eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kule › Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kule 2

1.5.2.) Miejscowość: Kule

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-110

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_kule@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Centralny Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4ca2689-52a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00022080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00020015/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy mrożonek, ryb i konserw rybnych do COSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294668/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: COS-DKW.2232.20.2021.TM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133997,01 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy ryb i konserw rybnych dla COSSW w Kulach
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Śledź solony a la matias kg 200
2 Filet z dorsza SHP kg 700
3 Tuńczyk w oleju kg 100
4 Kostka rybna panierowana kg 150
5 Szprot w sosie pomidorowym kg 120
6 Łosoś wędzony kg 3
7 Pasta rybna kg 2
8 Kawior kg 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone

15234000-7 - Ryby wędzone

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15241400-3 - Tuńczyk puszkowany

15243000-3 - Przetwory z ryb

15244100-1 - Kawior

4.5.5.) Wartość części: 20852,39 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy ryb i konserw rybnych dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Miruna mrożona kg 250
2 Morszczuk mrożony kg 250
3 Śledzie solone a la matias kg 90
4 Makrela wędzona tusza b/głowy kg 90
5 Filet z makreli w pomidorach kg 130
6 Szprot w oleju kg 130
7 Paprykarz rybny kg 100
8 Tuńczyk w oleju kg 60
9 Paluszki rybne kg 160
10 Ryba z pieca kg 260
11 Śledź po kaszubsku kg 90
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

15241700-6 - Paluszki rybne

15243000-3 - Przetwory z ryb

4.5.5.) Wartość części: 38372,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy mrożonek dla COSSW w Kulach
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Pyzy z mięsem kg 200
2 Brokuły mrożone kg 250
3 Frytki karbowane kg 350
4 Mieszanka owocowa kg 600
5 Mieszanka warzywna 7 składnikowa mrożona kg 300
6 Szpinak kg 60
7 Warzywa na patelnię kg 300
8 Pierogi z serem kg 200
9 Pierogi z kapustą i grzybami kg 50
10 Uszka z mięsem kg 80
11 Pizza mrożona kg 400
12 Knedle z owocami kg 200
13 Kalafior mrożony kg 300
14 Fasolka szparagowa mrożona kg 300
15 Krokiety z mięsem kg 130
16 Kartacze z mięsem kg 200
17 Kukurydza mrożona kg 20
18 Papryka mrożona kg 20
19 Frytki - kuleczki kg 350
20 Marchew - mini mrożona kg 200
21 Bukiet warzyw kwiatowy kg 200
22 Ciasto francuskie mrożone kg 60
23 Brukselka mrożona kg 200
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15311100-2 - Chipsy i frytki

15331170-9 - Warzywa mrożone

15811300-9 - Pieczywo francuskie

4.5.5.) Wartość części: 42501,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy mrożonek dla COSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie
l.p. Nazwa artykułu j.m. Ilość
1 Podgrzybek mrożony kg 100
2 Maślak mrożony kg 100
3 Kalafior mrożony kg 350
4 Brokuły mrożone kg 300
5 Brukselka mrożona kg 160
6 Fasolka szparagowa mrożona kg 160
7 Marchew mini mrożona kg 170
8 Marchew plastry mrożona kg 170
9 Marchew kostka mrożona kg 130
10 Groszek zielony mrożony kg 50
11 Mieszanka warzywna 7-składnikowa mrożona kg 60
12 Mieszanka chińska kg 90
13 Frytki karbowane kg 220
14 Mieszanka owocowa kg 1400
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15311100-2 - Chipsy i frytki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15331135-2 - Grzyby przetworzone

15331170-9 - Warzywa mrożone

15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 32270,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30816,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36038,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30816,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H.”Anna” Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-023-12-75

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30816,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38466,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38466,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38466,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser-Wika Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270005402

7.3.4) Miejscowość: Kamionka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38466,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38150,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47601,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38150,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F. H.”Anna” Sieracka, Cygan i Wspólnicy Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-023-12-75

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38150,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29499,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29499,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29499,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser-Wika Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270005402

7.3.4) Miejscowość: Kamionka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29499,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.