Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00516895/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM KINEMATOGRAFII W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001237170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-312
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 42 674 09 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@kinomuzeum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kinomuzeum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e137f327-8d34-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e137f327-8d34-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022633
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00516849/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia oraz monitoringu w Muzeum Kinematografii w Łodzi.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00516895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 532392 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie niżej wymienionych usług na rzecz Zamawiającego,
w należących do niego obiektach położonych na terenie miasta Łodzi w postaci stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie i na terenie należącym do Zamawiającego, połączonej z usługami portierskimi w sposób niekolidujący ze sprawowaniem funkcji ochrony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w trakcie przedmiotowego postępowania dwukrotnie otrzymał zapytania dotyczące treści SWZ i dwukrotnie udzielił odpowiedzi na pytania Wykonawców oraz zmienił treść SWZ.Pytania dotyczyły formy zatrudnienia pracowników świadczących usługę ochrony,
ich kwalifikacji oraz zdolności zawodowych.
Zmiana treści SWZ obejmowała zmianę kryterium oceny ofert w zakresie KG - Kryterium reakcja grupy interwencyjnej oraz ujednolicenia terminu składania ofert, aby był zgodny
z informacjami ujętymi w ogłoszeniu o zamówieniu.
Wszystkie informacje na bieżąco były zamieszczane na portalu e-zamówienia, na którym jest prowadzone postępowanie.
Następnie w dniu 6.12.2023 r., Zamawiający dokonał otwarcia złożonych ofert i zamieścił informację z ich otwarcia.
W dniu 12.12.2023 r., otrzymał od Wykonawcy prośbę o przekazanie informacji z otwarcia ofert. Po sprawdzeniu portalu e-zamówienia, okazało się, że ze względów technicznych wszystkie zamieszczane od dnia 4.12.2023 r. informacje nie zostały skutecznie udostępnione potencjalnym Wykonawcom.
Z uwagi na opisanie kryterium oceny ofert w sposób niejasny i rozbieżności pomiędzy ogłoszeniem o zamówieniu a treścią SWZ oraz nieudostępnieniem Wykonawcą wyjaśnień
i zmiany treści SWZ w tym zakresie, uznano, iż postępowanie jest obarczone wadą wyczerpującą dyspozycję art. 255 pkt 6 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze".
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
- "Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Lesku z/s w Baligrodzie w sezonie 2025/2026"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.