Og³oszenie z dnia 2024-01-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00038967/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00225882/01 - Wynik z dnia 2024-02-29
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦WIADCZENIE US£UG GASTRONOMICZNYCH DLA DPS GDYNIA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Dom Pomocy Spo³ecznej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190008899
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pawia 31
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-078
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 586220624
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps-gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ezamowienia.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦WIADCZENIE US£UG GASTRONOMICZNYCH DLA DPS GDYNIA”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3de0e0cb-aee7-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00022319
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3de0e0cb-aee7-11ee-a06e-7a3efa1993973.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Spo³ecznej w Gdyni.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iodo@dps-gdynia.pl z tytu³em: Do Inspektora Danych Osobowych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1 ustawy p.z.p (tryb podstawowy bez negocjacji)
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy P.Z.P., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Nr postêpowania: DPS-341/07/2024
Strona 3 z 20
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-341/07/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Us³uga przygotowywania i dostarczania przez wykonawcê obiadów we w³asnych pojemnikach obiadowych do przewozu gor±cych posi³ków do Domu Pomocy Spo³ecznej w Gdyni przy ul. Pawiej 31
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-03-01 do 2026-02-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena – waga kryterium 85 %
Ocena Jad³ospisów dekadowych – waga kryterium 15 %
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 85
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena jad³ospisów dekadowych
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga na podstawie art. 114 p.z.p., aby wykonawca posiada³uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy wymaga posiadania przez wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej minimum na kwotê 50.000 z³ (s³ownie: piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100), zgodnie z art. 115 ust. 1 pkt 3 p.z.p.. Dokument polisa musi byæ aktualny na dzieñ sk³adania ofert.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wskazanych w § 4 umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ, na podstawie przepisu art. 95 p.z.p. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wskazanych w Dziale III ust. 9 SWZ. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) Dokument polisy o której mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wskazanych w § 4 umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ, na podstawie przepisu art. 95 p.z.p. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
2) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wskazanych w Dziale III ust. 9 SWZ. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) Dokument polisy o której mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wskazanych w § 4 umowy, stanowi±cej za³±cznik nr 4 do SWZ, na podstawie przepisu art. 95 p.z.p. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;2) O¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu osób wskazanych w Dziale III ust. 9 SWZ. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione zgodnie z warunkami okre¶lonymi w SWZ wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
3) Dokument polisy o której mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3 SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo doNr postêpowania: DPS-341/07/2024
Strona 13 z 20
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jakie us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Uznaje siê, ¿e Wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w zamówieniu, je¿eli wspólnie spe³niaj± wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów produkcji i dostawy zwi±zanych z realizacj± zamówienia (waloryzacja). Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e:a) wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów materia³ów spo¿ywczych lub produkcji i dostawy, s³u¿±cych do wykonywania zamówienia. Wynagrodzenie mo¿e podlegaæ waloryzacji na wniosek Wykonawcy po up³ywie 10 pe³nego miesi±ca kalendarzowego od z³o¿enia oferty, gdy warto¶æ zmiany cen ww. materia³ów przekroczy 20 % w stosunku do stawek przyjêtych przez Wykonawcê w pierwotnej ofercie i utrzyma siê przez okres minimum 2 miesiêcy. Waloryzacja bêdzie odbywaæ siê w oparciu o wska¼nik wzrostu cen materia³ów i kosztów, publikowany przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego;
b) przez zmianê ceny materia³ów rozumie siê wzrost odpowiednio cen lub kosztów, wzglêdem ceny przyjêtych w formularzu ofertowym Wykonawcy. Wykonawca bêdzie uprawniony do waloryzacji wynagrodzenia wy³±cznie w sytuacji wykazania Zamawiaj±cemu, ¿e na dzieñ zaistnienia podstaw do waloryzacji, ceny wskazane w formularzu ofertowym wykonawcy s± ni¿sze ani¿eli ceny publikowane przez Prezesa GUS. Wynagrodzenie bêdzie podlega³o waloryzacji maksymalnie do 20 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 umowy.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;
- w stopniu proporcjonalnym do ww. zmian stawek.
6. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-18 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-18 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowej instalacji telekomunikacyjnych w pomieszczeniach na poziomie 300 i 400 w budynku B przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni
- Przystosowanie czê¶ci pomieszczeñ technologii basenowej do obowi±zuj±cych przepisów w budynku nr 275 w Kompleksie Wojskowym w Gdyni
- Szkolenia dla kadry akademickiej Wydzia³u Mechaniczno-Elektrycznego
- Dostawa trzech samochodów osobowych dla Stra¿y Miejskiej
- Unieszkodliwianie lub odzysk w II pó³roczu 2025 r. odpadów niebezpiecznych pochodz±cych z gospodarstw domowych i z obiektów u¿yteczno¶ci publicznej
- Us³ugi g³osowe telefonii komórkowej wraz z Internetem mobilnym oraz dostaw± sprzêtu.
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich w zakresie spotkañ i konferencji - czê¶æ 1
- DO¯YWIANIE DZIECI W GMINNYM PRZEDSZKOLU NR 1 W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- DO¯YWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK O¦WIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- 213.2025 Wy³onienie wykonawcy us³ug cateringowych i gastronomicznych dw ramach konferencji: The 22nd World Congress of Psychophysiology (IOP 2025) organizowanej przez Uniwersytet Jagielloñski
- DO¯YWIANIE DZIECI W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. LEOPOLDA WÊGRZYNOWICZA W DOBREJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- ¦wiadczenie us³ug ¿ywieniowych dla uczniów Szko³y Podstawowej im. Wojska Polskiego w Robakowie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.