eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraSukcesywne dostawy oleju opa³owego.



Og³oszenie z dnia 2022-01-17

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DOBRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019438

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: PLAC WOJSKA POLSKIEGO 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 632799939

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@dobra24.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opa³owego.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-83008542-6141-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00022184

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://dobra.nowoczesnagmina.pl/?c=179

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://postepowania.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12.1. Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z wykonawcami jest Marek ¦wiêtochowski.

12.2. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.

12.3. W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Asystenta postêpowania oraz poczty elektronicznej. Przy czym z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy pomocy Asystenta Postêpowania.

12.4. Wykonawca chc±c wzi±æ udzia³ w postêpowaniu mo¿e za³o¿yæ bezp³atne konto pod adresem www.asystent.postepowania.pl lub pod adresem www.postepowania.pl.

12.5. W ramach dostêpu do us³ug Asystenta postêpowania wykonawca ma dostêp do narzêdzi sk³adania oferty, wycofania oferty, sk³adania pytañ do tre¶ci dokumentacji postêpowania, z³o¿enia dokumentów w postêpowaniu w odpowiedzi na wezwanie zamawiaj±cego, ewentualnego prowadzenia negocjacji.

12.6. Wymagania techniczne i organizacyjne co do korzystania z z Asystenta postêpowania zosta³y okre¶lone w Regulaminie korzystania us³ug, który dostêpny jest do pobrania na stronie www.postepowania.pl.

12.7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.

12.8. Ofertê oraz inne o¶wiadczenia wykonawca sporz±dza w postaci elektronicznej i samodzielnie (poza Asystentem postêpowania) opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

12.9. W celu zalogowania na platformie „Asystent Postêpowania” nale¿y albo wej¶æ na stronê asystent.postepowania.pl albo wej¶æ na stronê postepowania.pl i wybraæ opcjê zalogowania „Przygotowanie i prowadzenie postêpowania”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dobra, Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra, um@dobra24.pl.

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Dobra jest Pani Ewa Galiñska, tel. 531 641 425, e-mail: inspektor@osdidk.pl

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. sukcesywne dostawy oleju opa³owego do: Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Dobrej, ul. £±kowa 4, 62 – 730 Dobra Centrum Kultury w Dobrej, ul. Dekerta 34, 62 – 730 Dobra Zespo³u Szkolno – Przedszkolnego w Dobrej, D³uga Wie¶ 28, 62 – 730 Dobra Przedszkola Samorz±dowe w Dobrej, D³uga Wie¶ 29, 62 – 730 Dobra Zespo³u Szkolno – Przedszkolnego w Piekarach, Piekary 49, 62 – 730 Dobra Archiwum Urzêdu Miejskiego w Dobrej, ul. Ko¶ciuszki 1, 62 – 730 Dobra, prowadzonym w trybie podstawowym.

d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania.

e) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem wynikaj±cym z przepisów prawa.

f) Posiada Pani/Pan:

1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;

2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z obowi±zuj±cymi przepisami oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);

3. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).Zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.

4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

g) Nie przys³uguje Pani/Panu:

1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;

2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGO¦R.271.1.2022.M¦

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do:
Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Dobrej, ul. £±kowa 4, 62 – 730 Dobra
Centrum Kultury w Dobrej, ul. Dekerta 34, 62 – 730 Dobra
Zespo³u Szkolno – Przedszkolnego w Dobrej, D³uga Wie¶ 28, 62 – 730 Dobra
Przedszkola Samorz±dowe w Dobrej, D³uga Wie¶ 29, 62 – 730 Dobra
Zespo³u Szkolno – Przedszkolnego w Piekarach, Piekary 49, 62 – 730 Dobra
Archiwum Urzêdu Miejskiego w Dobrej, ul. Ko¶ciuszki 1, 62 – 730 Dobra
(planowana ilo¶æ dostaw – ok. 74,26 m3). Pozosta³a tre¶æ jest w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty wed³ug nastêpuj±cego kryterium: Cena - 60; termin dostawy 40.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

7.1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu:

7.1.1. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków w zakresie posiadania uprawnieñ wykonawcy do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.

7.1.2. Wykonawca posiada potencja³ ekonomiczny i finansowy, tj.:
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê: 50.000,00 z³

7.1.3. Wykonawca posiada do¶wiadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej 1 zadanie polegaj±ce na dostawie oleju do budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci minimum 10.000,00 z³.

7.1.4. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków dotycz±cych dysponowania przez wykonawcê potencja³em technicznym.

7.1.5. Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków dotycz±cych dysponowania przez wykonawcê potencja³em osobowym.

7.2. W przypadku podania przez wykonawcê w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu warto¶ci w walucie innej ni¿ z³oty (PLN) zamawiaj±cy dokona przeliczenia tej kwoty na z³ote (PLN), na podstawie ¶redniego kursu z³otego (PLN) w stosunku do waluty obcej, okre¶lonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w niniejszym postêpowaniu.

7.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.

7.4. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw lub us³ug, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dostaw lub us³ug dotyczy dostaw lub us³ug, w których wykonaniu wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.

7.5. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 10.1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiaj±cy ¿±da:
10.1.1. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 3 p.z.p.
10.1.2. O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 6 p.z.p.
10.1.3. O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p. odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 ).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.1. Ka¿dy z wykonawców ma obowi±zek z³o¿yæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu:
8.1.1. O¶wiadczenie o wystêpowaniu w obrocie gospodarczym.
8.1.2. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
8.1.3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy - "Formularz ofertowy.docx"
2. O¶wiadczenie o wystêpowaniu w obrocie gospodarczym - "o¶wiadczenie o wystêpowaniu w obrocie gospodarczym.docx"
3. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy - "Wykaz dostaw.docx"
4. Wzór umowy - "Umowa.doc"
5. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia - "o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków oraz braku podstaw do wykluczenia.docx"
6. o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapitalowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnego sposobu spe³niania przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ zawartej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci.

2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem niewa¿no¶ci, zmiana postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru .

3. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia Umowy,

Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od Umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach. W takim wypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego mu z tytu³u wykonania czê¶ci Umowy.

4. Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w zakresie zmian ceny, na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie i SIWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Plac Wojska Polskiego 10 62-730 Dobra/ asystent postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-23

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.