eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługi zimowego utrzymania chodników



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi zimowego utrzymania chodników

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 886 31 63

1.5.8.) Numer faksu: 81 886 41 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.pulawy@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi zimowego utrzymania chodników

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02699fdd-671a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002290/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.21 RDW w Puławach Usługi zimowego utrzymania chodników

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331840/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb z wolnej ręki został wybrany w związku z koniecznością niezwłocznego udzielenia zamówienia na utrzymanie zimowe chodników w ciągu dawnej drogi krajowej Nr 19 oraz DW 857 w m. Modliborzyce. Zamówienie realizowane będzie przez wykonawcę, który dotychczas wykonywał te usługi na przedmiotowym odcinku dawnej DK 19, przejętej przez ZDW od GDDKiA - Rejonu w Kraśniku.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R6.ST.372.91.2021.ap

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 128717,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zamówienia polegającego na świadczeniu usług zimowego utrzymania chodników położonych wzdłuż dawnej drogi krajowej Nr 19 na odcinku: Lute – Modliborzyce – Janów Lubelski – granica województwa oraz drogi wojewódzkiej Nr 857 w m. Modliborzyce, tj. odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej w sezonie 2021/2022, na łącznej powierzchni 25 743,40 m2 .
W ramach zadania przewiduje się wykonanie:
a.) Odśnieżania chodników– maksymalna ilość wykonywania usługi w sezonie 20 razy
b.) Posypywanie piaskiem chodników przy występowaniu śliskości – maksymalna ilość wykonywania usługi w sezonie 20 razy
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany planowanych ilości kontraktowanego zakresu pomiędzy poszczególnym asortymentem usług wg faktycznych potrzeb, bez zmiany wynagrodzenia maksymalnego.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać Zamówienie zgodnie z postanowieniami Umowy oraz ze Specyfikacją techniczną zimowego utrzymania chodników, tj. zwalczania śliskości i odśnieżania chodników administrowanych przez RDW w Puławach stanowiącymi Załączniki do niniejszego zamówienia oraz w sposób gwarantujący należytą jakość świadczonych usług.
4. Umowa powinna być realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z:
a) ustawą z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470 z późn. zm.);
b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2019 r., poz. 1396, z późn. zm.);
c) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn. zm.);
d) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.);
e) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.).
5. W ramach niniejszej Umowy, Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) Zabezpieczenia we własnym zakresie i na swój koszt piasku do zwalczania śliskości oraz ego załadunku.
Piasek użyty do zwalczania śliskości zimowej chodników musi spełniać następujące wymagania:
• uziarnienie do 2,00 mm, nadziarna nie więcej niż 15% (nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren pow. 4,00 mm),
• nie może zawierać zanieczyszczeń organicznych jak trawa, korzenie itp.,
• barwa żółta,
• nie może zawierać żadnych składników spoistych w tym choćby śladowych zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych.
Pozostałe wymagania powinny odpowiadać normie: PN-EN-13043:2004.
2) Mechanicznego lub ręcznego odśnieżania chodników i dojść do przejść dla pieszych na całej szerokości (przy szer. chodników do 2,0 m) lub na szerokości 2,0 m (przy szer. chodników powyżej 2,0 m) w taki sposób, aby warstwa pozostawionego śniegu nie przekraczała 2-3 centymetrów i nie występowała śliskość zimowa,
3) Równomiernego posypywania piaskiem odśnieżonych powierzchni na całej szerokości,
4) Niedopuszczalne jest rozsypywanie piasku zbrylonego oraz występowanie nieciągłości w posypywaniu.
5) Wykonania czynności opisanych w ppkt. 2) i 3), w ciągu 3 lub 5 godzin (w zależności od zadania) od momentu przystąpienia do wykonywania usługi,
a) niezwłocznego (maksymalnie w ciągu 1 godziny) przystępowania po otrzymaniu wezwania, w szczególności w godzinach 4.00-8.00 i 13.00-16.00 do odśnieżania i posypywania nawierzchni chodników w przypadku wystąpienia śliskości zimowej lub uzasadnionego podejrzenia co do możliwości jej wystąpienia niezależnie od opadów,
b) zabezpieczenia i utrzymania w gotowości sprzętu i maszyn przewidzianych do realizacji zamówienia, wraz z obsługą,
c) zapewnienia we własnym zakresie paliwa i obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług, (zapewnienie sprzętu zastępczego w przypadku awarii),
6. Uzyskanie pełnej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia wraz z jego obsługą w terminie od dnia podpisania umowy.
7. Zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania zamówienia, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 3 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 3 ust. 2 Umowy informacji o:
• aktualnym stanie chodników,
• zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,
• innych zdarzeniach zauważonych na chodnikach.
8. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dokładnym czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach chodników.
9. Wykonawca udostępnieni sprzęt w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego.
10. Warunki realizacji Zamówienia:
a) decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu wykonywania usług objętych zamówieniem podejmować będzie Kierownik Rejonu Dróg Wojewódzkich w Puławach,
b) wzywanie do pracy zespołów roboczych Wykonawcy odbywać się będzie telefonicznie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego,
11. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania podwykonawców i dalszych podwykonawców jak za swoje własne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139014,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139014,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139014,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMAR Tomasz Szymanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621548365

7.3.3) Ulica: Osinki 61

7.3.4) Miejscowość: Potok Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 23-313

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139014,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.