eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu refrakcji dla uczniów



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu refrakcji dla uczniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 IM. B. GŁOWACKIEGO W KRASNYMSTAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095609

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 30 65

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 30 61

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-glowacki.p9@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs2krasnystaw.edu.pl/index.php

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://glowacki.bip.e-zeto.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu refrakcji dla uczniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d394ecbd-5816-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00227230/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli i ucznów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Nowoczesna edukacja szansą rozwoju młodzieży Zespołu Szkół Nr 2 im. Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie” działanie 12.4. Kształcenie zawodowe, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00305802/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS.2.262.12.4.Sz.V.2018-2020

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs refrakcji dla uczniów:
1) Miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych: Zespół Szkół Nr 2 im. Bartosza
Głowackiego w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 5, 22-30 Krasnystaw.
2) Odbiorca: uczniowie Zespołu Szkół Nr 2 im Bartosza Głowackiego w Krasnymstawie.
3) Liczba uczestników i czas trwania szkolenia: 1 grupa 8 osób, 64h na 1 grupę.
4) Maksymalny możliwy termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31 marzec 2022 r.
5) Wykonawca zobowiązany jest:
a) przygotować program zajęć;
b) przygotować materiały szkoleniowe;
c) skierować kandydatów na badania do lekarza jeżeli wymagane są przepisami prawa (koszt
badań ponosi Wykonawca);
d) zorganizować i przeprowadzić kurs składający się z:
• zajęć teoretycznych;
• zajęć praktycznych;
e) przeprowadzić egzamin;
6) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do
przeprowadzenia kursu w trybie hybrydowym, łączącym tradycyjne metody nauki (bezpośredni
kontakt z prowadzącym) z aktywnościami prowadzącymi zdalnie za pomocą komputera (Mlearinig).
7) W związku z wystąpieniem stanu epidemii Wykonawca zapewnia gotowość do
przeprowadzenia części teoretycznej kursu w trybie zdalnym (za zgoda Zamawiającego)
polegającą na:
a) zapewnieniu platformy on- line umożliwiającej rejestrowanie przebiegu kursu (minimum widok
trenera), prowadzenia testów początkowych/końcowych za pomocą platformy on line lub skanów
przesłanych przez Uczestników Projektu,
b) udokumentowania obecności Uczestników Projektu: w zależności od możliwości platformy
mogą to być : raporty z logowania UP, maile z potwierdzeniem odbycia kursu, listy indywidualne
w formie skanów przesyłane do Zamawiającego,
c) uzupełnieniu oryginałów w najszybszym możliwym terminie po ustaniu procedur
związanych z COVID-19 oraz niezwłocznego przekazania oryginałów dokumentacji
Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROPTYK Krystyna Drelewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 676 005 07 80

7.3.3) Ulica: Grzegórzecka 14

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-532

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.