Ogłoszenie z dnia 2021-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016755/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
- 2021/BZP 00016755/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12 (po zmianach)
- 2022/BZP 00203136/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
- 2022/BZP 00203917/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-10
- 2021/BZP 00056097/01 - Wynik z dnia 2021-05-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022637 z dnia 2021-03-25 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Eksploatacja przystanków i wysepek przystankowych na terenie miasta Ruda Śląska – 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6
1.4.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022637
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-25
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00016755/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.05.2021 r. do 30.04.2022 r.2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowejhttps://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html nie później niż do dnia 26.03.2021 r. do godziny .11:00,00
Po zmianie:
1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 01.05.2021 r. do 30.04.2022 r.2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowejhttps://rudaslaska.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html nie później niż do dnia 31.03.2021 r. do godziny .11:00,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej dwie porównywalne usługi polegającą/e na sprzątaniu przystanków i/lub wysepek przystankowych i/lub terenów zewnętrznych (w szczególności usługi zamiatania, opróżniania koszy, odśnieżania), na łączną kwotę: - w przypadku zadania 1 - 300.000,00 zł brutto,- w przypadku zadania 2 - 200.000,00 zł brutto,- w przypadku składania oferty na dwie części należy wykazać się wykonaniem/wykonywaniem usług na kwotę łączną dla obu zadań.Uwaga: W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami (dysponuje lub będzie dysponować) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w ilości nie mniejszej niż:- 6 osób - w przypadku złożenia oferty na realizację zadania 1,- 4 osób - w przypadku złożenia oferty na realizację zadania 2.Uwaga: Wykonawca składający ofertę na dwie części musi dysponować łączną liczbą osób dla obu zadań.Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunków, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
Po zmianie:
1. . Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał/wykonuje co najmniej dwie porównywalne usługi tj. polegające na sprzątaniu przystanków i/lub wysepek przystankowych i/lub terenów zewnętrznych (w szczególności usługi zamiatania, opróżniania koszy, odśnieżania), na łączną kwotę:- w przypadku zadania 1 - 220 000 złotych brutto,- w przypadku zadania 2 – 140 000 złotych brutto,- w przypadku składania oferty na dwie części należy wykazać się wykonaniem/wykonywaniem usług na kwotę łączną dla obu zadań.”Uwaga: W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku.Uwaga:Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami (dysponuje lub będzie dysponować) niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w ilości nie mniejszej niż:- 6 osób - w przypadku złożenia oferty na realizację zadania 1,- 4 osób - w przypadku złożenia oferty na realizację zadania 2.Uwaga: Wykonawca składający ofertę na dwie części musi dysponować łączną liczbą osób dla obu zadań.Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunków, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-03-26 11:00
Po zmianie:
2021-03-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-03-26 11:30
Po zmianie:
2021-03-31 11:30
2021-03-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- "Murki kultowe - jak nowe. Modernizacja małej architektury znajdującej się przy alei pieszo - rowerowej w Bykowinie i w jej otoczeniu"
- Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej "SENIOR" w Rudzie Śląskiej w drugim półroczu 2024 r.
- Aktualizacja dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania pn. "Drogi dojazdowe do zbytych nieruchomości mieszkalnych" (3 części).
- Eksperymentalny plac zabaw z interaktywnymi stanowiskami na terenie Szkoły Podstawowej nr 21 ul. Tunkla 125 w Rudzie Śląskiej
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej
- Zakup i dostawa dwumonitorowych zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.