAD POLIGRAFICZNO USŁUGOWO HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
SKRAJNOWSKI JÓZEF ZAKŁAD POLIGRAFICZNO USŁUGOWO HANDLOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11434,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58469,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76755 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58469,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skrajnowski Józef Zakład Poligraficzno Usługowo Handlowy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390503705
7.3.4) Miejscowość: Biskupiec
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SKRAJNOWSKI JÓZEF ZAKŁAD POLIGRAFICZNO USŁUGOWO HANDLOWY
jakie przetargi wygrała firma
SKRAJNOWSKI JÓZEF ZAKŁAD POLIGRAFICZNO USŁUGOWO HANDLOWY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58469,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
- PRACE KONSERWAT. ELEMENTÓW ŻELBET ORAZ ZACHOW. FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II (OBIEKT O NR INW. B-38) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU - II postępowanie
- Budowa Elektronicznych Systemów Zabezpieczeń w budynkach Państwowego Muzeum Auschwitz Birkenau w Oświęcimiu w podziale na 2 Części z dopuszczeniem ofert częściowych
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Małopolska Uczelnia Państwowa - rozwój w kierunku dostępności (nr projektu FERS.03.01-IP.08-0079/24)"
- Remont 368 szt. foteli sali widowiskowej Oświęcimskiego Centrum Kultury w Oświęcimiu
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Promocja projektu" w związku z realizacją projektu "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce"
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Świadczenie usług poligraficznych na rzecz Wydawnictwa Wydziału Teologicznego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (124)
- drukowanie, kopertowanie i organizacja wysyłki faktur.
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.