Ogłoszenie z dnia 2021-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00010193/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-24
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00022071 z dnia 2021-03-24 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy ryb, świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy ryb, świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich wykonywane sukcesywnie w okresie od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85c224b7-75b7-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00022071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000017/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy pieczywa
1.2.7 Dostawy wyrobów cukierniczych
1.2.8 Dostawy ryb
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010193/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiZP.26.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 56100,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53428,53 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb, świeżego pieczywa, ciast i wyrobów ciastkarskich w okresie 12 miesięcy tj. od 01.04.2021 r. do 31.03.2022 r., jeżeli wcześniej nie nastąpi wyczerpanie kwoty brutto umowy.2. Dostarczony towar musi spełniać wymagania zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”. 3. Wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom. Dostarczane produkty muszą być świeże z terminem przydatności do spożycia według obowiązujących norm oraz być w pierwszym gatunku. Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej. 4. Zamawiający nie dopuszcza stosowania opakowań zastępczych na produkty żywnościowe. Ryby powinny być zgodne z wymaganiami norm przedmiotowych. Wymagane jest, aby były dopuszczone do sprzedaży i były pierwszego gatunku. Wady niedopuszczalne ryb: - zapach mięsa: jełki, kwaśny, gnilny, inny obcy, - smak mięsa: jełki, kwaśny, gorzki, inny obcy, - mazista, wysuszona tekstura tkanki mięsnej, - występowanie pasożytów szkodliwych dla zdrowia ludzkiego lub nadający rybom odrażający wygląd.Ryby mrożone – bez glazury, okrywa lodowa nie może przekraczać 10% masy produktu. Zamawiający w przypadku stwierdzenia po rozmrożeniu produktu, przekroczenia wskazanej normy oraz ubytku wagi powyżej 10%, będzie miał prawo nie przyjąć wadliwej dostawy, o czym zawiadomi Wykonawcę (e-mailem).5. Wymagania chemiczne Zawartość zanieczyszczeń zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.6. Wymagania mikrobiologiczne Zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia(„OPZ”) znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15211100-1 - Świeże filety rybne
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15230000-9 - Ryby suszone lub solone; ryby w solance; ryby wędzone
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy świeżego pieczywa1) Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego w specyfikacjach, wymaga aby:a) były dopuszczone do sprzedaży,b) nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,c) były pierwszego gatunku,d) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,e) były zgodne z polską normą,f) posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.2) Wykonawca zobowiązany jest do:a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach,b) dostarczać, zamawiany przedmiot zamówienia, do budynków Zamawiającego usytuowanych w Warszawie przy ul. Świętojerskiej 12A i ul. Twardej 1, w czasie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu wypieku,c) dostaw wykonywanych, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego i w określonych przez niego terminach - w godzinach 7:00 – 8:30.d) dostarczania towarów pierwszej jakości, zgodnych z obowiązującymi normami, oznakowanych nazwą handlową produktu, opakowanych i przewożonych w warunkach zgodnych z wymaganiami HACCP,e) realizowania dostaw, zgodnie z wymogami określonymi w przepisach prawa, w tym ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021),f) dostawy towaru na własny koszt i ryzyko. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego stwierdzającą spełnianie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów spożywczych. Zamawiający nie dopuszcza dostaw w inny sposób, w tym dostaw kurierem.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811100-7 - Chleb
15811400-0 - Bułeczki
4.5.5.) Wartość części: 20600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ciast i wyrobów ciastkarskich do Zamawiającego, których asortyment określono w zestawieniu zamieszczonym w Formularzu Ofertowym Załącznik nr 2 do SWZ (i „OPZ”).1) Zamawiający w asortymencie przedmiotu zamówienia (dalej Zestawienie), określonego w specyfikacjach, wymaga aby:a) były dopuszczone do sprzedaży,b) nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz opakowaniach jednostkowych,c) były pierwszego gatunku,d) były oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia,e) były zgodne z polską normą,f) posiadały dokument identyfikacyjny określający skład surowcowy produktu.2) Wykonawca zobowiązany jest do:a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach. Zamawiający cząstkowe zamówienia dla części nr 3 – ciasta i wyroby ciastkarskie będzie składał e-mailem lub telefonicznie, z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem przed datą wymaganej dostawy lub w nagłych przypadkach po telefonicznym uzgodnieniu.4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 10500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19246,50
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19246,50
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19246,50
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 722 102 71 36
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19246,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19677,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19677,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19677,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowy Stanisław i Agnieszka Ponichtera s. c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762 12 25 236
7.3.3) Ulica: Białebłoto-Kobyla 1A
7.3.4) Miejscowość: Długosiodło
7.3.5) Kod pocztowy: 07-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19677,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9917,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9917,25
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9917,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowy Stanisław i Agnieszka Ponichtera s. c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 762 12 25 236
7.3.3) Ulica: Białebłoto-Kobyla 1A
7.3.4) Miejscowość: Długosiodło
7.3.5) Kod pocztowy: 07-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9917,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-04-01 do 2022-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
| 2021-03-24 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO UKŁADANKA W ŚW. KATARZYNIE
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. W. Witosa w Suchej Beskidzkiej
- Zakup artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Rolniczych CKP w Kaczkach Średnich
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Padwi Narodowej na rok 2026"
- Dostawa artykułów spożywczych w okresie od I do VI 2026 r. do stołówki Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 13 we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Łapach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





