Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263216/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Interwencji Kryzysowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061504032
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Probostwo 6a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-089
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 466 55 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cik.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cik.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zdrowotnych osobom doprowadzonym do wytrzeźwienia w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ae6523a-4149-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022187
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003680/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług zdrowotnych w Ośrodku Wczesnej Interwencji dla Osób z Poblemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263216/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CIK.D-KA.241.65.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 788400,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na udzielaniu przez Wykonawcę, w siedzibie Ośrodka Wczesnej Interwencji dla Osób z Problemem Alkoholowym i ich Rodzin, ul. Północna 3, 20-064 Lublin (oznaczany dalej jako „Ośrodek”) świadczeń zdrowotnych dla osób doprowadzonych do wytrzeźwienia
w Ośrodku. Wykonawca zobowiązuje się do udzielania świadczeń zdrowotnych
w ramach lekarskich dyżurów medycznych – 24 godziny na dobę przez 7 dni
w tygodniu z zapewnieniem zastępstw w przypadku absencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121100-4 - Ogólne usługi lekarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA BARTOSZ ZYGO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SAWULSKI CEZARY USŁUGI LEKARSKIE, TOMASIAK IZA, JAKUB MACECH PRAKTYKA LEKARSKA, JAROSŁAW KUSTRA PRAKTYKA LEKARSKA, INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA KALISZ MAGDALENA, PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA MAŁGORZATA SKIBA, Indywidualna Praktyka Lekarska Marcin Jedliński, MATEUSZ KOCHAN, Praktyka Lekarska Piotr Jedliński, MIECZYSŁAW SYLWESTER KOWALCZYK PRAKTYKA LEKARSKA, PRYWATNA PRAKTYKA LEKARSKA LEKARZ TOMASZ KNIAŹ, PRAKTYKA LEKARSKA ADRIAN STANDERA, INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA LEK. MARCIN MARKIEWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123304416
7.3.3) Ulica: Szwajcarska 9/32
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-861
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA BARTOSZ ZYGO
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNA PRAKTYKA LEKARSKA BARTOSZ ZYGO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług w zakresie przeglądów, konserwacji i czyszczenia instalacji i urządzeń ochrony środowiska dla UMCS w Lublinie
- Zapewnienie całodziennego wyżywienia dla uczestników letniego Kursu NAWA 2025
- Opracowanie operatów wodnoprawnych oraz sporządzenie wniosków o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną obejmującą odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód wylotami (...)- 2 części
- RDW w Chełmie. Remont chodników
- Remont budynku internatu Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Radzyniu Podlaskim.
- Dostawa artykułów hydraulicznych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZAPEWNIENIU OSÓB ŚWIADCZĄCYCH WSPARCIE NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY POLEGAJĄCE NA WSPARCIU W POSTACI TRENINGÓW BIOFEEDBACK ORAZ ZAPEWNIENIU SAL NA POTRZEBY REALIZACJI WW. WSPARCIA"
- Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi podopiecznym Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Piaseczno
- Świadczenia zdrowotne na rzecz osób zatrzymanych przez funkcjonariuszy NoOSG.
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Płock
- Świadczenie usług medycznych w Izbie Wytrzeźwień w Rudzie Śląskiej.
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radzyniu Podlaskim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.