eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4ef88cc-f397-4627-8dca-dbd8e757fe8a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022634

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031007/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do SP 215 ul. Kwatery Głównej 13 od dnia 02.01.2025 do dnia 27.06.2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606302

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/41/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13 zgodnie z przepisami ustawy Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 737 z późn. zm.)” wg tras:
Transport Regularny:
Dane liczbowe do transportu regularnego:
W innych lokalizacjach prowadzenia zajęć liczba uczniów uprawnionych do skorzystania
z transportu realizowanego przez dzielnicę: ul. Mińska 1/5 — 250 uczniów, ul. Kobielska 5 – 85 uczniów.
Trasa nr 1: transport codzienny poranny klas I-III:
A. rano godz. 7:00 Szkoła Podstawowa nr 215 im. Piotra Wysockiego ul. Kwatery Głównej 13 – przystanek zatoczka od strony ul. Osowskiej 8;
B. ok 7:18 odjazd spod Szkoły Podstawowej nr 215 do innej lokalizacji przy ul. Mińskiej 1/5 odległość od głównego budynku SP 215 ok 13 min – 5 km;
C. przystanek przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5, ul. Mińska 1/5 —wjazd od Berka Joselewicza
Trasa nr 2 –transport codzienny poranny klas I-IV:
D. rano godz. 7:00 Szkoła Podstawowa nr 215 im. Piotra Wysockiego ul. Kwatery Głównej 13 – zatoczka od strony ul. Osowskiej 8;
E. ok 7:25 odjazd spod Szkoły Podstawowej nr 215 do innej lokalizacji przy ul. Kobielskiej 5 – odległość od głównego budynku SP 215 ok 8 min – 2,4 km;
F. odjazd spod ul. Kobielskiej 5 do innej lokalizacji przy ul. Mińskiej 1/5 odległość od budynku przy ul. Kobielskiej ok 8 min – 2,9 km;
G. przystanek przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5, ul. Mińska 1/5 —wjazd od Berka Joselewicza
Trasa nr 3 – transport regularny (codzienny-popołudniowy) transport klas I-III:
H. popołudniu godz. 15:00 odjazd z przystanku przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5,
ul. Mińska 1/5 — wjazd od Berka Joselewicza do innej lokalizacji przy ul. Kobielskiej 5;
I. odjazd spod ul. Kobielskiej 5 do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego
ul. Kwatery Głównej 13 – zatoczka od strony ul. Osowskiej 8;
Po wykonaniu całego kursu powrót pod Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5 — wjazd od Berka Joselewicza i ponowny kurs 15:40 oraz 16:40 z pominięciem przystanku przy ul. Kobielskiej 5
Transport na basen
Dane liczbowe do transportu na basen
W innych lokalizacjach prowadzenia zajęć liczba uczniów uprawnionych do skorzystania
z transportu realizowanego przez Dzielnicę: ul. Mińska 1/5 — 140 uczniów, ul. Kobielska 5 – 90 uczniów.
Trasa nr 4 – transport na basen uczniów klas I-VIII klas sportowych: Mińska1/5, ul. Kobielska 5
J. przystanek przy Centrum Kształcenia Ustawicznego nr 5 przy ul. Mińskiej 1/5 — wjazd od Berka Joselewicza — Pływalnia Szuwarek przy ul. Biłgorajskiej 2 i z powrotem;
K. Przystanek przy ul. Kobielskiej 5 — Pływalnia Szuwarek przy ul. Biłgorajskiej 2 — i z powrotem.
2. Szczegółowy opis i zakres określa załącznik 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Trasy transportu uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego załącznik nr 1 do umowy.
4. Rozkład jazdy uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego załącznik nr 2 do umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&TRAVEL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242834405

7.3.3) Ulica: Ul. Świętojańska 74

7.3.4) Miejscowość: Wyszków

7.3.5) Kod pocztowy: 07-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewiduje realizację zamówienia przez okres 6 miesięcy kalendarzowych, tj. od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 2 stycznia 2025 r. do 27 czerwca 2025 r. lub do wyczerpania środków zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.